Waar precies?quote:Op zondag 6 maart 2016 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy is mad omdat Ajax wint van Wllem fucking II.
Dankjewelquote:Op zondag 6 maart 2016 15:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik had het ook een beetje verkeerd neergezet denk ik.
Complimenten voor je mooie UI
twitter:ajaxlife twitterde op zondag 06-03-2016 om 15:48:39Uitvak vraagt zich na 0-3 nog maar een ding af: ‘Waar is die belchinees?!’ #wilaja reageer retweet
Hoe is het met het darts stijn?quote:Op zondag 6 maart 2016 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy is mad omdat Ajax wint van Wllem fucking II.
Dat zei ik niet, maar als je het zo wil interpreteren dan mag dat.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan mij herinneren dat GGMM zenuwachtig was voor deze wedstrijd.
quote:Op zondag 6 maart 2016 15:48 schreef Vasion het volgende:
[..]
Mag ik een kijkje in jouw layout krijgen?
Maar als Ajax voor staat verandert zijn karakter in eens.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan mij herinneren dat GGMM zenuwachtig was voor deze wedstrijd.
Kun je mij vertellen wat je wel zei dan?quote:Op zondag 6 maart 2016 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, maar als je het zo wil interpreteren dan mag dat.
Ik zie dat je de posts van je vrienden blauw maakt.quote:
in eens?quote:Op zondag 6 maart 2016 15:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar als Ajax voor staat verandert zijn karakter in eens.
Dat ik me om deze wedstrijd meer zorgde maakte dan tegen de thuis wedstrijd van AZ.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kun je mij vertellen wat je wel zei dan?
Groen zou je dan moeten zeggen, anders zou ik vriend van mezelf zijnquote:Op zondag 6 maart 2016 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie dat je de posts van je vrienden blauw maakt.
Nou, dat blijkt alsnog wel mee te vallenquote:Op zondag 6 maart 2016 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ik me om deze wedstrijd meer zorgde maakte dan tegen de thuis wedstrijd van AZ.
ja of de tsquote:Op zondag 6 maart 2016 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie dat je de posts van je vrienden blauw maakt.
Ja, al begon het stroef, als zo'n bal van Willem II er in vliegt dan wordt het zomaar lastig.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nou, dat blijkt alsnog wel mee te vallen
Komt GGMM zijn weddenschap niet na?quote:Op zondag 6 maart 2016 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft iemand al een opmerking gemaakt over een weddenschap rondom een Ajax UI?
Ik weet nog wel dat iemand 5 kratten bier moet kopen. Wie was dat ook alweer?quote:Op zondag 6 maart 2016 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft iemand al een opmerking gemaakt over een weddenschap rondom een Ajax UI?
Jawel.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is niet gunstig voor het doelsaldo.
Dat was Typischquote:Op zondag 6 maart 2016 15:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat iemand 5 kratten bier moet kopen. Wie was dat ook alweer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |