Waar precies?quote:Op zondag 6 maart 2016 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy is mad omdat Ajax wint van Wllem fucking II.
Dankjewelquote:Op zondag 6 maart 2016 15:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik had het ook een beetje verkeerd neergezet denk ik.
Complimenten voor je mooie UI
twitter:ajaxlife twitterde op zondag 06-03-2016 om 15:48:39Uitvak vraagt zich na 0-3 nog maar een ding af: ‘Waar is die belchinees?!’ #wilaja reageer retweet
Hoe is het met het darts stijn?quote:Op zondag 6 maart 2016 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, maar als je het zo wil interpreteren dan mag dat.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan mij herinneren dat GGMM zenuwachtig was voor deze wedstrijd.
quote:Op zondag 6 maart 2016 15:48 schreef Vasion het volgende:
[..]
Mag ik een kijkje in jouw layout krijgen?
Maar als Ajax voor staat verandert zijn karakter in eens.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan mij herinneren dat GGMM zenuwachtig was voor deze wedstrijd.
Kun je mij vertellen wat je wel zei dan?quote:Op zondag 6 maart 2016 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, maar als je het zo wil interpreteren dan mag dat.
Ik zie dat je de posts van je vrienden blauw maakt.quote:
in eens?quote:Op zondag 6 maart 2016 15:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar als Ajax voor staat verandert zijn karakter in eens.
Dat ik me om deze wedstrijd meer zorgde maakte dan tegen de thuis wedstrijd van AZ.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kun je mij vertellen wat je wel zei dan?
Groen zou je dan moeten zeggen, anders zou ik vriend van mezelf zijnquote:Op zondag 6 maart 2016 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie dat je de posts van je vrienden blauw maakt.
Nou, dat blijkt alsnog wel mee te vallenquote:Op zondag 6 maart 2016 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ik me om deze wedstrijd meer zorgde maakte dan tegen de thuis wedstrijd van AZ.
ja of de tsquote:Op zondag 6 maart 2016 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie dat je de posts van je vrienden blauw maakt.
Ja, al begon het stroef, als zo'n bal van Willem II er in vliegt dan wordt het zomaar lastig.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nou, dat blijkt alsnog wel mee te vallen
Komt GGMM zijn weddenschap niet na?quote:Op zondag 6 maart 2016 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft iemand al een opmerking gemaakt over een weddenschap rondom een Ajax UI?
Ik weet nog wel dat iemand 5 kratten bier moet kopen. Wie was dat ook alweer?quote:Op zondag 6 maart 2016 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft iemand al een opmerking gemaakt over een weddenschap rondom een Ajax UI?
Jawel.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is niet gunstig voor het doelsaldo.
Dat was Typischquote:Op zondag 6 maart 2016 15:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat iemand 5 kratten bier moet kopen. Wie was dat ook alweer?
Ja, erg Typisch zelfs.quote:
quote:Op zondag 6 maart 2016 15:52 schreef Tchock het volgende:
1-1 van Excelsior wordt afgekeurd na een minuut of 2.
?quote:Op zondag 6 maart 2016 15:52 schreef Tchock het volgende:
1-1 van Excelsior wordt afgekeurd na een minuut of 2.
Mag Guus Meeuwis weer zingen dan?quote:Op zondag 6 maart 2016 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het zou wel handig zijn als er op 20 maart in het Philips stadion thuiswinst optreedt.
quote:
Commentator denkt dat ze even op een scherm hebben gekeken of het buitenspel was. Dat mag officieel niet. Maar duurde wel langquote:
Misschien geeft dat een extra boost.quote:
Goede zaakquote:Op zondag 6 maart 2016 15:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Commentator denkt dat ze even op een scherm hebben gekeken of het buitenspel was. Dat mag officieel niet. Maar duurde wel lang
Elke post van TomPSV die in het livetopic verwijderd wordt is goed gemod.quote:
Maar wel terecht?quote:Op zondag 6 maart 2016 15:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Commentator denkt dat ze even op een scherm hebben gekeken of het buitenspel was. Dat mag officieel niet. Maar duurde wel lang
True, die gozer zorgt er keer op keer voor dat een topic ontspoort.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Elke post van TomPSV die in het livetopic verwijderd wordt is goed gemod.
Dit was al genoeg.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Elke post van TomPSV die in het livetopic verwijderd wordt is goed gemod.
quote:Op zondag 6 maart 2016 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Pleur eens op met jullie persoonlijke getyf
quote:Op zondag 6 maart 2016 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Mwah van mij mocht het verschil best groter zijn.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgende week
PSV - Heerenveen
Ajax - NEC
Over 2 weken nog steeds 1 punt verschil, topshow.
Fair enough.quote:
Modricquote:Op zondag 6 maart 2016 15:56 schreef GGMM het volgende:
MURIC
De nieuwe... nou ja, er nog nooit een wereldspeler uit Kroatië gekomen, dus dit wordt de eerste.
Euhm....?quote:Op zondag 6 maart 2016 15:56 schreef GGMM het volgende:
MURIC
De nieuwe... nou ja, er nog nooit een wereldspeler uit Kroatië gekomen, dus dit wordt de eerste.
MURIC
quote:Op zondag 6 maart 2016 15:56 schreef GGMM het volgende:
MURIC
MURIC
modric?quote:Op zondag 6 maart 2016 15:56 schreef GGMM het volgende:
MURIC
quote:Op zondag 6 maart 2016 15:56 schreef GGMM het volgende:
MURIC
Sukerquote:Op zondag 6 maart 2016 15:56 schreef GGMM het volgende:
MURIC
Haha fout.quote:
Dat ziet er prima uit, mijn complimenten Paxconquote:Op zondag 6 maart 2016 15:58 schreef Paxcon het volgende:
Er waren een aantal mensen die heel graag een foto van m'n tosti wilden
[ afbeelding ]
Uh nee, ik heb zelfspot.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, je hebt net gefaald en nu probeer je te obvious te doen
Zo groot hoeft 't ook weer niet.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:58 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Ketchup in plaats van curryquote:Op zondag 6 maart 2016 15:58 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Wauw, geen Heinz ketchup..quote:Op zondag 6 maart 2016 15:58 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Tering, dat ziet er behoorlijk lekker uit.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:58 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Dankjequote:Op zondag 6 maart 2016 15:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat ziet er prima uit, mijn complimenten Paxcon
Haha ja leukquote:Op zondag 6 maart 2016 15:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh nee, ik heb zelfspot.
Wat dat is meot je maar even in het woordenboek opzoeken.
Tosti met ketchupquote:Op zondag 6 maart 2016 15:58 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |