zou leuk zijnquote:Op maandag 2 mei 2016 20:13 schreef hafcfan het volgende:
Ik zie Almere echt promoveren. Spelen verzorgd voetbal
Mwa, ze zitten wel in het ranzig moeilijke deel. Ze pieken wel (alweer) op het perfecte momentquote:Op maandag 2 mei 2016 20:13 schreef hafcfan het volgende:
En Almere is toch de zesde plaats van Nederland.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:02 schreef Tagliano het volgende:
Almere en Emmen hebben allebei mijn sympathie wel
W2/Excelsior moet lukken. Nac 50-50quote:Op maandag 2 mei 2016 20:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mwa, ze zitten wel in het ranzig moeilijke deel. Ze pieken wel (alweer) op het perfecte moment
Ze konden ook prima partij bieden tegen Sparta in eigen huis, ook al zaten die in een mindere periode. Tegen NAC laatst werden ze volledig uiteengereten en kregen ze met een buitenspelgoal de 1-1 in de schoot geworpenquote:Op maandag 2 mei 2016 20:13 schreef hafcfan het volgende:
Zal ongetwijfeld wel wat potentie zitten daar, aan de andere kant zit er in de rest van Flevoland dan weer zeer weinigquote:Op maandag 2 mei 2016 20:15 schreef Idisrom het volgende:
[..]
En Almere is toch de zesde plaats van Nederland.
Ze hebben best kans hoor inderdaadquote:
het is wel een kutstadquote:
Lelystad is bijna net zo groot als Leeuwarden en Dronten bijna net zo groot als Heerenveen.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zal ongetwijfeld wel wat potentie zitten daar, aan de andere kant zit er in de rest van Flevoland dan weer zeer weinig
w2 verdiend het om eruit te gaan. Die leveren een wanprestatie zeg. Wanbeleid ook nogquote:Op maandag 2 mei 2016 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Almere is toch inferieur voor Excelsior. Willem II is momenteel meer een koffieclubje voor huurlingen en weeskinderen.
Heb je trouwens gelezen dat die Van der Vegt niet opstapt en niet trapt in het grote complot? Ik vrees voor Cambuurs promotiekansen.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
w2 verdiend het om eruit te gaan. Die leveren een wanprestatie zeg. Wanbeleid ook nog
Van der Vegtquote:Op maandag 2 mei 2016 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je trouwens gelezen dat die Van der Vegt niet opstapt en niet trapt in het grote complot? Ik vrees voor Cambuurs promotiekansen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |