Ja dat is Johan.quote:Op maandag 25 april 2016 18:02 schreef Merode32 het volgende:
Ik zag net een reclame overen vlooien en teken voorbij komen, is die ingesproken door derksen? Die stem is precies gelijk
Nee dat is die van de SBS6 Poppenshow.quote:Op maandag 25 april 2016 18:02 schreef Merode32 het volgende:
Ik zag net een reclame overen vlooien en teken voorbij komen, is die ingesproken door derksen? Die stem is precies gelijk
bedankt hans!quote:Op maandag 25 april 2016 18:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
Johan Derksen reikt Marianne Weber en John de Bever album uit
[ afbeelding ]
Marianne Weber en oud-voetballer John de Bever hebben het eerste exemplaar van hun duetalbum Dat is de liefde overhandigd gekregen van niemand minder dan Johan Derksen. Bijzonder, want de voetbalcommentator zegt totaal geen liefhebber te zijn van Nederlandstalige muziek.
De albumpresentatie vond plaats in het Theater aan de Parade in Den Bosch. Op de plaat staan naast duetten ook solonummers van beide artiesten.
http://www.telegraaf.nl/p(...)en_John_album__.html
K*t muziek volgens Johan![]()
Had hij een nieuwe hit om te promoten?quote:Op maandag 25 april 2016 18:21 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Lee Towers trad ook op op de Coolsingel.
Mijn liefde voor Jessica Alba is oprechtquote:Op maandag 25 april 2016 17:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
De grootste act van Nederland. Johannes is er niks bij
Sinds wanneer laat die zich naaien voor dit soort activiteiten?quote:
quote:Op maandag 25 april 2016 19:39 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Sinds wanneer laat die zich naaien voor dit soort activiteiten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |