Waarom Fok je nog steeds zoveel. Ik dacht dat het een periode was, maar blijkbaar is het chronisch.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Je smeert wat brood en je komt terug: 0-1.
Ik hou van mezelf.
Eens, zo matig dat ze die molenaar bijgetekend hebbenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volendam speelt matig.
#BringBackHansDeKoning
Dat vind ik een interessante transferquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Van der Gaag wordt na dit seizoen vervangen door Ricardo Moniz.
Nee dit gaat Volendam niet meer rechtbreienquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Dus
MVV Maastricht v De Graafschap
VVV Venlo v Go Ahead Eagles
FC Eindhoven v NAC Breda
Almere City FC v Willem II // Excelsior
Dit zou ik graag eens proefondervindelijk willen onderzoekenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat je nog meer beleving voelt bij het staren naar een dode potvis dan bij het kijken naar FC Volendam
Ze begonnen ook meer dan prima, maar wat er nu nog van over is, is wel heel beperktquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik had voor het seizoen wel meer verwacht van Volendam met de komst van Kwakman en zo.
MVV heeft vrijwel geen kans, Eindhoven geef ik nog wel een klein kansjequote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd naar Go Ahead - VVV en Almere - Willem II/Excelsior.
NAC en De Graafschap winnen denk ik wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |