Tenzij je voor Ajax bentquote:Op zondag 6 maart 2016 15:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Fan ben je niet voor even, fan ben je voor het hele leven.
Doublepain niet, die kiest een andere club als PSV wat minder speelt.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Behalve als je Firefox heetquote:Op zondag 6 maart 2016 15:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ook bij Twente?quote:Op zondag 6 maart 2016 15:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Aww, deze is zo mooi.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op zondag 6 maart 2016 15:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doublepain niet, die kiest een andere club als PSV wat minder speelt.
Absurd eigenlijkquote:Op zondag 6 maart 2016 15:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mi gadotwitter:OptaJohan twitterde op zondag 06-03-2016 om 15:15:5614 - @arekmilik9 is the first Ajax player with 14 league goals in a season since Suárez & Pantelic in 2009/10. Fury. reageer retweet
Voor welke club ben jij eigenlijk?quote:Op zondag 6 maart 2016 15:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doublepain niet, die kiest een andere club als PSV wat minder speelt.
Tenzij je FireFox1 heet.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik noem geen namen, maar ik ken een paar users..quote:Op zondag 6 maart 2016 15:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik noem man en paard. Mani89..quote:Op zondag 6 maart 2016 15:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik noem geen namen, maar ik ken een paar users..
Waarom Willem 1 nietquote:Op zondag 6 maart 2016 15:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ajax 1, Ajax 2, en Willem II
Dos37, is hij er nog?quote:Op zondag 6 maart 2016 15:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik noem geen namen, maar ik ken een paar users..
En wie is de man?quote:
Gayquote:Op zondag 6 maart 2016 15:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Smoel houden lampje. Laten we via dm maar een keertje afspreken hoerenzoon.
Weet GGMM eigenlijk wel waar de Arena staat?quote:Op zondag 6 maart 2016 15:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ajax 1, Ajax 2, en Willem II
Adrenaline is a hell of a drugquote:Op zondag 6 maart 2016 15:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Fake. Zo makkelijk sta je toch niet op als iemand over je enkels rijdt met een auto?
Toen was ie genottelijk mad.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Smoel houden lampje. Laten we via dm maar een keertje afspreken hoerenzoon.
misschien had ie net wat morfine gehad.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Fake. Zo makkelijk sta je toch niet op als iemand over je enkels rijdt met een auto?
Dat ligt ergens naast de toekomst.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weet GGMM eigenlijk wel waar de Arena staat?
en achter een Ikeaquote:Op zondag 6 maart 2016 15:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat ligt ergens naast de toekomst.
Heb 30 eu op az, ajax en Feye. Mag hopen van wel.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik neem toch aan dat AZ wel gaat winnen thuis van Excelsior...
Nou inderdaad zeg. Poeh, 30 euro.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb 30 eu op az, ajax en Feye. Mag hopen van wel.
Davy en ik wensen je veel geluk toequote:Op zondag 6 maart 2016 15:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hoop dat alleen AZ wint, niet om je het geld te misgunnenquote:Op zondag 6 maart 2016 15:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Komt goed joh.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
eigen goal, ben je daar ook tevreden mee?quote:Op zondag 6 maart 2016 15:29 schreef KingRoland het volgende:
Hopen dat Younesgod een goaltje meepikt.
Even wachten, want je moet hem natuurlijk warm inbrengen.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:29 schreef Paxcon het volgende:
Volgens mij is het tijd om Fischer te brengen
Nou, eigenlijk niet nee.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
eigen goal, ben je daar ook tevreden mee?
Misschien is het wel de waarheid.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:29 schreef GGMM het volgende:
Hans zet het legioen weg als een stel opportunistische debielen.
Dan wel ja.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:30 schreef Vasion het volgende:
[..]
En een eigen goal in het doel van de tegenstander?
pics.quote:
Ja jezus, zeg het dan niet.quote:
Geef je zelf maar weer een note dan.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja jezus, zeg het dan niet.
Maak je speciaal voor iemand een kattenfilmpje en vraag je echt ÉÉN keer iets terug en dan krijg je dit.
Ik wil ook niet teveel off-topic gaan natuurlijkquote:Op zondag 6 maart 2016 15:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je dan zo weinig over voor je medeFOKkers?
Ik heb een keer een foto van m'n FC Groningen-sokken gepostquote:Op zondag 6 maart 2016 15:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja jezus, zeg het dan niet.
Maak je speciaal voor iemand een kattenfilmpje en vraag je echt ÉÉN keer iets terug en dan krijg je dit.
Dat is 100 jaar geleden.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:33 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb een keer een foto van m'n FC Groningen-sokken gepost
Die heb nu overigens weer aan, omdat ze lekker warm zijn
Ja we ruiken het nog.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:33 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb een keer een foto van m'n FC Groningen-sokken gepost
Na het maken van mijn tosti ga ik hier een come back voor verzinnenquote:
Wist je dat je comeback aan elkaar schrijft?quote:Op zondag 6 maart 2016 15:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Na het maken van mijn tosti ga ik hier een come back voor verzinnen
Kuyt op het middenveld. Binnenkort gaat ie in de goal bij Feyenoord.quote:
De technisch directeur hoort op de tribune te zitten ja.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:36 schreef GGMM het volgende:
Guus Hupperts.
Als LitmanenAFCA technisch directeur was geweest bij Ajax dan zat hij nu bij ons op de tribune.
Tosti? Welke tosti?quote:Op zondag 6 maart 2016 15:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Na het maken van mijn tosti ga ik hier een come back voor verzinnen
hahahahaahahaquote:Op zondag 6 maart 2016 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De technisch directeur hoort op de tribune te zitten ja.
3-0.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zou je ons iig wel een voorspelling kunnen geven?
Moest ie ook niet. Hij wou zelf weg, omdat hij dacht dat hij geen kans in het 1e zou krijgen.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:39 schreef GGMM het volgende:
Prima speler die Bazoer.
Ik heb nooit begrepen waarom hij weg moest bij PSV.
Heeft bij Feyenoord gespeeld he, dan krijg je datquote:
Ohhhh okequote:Op zondag 6 maart 2016 15:40 schreef Syntix het volgende:
[..]
Moest ie ook niet. Hij wou zelf weg, omdat hij dacht dat hij geen kans in het 1e zou krijgen.
Als ze ook een G-afdeling hebben moet dat net aan kunnen jaquote:Op zondag 6 maart 2016 15:40 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ik kan ook mee met het niveau van willem 2.
Dat was wel dom gedacht van hem zeg, hahaha!quote:Op zondag 6 maart 2016 15:40 schreef Syntix het volgende:
[..]
Moest ie ook niet. Hij wou zelf weg, omdat hij dacht dat hij geen kans in het 1e zou krijgen.
Bij PSV vond men hem te beperkt voor een andere positie dan CV.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:39 schreef GGMM het volgende:
Prima speler die Bazoer.
Ik heb nooit begrepen waarom hij weg moest bij PSV.
Op z'n 15de.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:40 schreef Syntix het volgende:
[..]
Oh ja, dat was wel treurig ja.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bij PSV vond men hem te beperkt voor een andere positie dan CV.
Haha
Jaquote:Op zondag 6 maart 2016 15:41 schreef n00b13 het volgende:
Ben ik nou de enige die hoopt dat die gast die zo raar staat te doen op dat hek op zijn bek gaat?
quote:Op zondag 6 maart 2016 15:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als ze ook een G-afdeling hebben moet dat net aan kunnen ja
Ehh, dat was niet grappig bedoeldquote:Op zondag 6 maart 2016 15:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je bent niet grappig. Wat verrassend.
Cavaliers wist mij ooit te vertellen dat die er wat van kon.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Topaankoop Tapia op de tribune bij Feyenoord.
Mooie UI. Wat verrassend.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je bent niet grappig. Wat verrassend.
Deze vraag heb ik vandaag nog niet gezien.quote:
Dankjewelquote:Op zondag 6 maart 2016 15:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mooie UI. Wat verrassend.
Ook een leuke
Neequote:Op zondag 6 maart 2016 15:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekkere kwaliteit Hans. Heb je ook een linkie met NL commentaar?
Gelukkig denkt niet iedere user zoquote:Op zondag 6 maart 2016 15:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je post voegt niets toe. Net als je gehele aanwezigheid
quote:Op zondag 6 maart 2016 15:45 schreef Brammess het volgende:
Hupperts erin.
Werken aan het doelsaldo nu.
Ah zo.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax heeft al gewonnen, voor mn bet moet AZ winnen.
Verdomme dat las ik verkeerdquote:Op zondag 6 maart 2016 15:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Aha, maar ik had het niet over jouw UI vandaar..
Ik had het ook een beetje verkeerd neergezet denk ik.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Verdomme dat las ik verkeerd
Excuses DP
Tja, het is en blijft davy.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy is mad omdat Ajax wint van Wllem fucking II.
Waar precies?quote:Op zondag 6 maart 2016 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dankjewelquote:Op zondag 6 maart 2016 15:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik had het ook een beetje verkeerd neergezet denk ik.
Complimenten voor je mooie UI
twitter:ajaxlife twitterde op zondag 06-03-2016 om 15:48:39Uitvak vraagt zich na 0-3 nog maar een ding af: ‘Waar is die belchinees?!’ #wilaja reageer retweet
Hoe is het met het darts stijn?quote:Op zondag 6 maart 2016 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, maar als je het zo wil interpreteren dan mag dat.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan mij herinneren dat GGMM zenuwachtig was voor deze wedstrijd.
quote:Op zondag 6 maart 2016 15:48 schreef Vasion het volgende:
[..]
Mag ik een kijkje in jouw layout krijgen?
Maar als Ajax voor staat verandert zijn karakter in eens.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan mij herinneren dat GGMM zenuwachtig was voor deze wedstrijd.
Kun je mij vertellen wat je wel zei dan?quote:Op zondag 6 maart 2016 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, maar als je het zo wil interpreteren dan mag dat.
in eens?quote:Op zondag 6 maart 2016 15:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar als Ajax voor staat verandert zijn karakter in eens.
Dat ik me om deze wedstrijd meer zorgde maakte dan tegen de thuis wedstrijd van AZ.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kun je mij vertellen wat je wel zei dan?
Groen zou je dan moeten zeggen, anders zou ik vriend van mezelf zijnquote:Op zondag 6 maart 2016 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie dat je de posts van je vrienden blauw maakt.
Nou, dat blijkt alsnog wel mee te vallenquote:Op zondag 6 maart 2016 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ik me om deze wedstrijd meer zorgde maakte dan tegen de thuis wedstrijd van AZ.
ja of de tsquote:Op zondag 6 maart 2016 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie dat je de posts van je vrienden blauw maakt.
Ja, al begon het stroef, als zo'n bal van Willem II er in vliegt dan wordt het zomaar lastig.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nou, dat blijkt alsnog wel mee te vallen
Komt GGMM zijn weddenschap niet na?quote:Op zondag 6 maart 2016 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft iemand al een opmerking gemaakt over een weddenschap rondom een Ajax UI?
Ik weet nog wel dat iemand 5 kratten bier moet kopen. Wie was dat ook alweer?quote:Op zondag 6 maart 2016 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft iemand al een opmerking gemaakt over een weddenschap rondom een Ajax UI?
Jawel.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is niet gunstig voor het doelsaldo.
Dat was Typischquote:Op zondag 6 maart 2016 15:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat iemand 5 kratten bier moet kopen. Wie was dat ook alweer?
quote:Op zondag 6 maart 2016 15:52 schreef Tchock het volgende:
1-1 van Excelsior wordt afgekeurd na een minuut of 2.
?quote:Op zondag 6 maart 2016 15:52 schreef Tchock het volgende:
1-1 van Excelsior wordt afgekeurd na een minuut of 2.
Mag Guus Meeuwis weer zingen dan?quote:Op zondag 6 maart 2016 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het zou wel handig zijn als er op 20 maart in het Philips stadion thuiswinst optreedt.
quote:
Commentator denkt dat ze even op een scherm hebben gekeken of het buitenspel was. Dat mag officieel niet. Maar duurde wel langquote:
Misschien geeft dat een extra boost.quote:
Goede zaakquote:Op zondag 6 maart 2016 15:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Commentator denkt dat ze even op een scherm hebben gekeken of het buitenspel was. Dat mag officieel niet. Maar duurde wel lang
Elke post van TomPSV die in het livetopic verwijderd wordt is goed gemod.quote:
Maar wel terecht?quote:Op zondag 6 maart 2016 15:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Commentator denkt dat ze even op een scherm hebben gekeken of het buitenspel was. Dat mag officieel niet. Maar duurde wel lang
True, die gozer zorgt er keer op keer voor dat een topic ontspoort.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Elke post van TomPSV die in het livetopic verwijderd wordt is goed gemod.
Dit was al genoeg.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Elke post van TomPSV die in het livetopic verwijderd wordt is goed gemod.
quote:Op zondag 6 maart 2016 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Pleur eens op met jullie persoonlijke getyf
quote:Op zondag 6 maart 2016 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Mwah van mij mocht het verschil best groter zijn.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgende week
PSV - Heerenveen
Ajax - NEC
Over 2 weken nog steeds 1 punt verschil, topshow.
Fair enough.quote:
Modricquote:Op zondag 6 maart 2016 15:56 schreef GGMM het volgende:
MURIC
De nieuwe... nou ja, er nog nooit een wereldspeler uit Kroatië gekomen, dus dit wordt de eerste.
Euhm....?quote:Op zondag 6 maart 2016 15:56 schreef GGMM het volgende:
MURIC
De nieuwe... nou ja, er nog nooit een wereldspeler uit Kroatië gekomen, dus dit wordt de eerste.
MURIC
quote:Op zondag 6 maart 2016 15:56 schreef GGMM het volgende:
MURIC
MURIC
modric?quote:Op zondag 6 maart 2016 15:56 schreef GGMM het volgende:
MURIC
quote:Op zondag 6 maart 2016 15:56 schreef GGMM het volgende:
MURIC
Sukerquote:Op zondag 6 maart 2016 15:56 schreef GGMM het volgende:
MURIC
Dat ziet er prima uit, mijn complimenten Paxconquote:Op zondag 6 maart 2016 15:58 schreef Paxcon het volgende:
Er waren een aantal mensen die heel graag een foto van m'n tosti wilden
[ afbeelding ]
Uh nee, ik heb zelfspot.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, je hebt net gefaald en nu probeer je te obvious te doen
Zo groot hoeft 't ook weer niet.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:58 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Ketchup in plaats van curryquote:Op zondag 6 maart 2016 15:58 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Wauw, geen Heinz ketchup..quote:Op zondag 6 maart 2016 15:58 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Tering, dat ziet er behoorlijk lekker uit.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:58 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Dankjequote:Op zondag 6 maart 2016 15:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat ziet er prima uit, mijn complimenten Paxcon
Haha ja leukquote:Op zondag 6 maart 2016 15:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh nee, ik heb zelfspot.
Wat dat is meot je maar even in het woordenboek opzoeken.
Tosti met ketchupquote:Op zondag 6 maart 2016 15:58 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |