en achter een Ikeaquote:Op zondag 6 maart 2016 15:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat ligt ergens naast de toekomst.
Heb 30 eu op az, ajax en Feye. Mag hopen van wel.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik neem toch aan dat AZ wel gaat winnen thuis van Excelsior...
Nou inderdaad zeg. Poeh, 30 euro.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb 30 eu op az, ajax en Feye. Mag hopen van wel.
Davy en ik wensen je veel geluk toequote:Op zondag 6 maart 2016 15:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hoop dat alleen AZ wint, niet om je het geld te misgunnenquote:Op zondag 6 maart 2016 15:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Komt goed joh.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
eigen goal, ben je daar ook tevreden mee?quote:Op zondag 6 maart 2016 15:29 schreef KingRoland het volgende:
Hopen dat Younesgod een goaltje meepikt.
Even wachten, want je moet hem natuurlijk warm inbrengen.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:29 schreef Paxcon het volgende:
Volgens mij is het tijd om Fischer te brengen
Nou, eigenlijk niet nee.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
eigen goal, ben je daar ook tevreden mee?
Misschien is het wel de waarheid.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:29 schreef GGMM het volgende:
Hans zet het legioen weg als een stel opportunistische debielen.
Dan wel ja.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:30 schreef Vasion het volgende:
[..]
En een eigen goal in het doel van de tegenstander?
pics.quote:
Ja jezus, zeg het dan niet.quote:
Geef je zelf maar weer een note dan.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja jezus, zeg het dan niet.
Maak je speciaal voor iemand een kattenfilmpje en vraag je echt ÉÉN keer iets terug en dan krijg je dit.
Ik wil ook niet teveel off-topic gaan natuurlijkquote:Op zondag 6 maart 2016 15:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je dan zo weinig over voor je medeFOKkers?
Ik heb een keer een foto van m'n FC Groningen-sokken gepostquote:Op zondag 6 maart 2016 15:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja jezus, zeg het dan niet.
Maak je speciaal voor iemand een kattenfilmpje en vraag je echt ÉÉN keer iets terug en dan krijg je dit.
Dat is 100 jaar geleden.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:33 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb een keer een foto van m'n FC Groningen-sokken gepost
Die heb nu overigens weer aan, omdat ze lekker warm zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |