Geef je zelf maar weer een note dan.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja jezus, zeg het dan niet.
Maak je speciaal voor iemand een kattenfilmpje en vraag je echt ÉÉN keer iets terug en dan krijg je dit.
Ik wil ook niet teveel off-topic gaan natuurlijkquote:Op zondag 6 maart 2016 15:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je dan zo weinig over voor je medeFOKkers?
Ik heb een keer een foto van m'n FC Groningen-sokken gepostquote:Op zondag 6 maart 2016 15:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja jezus, zeg het dan niet.
Maak je speciaal voor iemand een kattenfilmpje en vraag je echt ÉÉN keer iets terug en dan krijg je dit.
Dat is 100 jaar geleden.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:33 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb een keer een foto van m'n FC Groningen-sokken gepost
Die heb nu overigens weer aan, omdat ze lekker warm zijn
Ja we ruiken het nog.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:33 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb een keer een foto van m'n FC Groningen-sokken gepost
Na het maken van mijn tosti ga ik hier een come back voor verzinnenquote:
Wist je dat je comeback aan elkaar schrijft?quote:Op zondag 6 maart 2016 15:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Na het maken van mijn tosti ga ik hier een come back voor verzinnen
Kuyt op het middenveld. Binnenkort gaat ie in de goal bij Feyenoord.quote:
De technisch directeur hoort op de tribune te zitten ja.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:36 schreef GGMM het volgende:
Guus Hupperts.
Als LitmanenAFCA technisch directeur was geweest bij Ajax dan zat hij nu bij ons op de tribune.
Tosti? Welke tosti?quote:Op zondag 6 maart 2016 15:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Na het maken van mijn tosti ga ik hier een come back voor verzinnen
hahahahaahahaquote:Op zondag 6 maart 2016 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De technisch directeur hoort op de tribune te zitten ja.
Ja, je zou bijna gaan denken dat je tegen Willem II speelt ofzo.quote:
3-0.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zou je ons iig wel een voorspelling kunnen geven?
Moest ie ook niet. Hij wou zelf weg, omdat hij dacht dat hij geen kans in het 1e zou krijgen.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:39 schreef GGMM het volgende:
Prima speler die Bazoer.
Ik heb nooit begrepen waarom hij weg moest bij PSV.
Heeft bij Feyenoord gespeeld he, dan krijg je datquote:
Ohhhh okequote:Op zondag 6 maart 2016 15:40 schreef Syntix het volgende:
[..]
Moest ie ook niet. Hij wou zelf weg, omdat hij dacht dat hij geen kans in het 1e zou krijgen.
Als ze ook een G-afdeling hebben moet dat net aan kunnen jaquote:Op zondag 6 maart 2016 15:40 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ik kan ook mee met het niveau van willem 2.
Dat was wel dom gedacht van hem zeg, hahaha!quote:Op zondag 6 maart 2016 15:40 schreef Syntix het volgende:
[..]
Moest ie ook niet. Hij wou zelf weg, omdat hij dacht dat hij geen kans in het 1e zou krijgen.
Bij PSV vond men hem te beperkt voor een andere positie dan CV.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:39 schreef GGMM het volgende:
Prima speler die Bazoer.
Ik heb nooit begrepen waarom hij weg moest bij PSV.
Op z'n 15de.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:40 schreef Syntix het volgende:
[..]
Oh ja, dat was wel treurig ja.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bij PSV vond men hem te beperkt voor een andere positie dan CV.
Haha
Jaquote:Op zondag 6 maart 2016 15:41 schreef n00b13 het volgende:
Ben ik nou de enige die hoopt dat die gast die zo raar staat te doen op dat hek op zijn bek gaat?
quote:Op zondag 6 maart 2016 15:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als ze ook een G-afdeling hebben moet dat net aan kunnen ja
quote:
quote:
Ehh, dat was niet grappig bedoeldquote:Op zondag 6 maart 2016 15:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je bent niet grappig. Wat verrassend.
Cavaliers wist mij ooit te vertellen dat die er wat van kon.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Topaankoop Tapia op de tribune bij Feyenoord.
En weer slaag je er niet in grappig te zijn. Het wordt nu wel heel pijnlijk.....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |