Moest ie ook niet. Hij wou zelf weg, omdat hij dacht dat hij geen kans in het 1e zou krijgen.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:39 schreef GGMM het volgende:
Prima speler die Bazoer.
Ik heb nooit begrepen waarom hij weg moest bij PSV.
Heeft bij Feyenoord gespeeld he, dan krijg je datquote:
Ohhhh okequote:Op zondag 6 maart 2016 15:40 schreef Syntix het volgende:
[..]
Moest ie ook niet. Hij wou zelf weg, omdat hij dacht dat hij geen kans in het 1e zou krijgen.
Als ze ook een G-afdeling hebben moet dat net aan kunnen jaquote:Op zondag 6 maart 2016 15:40 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ik kan ook mee met het niveau van willem 2.
Dat was wel dom gedacht van hem zeg, hahaha!quote:Op zondag 6 maart 2016 15:40 schreef Syntix het volgende:
[..]
Moest ie ook niet. Hij wou zelf weg, omdat hij dacht dat hij geen kans in het 1e zou krijgen.
Bij PSV vond men hem te beperkt voor een andere positie dan CV.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:39 schreef GGMM het volgende:
Prima speler die Bazoer.
Ik heb nooit begrepen waarom hij weg moest bij PSV.
Op z'n 15de.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:40 schreef Syntix het volgende:
[..]
Oh ja, dat was wel treurig ja.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bij PSV vond men hem te beperkt voor een andere positie dan CV.
Haha
Jaquote:Op zondag 6 maart 2016 15:41 schreef n00b13 het volgende:
Ben ik nou de enige die hoopt dat die gast die zo raar staat te doen op dat hek op zijn bek gaat?
quote:Op zondag 6 maart 2016 15:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als ze ook een G-afdeling hebben moet dat net aan kunnen ja
Ehh, dat was niet grappig bedoeldquote:Op zondag 6 maart 2016 15:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je bent niet grappig. Wat verrassend.
Cavaliers wist mij ooit te vertellen dat die er wat van kon.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Topaankoop Tapia op de tribune bij Feyenoord.
Mooie UI. Wat verrassend.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je bent niet grappig. Wat verrassend.
Deze vraag heb ik vandaag nog niet gezien.quote:
Dankjewelquote:Op zondag 6 maart 2016 15:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mooie UI. Wat verrassend.
Ook een leuke
Neequote:Op zondag 6 maart 2016 15:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekkere kwaliteit Hans. Heb je ook een linkie met NL commentaar?
Gelukkig denkt niet iedere user zoquote:Op zondag 6 maart 2016 15:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je post voegt niets toe. Net als je gehele aanwezigheid
quote:Op zondag 6 maart 2016 15:45 schreef Brammess het volgende:
Hupperts erin.
Werken aan het doelsaldo nu.
Ah zo.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax heeft al gewonnen, voor mn bet moet AZ winnen.
Verdomme dat las ik verkeerdquote:Op zondag 6 maart 2016 15:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Aha, maar ik had het niet over jouw UI vandaar..
Ik had het ook een beetje verkeerd neergezet denk ik.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Verdomme dat las ik verkeerd
Excuses DP
Tja, het is en blijft davy.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy is mad omdat Ajax wint van Wllem fucking II.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |