Echt? Welke?quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
[..]
Zie mijn Dieet/afval/Eetdagboek in 40+ ik ben zo zelfrukkend relativerend als maar kan. Met m'n 100 kilo. Heb ik zelfspot. Ben wel een gruwelijk knappe vent geweest. ooit. Op de leeftijd dat menig Fok!ker zit te posten, die mijn leeftijd hebben op mijn hoogtepunt. Neukte ik de mooiste vrouwen. Zelfs een Dolly Dot.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:04 schreef tong80 het volgende:
Derksen kon niet voetballen, is lelijk, heeft geen humor, haalt mensen neer, kanh niet schrijven.
Alles wat ik niet ben.
Helaas kunnen we niet hetzelfde van jou zeggenquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:04 schreef Joezi het volgende:
5,5/10
Topic 9/10: jullie zijn helemaal TOP!!!!
Is dit satirequote:Op vrijdag 22 april 2016 22:04 schreef tong80 het volgende:
Derksen kon niet voetballen, is lelijk, heeft geen humor, haalt mensen neer, kanh niet schrijven.
Alles wat ik niet ben.
ROFLOLquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:04 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Helaas kunnen we niet hetzelfde van jou zeggen
Ik denk dat je gelijk hebt, Tongquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:04 schreef tong80 het volgende:
Alles wat ik niet ben.
*kanquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:04 schreef tong80 het volgende:
Alles wat ik niet ben.
Ik heb al een uitgever. Wil je daar de bevestiging van ?quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen hoe je alles om jezelf kan laten draaien, goed bezig Tong, misschien dat iemand een boek over je schrijft met al die (totaal niet boeiende) verhalen over jezelf hier.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:04 schreef tong80 het volgende:
Alles wat ik niet ben.
verder via dm.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb al een uitgever. Wil je daar de bevestiging van ?
Het lijkt me wel een mooi boek. Over jouw leven.
JR-Style vindt dit een matige serie..quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
GGMM en ik vinden dit 1 van de beste series ooit.
ik ookquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
GGMM en ik vinden dit 1 van de beste series ooit.
Patty Somers. Had wel een dikke reet. Dertig jaar geleden.quote:
BAM EN METEEN IS ER ORDE IN DIT TOPIC!!quote:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar die hebben we nooit serieus genomen.
Ook heb ik uit betrouwbare bron dat haags ook fan is
Nee, de gruwelijke laatste zinnen van Imca Marina in haar dagboek.quote:
Ik denk het niet, mijn leven is net begonnen en ik denk dat niemand dat ook boeit verderquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb al een uitgever. Wil je daar de bevestiging van ?
Het lijkt me wel een mooi boek. Over jouw leven.
Zondag.quote:
Nu niet meer?quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit vond ik de beste episode van BOB
Imca Marina is vies dikquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, de gruwelijke laatste zinnen van Imca Marina in haar dagboek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |