Snap ik ook niet. Sc Heerenveen moet daar toch ook niet blij van worden nu?quote:Op maandag 2 mei 2016 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Streppel gedraagt zich ook bijzonder vreemd voor de camera de laatste tijd. Beetje zuur naar de media toe á la Louis van Gaal.
Ik ben benieuwd hoe Willem II er mee om gaat als ze het spel moeten maken tegen NAC en consorten. Dit seizoen ging dat ze niet goed af.quote:Op maandag 2 mei 2016 13:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Sc Heerenveen moet daar toch ook niet blij van worden nu?
Almere City gaat het wel redden tegen Emmenquote:Op maandag 2 mei 2016 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag beide wedstrijden om 20:00
MVV Maastricht - FC Volendam
Almere City FC - FC Emmen
Vrijdag
18:30 FC Emmen - Almere City FC
20:45 FC Volendam - MVV Maastricht
Die nemen gewoon jaarlijks de verkeerde trainerquote:Op maandag 2 mei 2016 13:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Sc Heerenveen moet daar toch ook niet blij van worden nu?
je bent zelf mooiquote:Op maandag 2 mei 2016 19:53 schreef Tagliano het volgende:
Het mooiste deel van het JL-seizoen staat op het punt aan te breken
Je begint zoals gebruikelijk weer met een kwaliteitspostquote:
Ik ben gelukkig vrolijker dan gisteren. Geen mad post vnvquote:Op maandag 2 mei 2016 19:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je begint zoals gebruikelijk weer met een kwaliteitspost
De winnaar van hun tweeluik speelt tege De Graafschap.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:55 schreef hafcfan het volgende:
Maar serieus Volendam moet eruit. Hebben jaren eredivisie gespeeld en er kwamen nooit meer dan 6000 man
Aardig tafeltje welquote:Op maandag 2 mei 2016 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij is alles om 20:00 puur omdat we straks braaf naar Natafelen met Kees moeten kijken.
Vi. Was vrijdag zo goedquote:Op maandag 2 mei 2016 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij is alles om 20:00 puur omdat we straks braaf naar Natafelen met Kees moeten kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |