quote:
Zie mijn Dieet/afval/Eetdagboek in 40+ ik ben zo zelfrukkend relativerend als maar kan. Met m'n 100 kilo. Heb ik zelfspot. Ben wel een gruwelijk knappe vent geweest. ooit. Op de leeftijd dat menig Fok!ker zit te posten, die mijn leeftijd hebben op mijn hoogtepunt. Neukte ik de mooiste vrouwen. Zelfs een Dolly Dot.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doel je hier stiekem op GGMM?
SOW dikzakbarney.gif
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:02 schreef Coco98 het volgende:
Ik ben benieuwd naar de score van Lavenderr.
Ik blijf me verbazen hoe je alles om jezelf kan laten draaien, goed bezig Tong, misschien dat iemand een boek over je schrijft met al die (totaal niet boeiende) verhalen over jezelf hier.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
[..]
Zie mijn Dieet/afval/Eetdagboek in 40+ ik ben zo zelfrukkend relativerend als maar kan. Met m'n 100 kilo. Heb ik zelfspot. Ben wel een gruwelijk knappe vent geweest. ooit. Op de leeftijd dat menig Fok!ker zit te posten, die mijn leeftijd hebben op mijn hoogtepunt. Neukte ik de mooiste vrouwen. Zelfs een Dolly Dot.
Echt? Welke?quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
[..]
Zie mijn Dieet/afval/Eetdagboek in 40+ ik ben zo zelfrukkend relativerend als maar kan. Met m'n 100 kilo. Heb ik zelfspot. Ben wel een gruwelijk knappe vent geweest. ooit. Op de leeftijd dat menig Fok!ker zit te posten, die mijn leeftijd hebben op mijn hoogtepunt. Neukte ik de mooiste vrouwen. Zelfs een Dolly Dot.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:04 schreef tong80 het volgende:
Derksen kon niet voetballen, is lelijk, heeft geen humor, haalt mensen neer, kanh niet schrijven.
Alles wat ik niet ben.
Helaas kunnen we niet hetzelfde van jou zeggenquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:04 schreef Joezi het volgende:
5,5/10
Topic 9/10: jullie zijn helemaal TOP!!!!
Is dit satirequote:Op vrijdag 22 april 2016 22:04 schreef tong80 het volgende:
Derksen kon niet voetballen, is lelijk, heeft geen humor, haalt mensen neer, kanh niet schrijven.
Alles wat ik niet ben.
ROFLOLquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:04 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Helaas kunnen we niet hetzelfde van jou zeggen
Ik denk dat je gelijk hebt, Tongquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:04 schreef tong80 het volgende:
Alles wat ik niet ben.
*kanquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:04 schreef tong80 het volgende:
Alles wat ik niet ben.
Ik heb al een uitgever. Wil je daar de bevestiging van ?quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen hoe je alles om jezelf kan laten draaien, goed bezig Tong, misschien dat iemand een boek over je schrijft met al die (totaal niet boeiende) verhalen over jezelf hier.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:04 schreef tong80 het volgende:
Alles wat ik niet ben.
verder via dm.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb al een uitgever. Wil je daar de bevestiging van ?
Het lijkt me wel een mooi boek. Over jouw leven.
JR-Style vindt dit een matige serie..quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
GGMM en ik vinden dit 1 van de beste series ooit.
ik ookquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
GGMM en ik vinden dit 1 van de beste series ooit.
Patty Somers. Had wel een dikke reet. Dertig jaar geleden.quote:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar die hebben we nooit serieus genomen.
Ook heb ik uit betrouwbare bron dat haags ook fan is
Nee, de gruwelijke laatste zinnen van Imca Marina in haar dagboek.quote:
Ik denk het niet, mijn leven is net begonnen en ik denk dat niemand dat ook boeit verderquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb al een uitgever. Wil je daar de bevestiging van ?
Het lijkt me wel een mooi boek. Over jouw leven.
Nu niet meer?quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit vond ik de beste episode van BOB
Imca Marina is vies dikquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, de gruwelijke laatste zinnen van Imca Marina in haar dagboek.
Dat bedoel ik. Ben bescheiden bescheten. Maar mits en tenzij FOK! zonder TONG. Da's toch minder. Of hek gin gelijk ?quote:
Eens.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, weet niet.
Laatste seizoen was vrij matig.
Defiance (2008) - IMDbquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:10 schreef Coco98 het volgende:
Ik zou wel zo een serie willen zien vanuit russisch perspectief.
Nicequote:Op vrijdag 22 april 2016 22:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Patty Somers. Had wel een dikke reet. Dertig jaar geleden.
Film en meer vanuit een Oost-Europees Joods perspectief.quote:
Vind je? Alleen de eerste paar afleveringen vond ik niet veel en dat wegvliegen met die draak dan.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, weet niet.
Laatste seizoen was vrij matig.
Er schijnt nog een goede duitse serie te zijn, die moet ik nog zien.quote:
Dat is niet aardig om te zeggen. Don't kiss and talk. Dat doet een gentleman nietquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Patty Somers. Had wel een dikke reet. Dertig jaar geleden.
Enemy at the Gates (2001) - IMDbquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:12 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Deze is wel vrij ziek
Idi i smotri (1985) - IMDb
Ik heb Patty serieus hard genomen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar die hebben we nooit serieus genomen.
Die is wel aardig iddquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er schijnt nog een goede duitse serie te zijn, die moet ik nog zien.
Unsere Mütter, unsere Väter (TV Mini-Series 2013) - IMDb
3-delig miniseries Unsere mutter, unsere Vater? Dat is zeker een aanrader.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb ik ook nog niet gezien.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Unsere Mütter, unsere Väter (TV Mini-Series 2013) - IMDb
Doen, is erg goedquote:
Ik vind het makkelijk het alleen op zijn drank gebruik te gooien, ik denk dat wat drugs ook invloed heeft gehadquote:
Hebben.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind het makkelijk het alleen op zijn drank gebruik te gooien, ik denk dat wat drugs ook invloed heeft gehad
Trouwens drankgebruik aan elkaarquote:
Verder is het gemakkelijk. I.p.v. "makkelijk."quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind het makkelijk het alleen op zijn drank gebruik te gooien, ik denk dat wat drugs ook invloed heeft gehad
Jep, voor de rest speelt Bayern een lastige uitwedstrijd bij Hertha, Louis van Gaal kijk ik sowieso niet.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:44 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Barca, Real en Atleti hebben alle drie een makkelijke tegenstander helaas.
Swieso. Niet tegenstaande ik kijk Louis. En Hertha Bayern is een klassieker een must see. Al vakker gezegd. Kut-voetbal mod. Verkeerde user op de verkeerde plaats. Leuk en ludiek. Maar onbekwaam om mod te zijn op het grootste forum van FOK!quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jep, voor de rest speelt Bayern een lastige uitwedstrijd bij Hertha, Louis van Gaal kijk ik sowieso niet.
Gaat het wel met je? Alles op een rijtje? Je staat al de hele avond onder hoogspanning, Tong.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Swieso. Niet tegenstaande ik kijk Louis. En Hertha Bayern is een klassieker een must see. Al vakker gezegd. Kut-voetbal mod. Verkeerde user op de verkeerde plaats. Leuk en ludiek. Maar onbekwaam om mod te zijn op het grootste forum van FOK!
Steek me neer put me down. Ben de kwade peer weer. Maar stiekem beaamt Stijn het. Te hoog gegrepen. Terwijl het laag bij de grondwerk is.
Je bent het toch met me eens dat je een kut mod bentquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat het wel met je? Alles op een rijtje? Je staat al de hele avond onder hoogspanning, Tong.
Zo zie ik het niet maar jij hebt ook recht op een mening.quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent het toch met me eens dat je een kut mod bent
Ik zou hem gewoon aangeven. Een TR op de post waarin 'Ludiek' staat en Ron zal genadeloos optreden.quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar goed, het gaat hier over VI. Persoonlijk bitchen is hier niet nodig.
Ik heb niet gekeken, excusez moiquote:Op zaterdag 23 april 2016 01:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou hem gewoon aangeven. Een TR op de post waarin 'Ludiek' staat en Ron zal genadeloos optreden.
Maar goed... hoe was VI vandaag meneer beste, wellicht wel DE beste moderator van fok?
Jeetje. En ik kan al geen goed lopende zinnen meer typen. Tijd om gezamenlijk af te taaien.quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken, excusez moi.
Ik zit op het prachtige medium YouTube.quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jeetje. En ik kan al geen goed lopende zinnen meer typen. Tijd om gezamenlijk af te taaien.
twitter:RTLLateNight twitterde op maandag 25-04-2016 om 14:05:09Het ‘Helden Sportboek v/h Jaar’ wordt bij ons onthuld. De genomineerden schuiven aan! Stem: https://t.co/4mbJJlZefU https://t.co/GZNbXGaiB1 reageer retweet
matchfixingquote:Op maandag 25 april 2016 14:30 schreef hafcfan het volgende:
Hopelijk pakken ze die grabbelaar van Utrecht even aan
Kuijt bashquote:Op maandag 25 april 2016 14:30 schreef hafcfan het volgende:
Die Pool kan alleen badkamers betegelenquote:Op maandag 25 april 2016 14:30 schreef hafcfan het volgende:
Ja dat is Johan.quote:Op maandag 25 april 2016 18:02 schreef Merode32 het volgende:
Ik zag net een reclame overen vlooien en teken voorbij komen, is die ingesproken door derksen? Die stem is precies gelijk
Nee dat is die van de SBS6 Poppenshow.quote:Op maandag 25 april 2016 18:02 schreef Merode32 het volgende:
Ik zag net een reclame overen vlooien en teken voorbij komen, is die ingesproken door derksen? Die stem is precies gelijk
bedankt hans!quote:Op maandag 25 april 2016 18:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
Johan Derksen reikt Marianne Weber en John de Bever album uit
[ afbeelding ]
Marianne Weber en oud-voetballer John de Bever hebben het eerste exemplaar van hun duetalbum Dat is de liefde overhandigd gekregen van niemand minder dan Johan Derksen. Bijzonder, want de voetbalcommentator zegt totaal geen liefhebber te zijn van Nederlandstalige muziek.
De albumpresentatie vond plaats in het Theater aan de Parade in Den Bosch. Op de plaat staan naast duetten ook solonummers van beide artiesten.
http://www.telegraaf.nl/p(...)en_John_album__.html
K*t muziek volgens Johan![]()
Had hij een nieuwe hit om te promoten?quote:Op maandag 25 april 2016 18:21 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Lee Towers trad ook op op de Coolsingel.
Mijn liefde voor Jessica Alba is oprechtquote:Op maandag 25 april 2016 17:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
De grootste act van Nederland. Johannes is er niks bij
Sinds wanneer laat die zich naaien voor dit soort activiteiten?quote:
quote:Op maandag 25 april 2016 19:39 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Sinds wanneer laat die zich naaien voor dit soort activiteiten?
Classic!quote:Op maandag 25 april 2016 19:46 schreef Kopsterk het volgende:
Zo lang ik leef, zingt Lee Towers al 'You'll never walk' alone...
..en ik hoop zo van harte, dat dadelijk een keer iemand hem die gouden microfoon uit zijn handen trekt, er een beetje vaseline opsmeert en zegt 'Lee, buk even' en hem dan KEIHARD in zijn reet steekt.
http://www.mediacourant.n(...)derksen-respectloos/quote:Sylvana Simons vindt Johan Derksen respectloos
Sylvana Simons vindt de manier waarop Johan Derksen in Voetbal Inside het Marokkanenprobleem in het voetbal aan de kaak heeft gesteld, respectloos. Dat heeft ze gezegd in het tv-programma De Nieuwe Maan. Simons: “Wat me opviel is niet zo zeer de constatering die hij uitspreekt – ik weet ook niet of het waar is of niet - maar zijn uitspraak: ‘Ik zal wel worden weggezet als racist, maar dat kan me dus geen reet schelen.’ Dat maakt alles wat hij daarvoor gezegd heeft respectloos.“
De kritiek dat Derksen een hele groep wegzet en generaliseert, deelt Simons. “Absoluut, en dat doet hij bewust.”
De voormalig TV Makelaar-presentatrice vindt dat heel jammer. “Als hij het probleem respectvol aan zou willen kaarten, weet ik zeker dat hij een andere route zou nemen.”
“Het gaat hem niet om het oplossen of het aankaarten van een probleem. Het gaat hem om het poneren van een racistische stelling en daar is hij trots op en daar is hij blij mee.”
Simons ergert zich niet alleen aan Derksen, maar ook aan de Duitse satiricus Jan Böhmermann, die de Turkse president Erdogan op de hak nam. “Ik denk dat echte satire altijd respect heeft voor het onderwerp.”
“Het was in mijn optiek grappiger geweest als hij had gezegd: ‘Erdogan is zó’n fantastische man, hij kan zó goed regeren, hij heeft zó veel respect voor vrouwen.’ Dat is volgens mij satire.”
Overigens is de kans groot dat Simons vanavond wéér in een praatprogramma zit. Vanochtend werd namelijk bekend dat de Amerikaanse soulzanger Billy Paul is overleden.
Weer die zeikerige graftakquote:Op maandag 25 april 2016 20:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://www.mediacourant.n(...)derksen-respectloos/
quote:Op maandag 25 april 2016 20:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://www.mediacourant.n(...)derksen-respectloos/
Is dat een nieuw nummer van 'm?quote:Op maandag 25 april 2016 19:46 schreef Kopsterk het volgende:
Zo lang ik leef, zingt Lee Towers al 'You'll never walk' alone...
Ik heb wat hamburgers en witte bonen in tomatensausquote:Op maandag 25 april 2016 20:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb een spinazie, rode bietjes en kiwi smoothie
Zit ze er echt ?quote:Op maandag 25 april 2016 20:24 schreef DrDentz het volgende:
Moet die Sylvana nu echt in elk topic godgodverdomme krijg toch de pestpleurispokke
kiwigod, spinaziegodquote:Op maandag 25 april 2016 20:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lekker ouwe reusquote:Op maandag 25 april 2016 20:28 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik heb wat hamburgers en witte bonen in tomatensaus
gezond bezigquote:Op maandag 25 april 2016 20:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zet een zielige film op bij Willem en hij huiltquote:Op maandag 25 april 2016 20:31 schreef IbanMayo het volgende:
V. Hanegem kon net bij Jack (Peptalk) niet over Cruijff praten, te emotioneel.
Moet hij weten.quote:Op maandag 25 april 2016 20:31 schreef Ties02 het volgende:
Zanger Rinus stopt ermee wisten jullie dat?
Nu is het gewoon Rinus dusquote:Op maandag 25 april 2016 20:31 schreef Ties02 het volgende:
Ja.quote:Op maandag 25 april 2016 20:31 schreef Ties02 het volgende:
Laseroms ookquote:Op maandag 25 april 2016 20:31 schreef Ties02 het volgende:
Of Zangerquote:
Dat is een hoax.quote:Op maandag 25 april 2016 20:31 schreef Ties02 het volgende:
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 25 april 2016 20:34 schreef tong80 het volgende:
Had ik al eens verteld dat alle dochters van Frits Barend een kale kut hebben.
Nee, en ben ik ook niet benieuwd naarquote:Op maandag 25 april 2016 20:34 schreef tong80 het volgende:
NEE!quote:Op maandag 25 april 2016 20:34 schreef tong80 het volgende:
Bijna net zo mooi als die lachbanden op de Britse tv.quote:
Ja, G.J. Verbeek speelde gelijk.quote:
Zei ie ooit. Heb een olifanten geheuugen voor ttivialiteiten.quote:
quote:Op maandag 25 april 2016 20:36 schreef Pascalus het volgende:
Is Marc Overmars de sponsor van die persconferentie?
En wel meer ook.quote:Op maandag 25 april 2016 20:36 schreef Paxcon het volgende:
Dit is lichtelijk gesponsord door Coca Cola
Rook jij?quote:Op maandag 25 april 2016 20:36 schreef Karina het volgende:
In Duitsland zijn de sigaretten wel goedkoper.
Coca Cola GENOTquote:Op maandag 25 april 2016 20:36 schreef Paxcon het volgende:
Coca Cola, onthoud die naam.quote:Op maandag 25 april 2016 20:36 schreef Paxcon het volgende:
Verschilt dat zoveel met NL dan? Weet wel dat ze van die mega bierwinkels hebbenquote:Op maandag 25 april 2016 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Supermarkten in Duitsland zijn sowieso tof.
Bakkerijtjes bij die kaufhausen zijn super tollquote:Op maandag 25 april 2016 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
*tollquote:Op maandag 25 april 2016 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
2 jaar geledsen na 30 jaar gestoptquote:
in bijna alles zit wel wat vergif.quote:Op maandag 25 april 2016 20:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Coca Cola is puur vergif.
Kapo is het hiermee eens.
Jij weet niet.quote:Op maandag 25 april 2016 20:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Coca Cola is puur vergif.
Kapo is het hiermee eens.
Voorbeelden. Ik sla je om de oren met genialiteiten.quote:
Veel meer keus, apart deel met heul veul bier en sterke drank. En een bakkertje waar je superlekkere broodjes kunt kopen en niet duur. Tenminste bij die waar ik vorig jaar was. En die was niet eens heel erg groot.quote:Op maandag 25 april 2016 20:37 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Verschilt dat zoveel met NL dan? Weet wel dat ze van die mega bierwinkels hebben
quote:Op maandag 25 april 2016 20:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Bakkerijtjes bij die kaufhausen zijn super toll
Water is als je er maar genoeg van drinkt ook giftig.quote:Op maandag 25 april 2016 20:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
in bijna alles zit wel wat vergif.
behalve water
Je wilt lezen dat we blij zijn ?quote:
dat is iets andersquote:Op maandag 25 april 2016 20:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Water is als je er maar genoeg van drinkt ook giftig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |