Maar ze hebben ook Van der Vegt, tel uit je winstquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
SC Cambuur heeft met Keizer nog wel een redelijke coach voor in de Jupiler League.
Die mag ook gewoon aanblijven van het bestuur.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar ze hebben ook Van der Vegt, tel uit je winst
Ga gewoon lekker naar VI kijken om 20:30. Voor jou is dit niets.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:07 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, deze onzin is bezig.
Nou vooruit, ik ga kijken.
Dat bepaal ik zelf wel goed?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga gewoon lekker naar VI kijken om 20:30. Voor jou is dit niets.
Is er een club waar hij niet heeft aangetoond er nog minder van te kunnen dan de gemiddelde FM'er?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die mag ook gewoon aanblijven van het bestuur.
Genot.gif. Laat Keizertje dan technisch manager zijn tegelijk.
Zie dit als een plek waar nog inhoudelijk over Nederlands voetbal gesproken kan wordenquote:
Mooi zo, dan zit ik hier goed!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zie dit als een plek waar nog inhoudelijk over Nederlands voetbal gesproken kan worden
Zelfs de kuttrolls durven zich hier niet te vertonen (in before en wat doe jij hier dan)
Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is er een club waar hij niet heeft aangetoond er nog minder van te kunnen dan de gemiddelde FM'er?
Ook dat nog. Net zoals Almere De Graafschap eruit moest donderenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:11 schreef Zipportal het volgende:
Emmen had Roda er vorig jaar uit moeten knikkeren.
Ik geef je op een briefje dat die niet binnen een jaar terug zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Zonder contractverlengingen is dit hun groepje tot nu toe.
Nienhuis, Zeinstra
Peersman, Anderson
Bakker, Monteiro (kan er geen kut van), Masek, Van de Streek
Houtkoop
Cambuur heeft ook niet veel geld dus ze moeten nu nog meer huren dan normaal denk ikquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik geef je op een briefje dat die niet binnen een jaar terug zijn
Dat wordt trouwens nog wat na volgend jaar, als de meeste beloftenteams gewoon in de competitie gaan spelen. Gaat het voor dit soort clubs wel lastiger worden om aan spelers te komenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cambuur heeft ook niet veel geld dus ze moeten nu nog meer huren dan normaal denk ik
Clint Leemans is een uitstekende middenvelder. Ik zou hem meteen ophalen bij de Herdgang, gratis en voor nop op te pikken.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat wordt trouwens nog wat na volgend jaar, als de meeste beloftenteams gewoon in de competitie gaan spelen. Gaat het voor dit soort clubs wel lastiger worden om aan spelers te komen
Waarom moet die daar weg eigenlijk? Wat ik van hem zag was helemaal niet verkeerdquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Clint Leemans is een uitstekende middenvelder. Ik zou hem meteen ophalen bij de Herdgang, gratis en voor nop op te pikken.
Geen idee, denk omdat hij al twintig jaar is en het middenveld van PSV overbevolkt is.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarom moet die daar weg eigenlijk? Wat ik van hem zag was helemaal niet verkeerd
leuk feitjequote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:16 schreef Tagliano het volgende:
Overigens is Jason Oost de eerste Nederlander met een hattrick in de degradatie-playoffs sinds Paul de Lange (RBC) in 2007
Geen dank voor dit feitje
Tja, valt ergens wel wat voor te zeggen. Aan de andere kant, als Van Ginkel gaat en Maher kan geloosd worden, wordt het nog enigszins krap ookquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen idee, denk omdat hij al twintig jaar is en het middenveld van PSV overbevolkt is.
Die zullen we volgend jaar wel in de Eredivisie zienquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ricardo Kip heeft ook een aflopend contract i see.
Prima speler voor de middenmoot, ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die zullen we volgend jaar wel in de Eredivisie zien
Die gaan natuurlijk vol op het orgel om Van Ginkel te houden. Verder heb je ook nog Kenneth Paal en talenten.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja, valt ergens wel wat voor te zeggen. Aan de andere kant, als Van Ginkel gaat en Maher kan geloosd worden, wordt het nog enigszins krap ook
Niks mis mee, sympathiek clubje, leuk voetbalquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:21 schreef Brammess het volgende:
Ik vrees echt voor Almere in de Eredivisie
Als je het vergelijkt met Excelsior of Willem II moet dat geen fuck uitmaken.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:21 schreef Brammess het volgende:
Ik vrees echt voor Almere in de Eredivisie
Dan is mijn sympathie jegens Willem II ook meteen wegquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Sowieso, of Excelsior of Willem II met Erwin van de Looi. Drek.
Klopt, jij hebt veel meer verstand van voetbal dan Jan van Halst.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Jan van Halst snapt denk ik niet wat voor voetbal er doorgaans in deze play-offs gespeeld wordt.
Ik vind dat je overdreven kritisch bent als je gaat klagen over gallery play terwijl Emmen zeven goals moet maken om überhaupt door te kunnen. Dan hoor ik nog liever een interview met Jetro Willems.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, jij hebt veel meer verstand van voetbal dan Jan van Halst.
Overigens, vreselijke dooddoener dit.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, jij hebt veel meer verstand van voetbal dan Jan van Halst.
Jan in de rust ookquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dat je overdreven kritisch bent als je gaat klagen over gallery play terwijl Emmen zeven goals moet maken om überhaupt door te kunnen. Dan hoor ik nog liever een interview met Jetro Willems.
Mentaliteit hoeven ze pas weer te tonen als ze tegen het kleutervoetbal van Willem II moeten.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jan in de rust ook
"Ik word helemaal gek als teams geen mentaliteit tonen"
Vorige week bij MVV ook al. Almere leek vol, maar dat stadion is ook klein, natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:47 schreef Tagliano het volgende:
Ook hier weer een fantastische opkomst, werkelijk
Wel jammer op zich. Maar goed, straks speelt een van deze teams tegen de nr. 16, dan komt er vast genoeg volk op afquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:48 schreef LucvanDijk het volgende:
[..]
Vorige week bij MVV ook al. Almere leek vol, maar dat stadion is ook klein, natuurlijk.
Conclusie: het leeft gewoon niet, de eerste voorronde. Mensen geloven er misschien niet in. Wel apart, aangezien De Graafschap vorig jaar het bewijs heeft gegeven dat het wel degelijk kan.
Go Ahead's zegetoer begon ook maar in de ronde 1 bij Dordrecht uit. De rest is geschiedenis.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:48 schreef LucvanDijk het volgende:
[..]
Vorige week bij MVV ook al. Almere leek vol, maar dat stadion is ook klein, natuurlijk.
Conclusie: het leeft gewoon niet, de eerste voorronde. Mensen geloven er misschien niet in. Wel apart, aangezien De Graafschap vorig jaar het bewijs heeft gegeven dat het wel degelijk kan.
Alvast excuses voor het off-topic zijn, maar jij bent denk ik een van de weinigen die het weet: sinds wanneer zit Richard Ashdown bij de PDC?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Go Ahead's zegetoer begon ook maar in de ronde 1 bij Dordrecht uit. De rest is geschiedenis.
Weet ik niets van.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Alvast excuses voor het off-topic zijn, maar jij bent denk ik een van de weinigen die het weet: sinds wanneer zit Richard Ashdown bij de PDC?
Ook goed, jammerquote:
MVV prikt er nog wel eentje inquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Volendam is allerminst overtuigend. Ik zie MVV dit volhouden.
Wij ook van jou Stijnquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Je smeert wat brood en je komt terug: 0-1.
Ik hou van mezelf.
Waarom Fok je nog steeds zoveel. Ik dacht dat het een periode was, maar blijkbaar is het chronisch.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Je smeert wat brood en je komt terug: 0-1.
Ik hou van mezelf.
Eens, zo matig dat ze die molenaar bijgetekend hebbenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volendam speelt matig.
#BringBackHansDeKoning
Dat vind ik een interessante transferquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Van der Gaag wordt na dit seizoen vervangen door Ricardo Moniz.
Nee dit gaat Volendam niet meer rechtbreienquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Dus
MVV Maastricht v De Graafschap
VVV Venlo v Go Ahead Eagles
FC Eindhoven v NAC Breda
Almere City FC v Willem II // Excelsior
Dit zou ik graag eens proefondervindelijk willen onderzoekenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat je nog meer beleving voelt bij het staren naar een dode potvis dan bij het kijken naar FC Volendam
Ze begonnen ook meer dan prima, maar wat er nu nog van over is, is wel heel beperktquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik had voor het seizoen wel meer verwacht van Volendam met de komst van Kwakman en zo.
MVV heeft vrijwel geen kans, Eindhoven geef ik nog wel een klein kansjequote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd naar Go Ahead - VVV en Almere - Willem II/Excelsior.
NAC en De Graafschap winnen denk ik wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |