Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dan moet het een AAV en geen ALV zijn.
Heeft hij nog steeds niet gedaan hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:19 schreef xpompompomx het volgende:
Daaaaaaaaaaaaamn wat is die Kosmo traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag met het openen van een nieuw deel.
Nou ja, die drie haartjes die je hebt. Hoelang kan het duren?quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:19 schreef Kaas- het volgende:
Kut, wachten bij de kapper met nog maar 1% batterij op m'n telefoon.
[insert gemene opmerking]quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, die drie haartjes die je hebt. Hoelang kan het duren?
Voordeel van de financiele dienstverlening he?quote:
Heb ik niet. Nadeeltje van thuiswerken.quote:
Het leven is een vrijmibo, GS. Maar je moet wel zelf het bier uit de koelkast pakken.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heb ik niet. Nadeeltje van thuiswerken.
Goed punt. Vanavond naar Den Haag.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het leven is een vrijmibo, GS. Maar je moet wel zelf het bier uit de koelkast pakken.
Echt hè. Luie Turk dat hij is.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:19 schreef xpompompomx het volgende:
Daaaaaaaaaaaaamn wat is die Kosmo traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag met het openen van een nieuw deel.
huh?quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:19 schreef xpompompomx het volgende:
Prince heeft nooit een vernieuwende grindcoreplaat gemaakt, dus die Blokhuis lult uit zijn nek.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:34 schreef Pokkelmans het volgende:
"Leo Blokhuis stelt dat Prince "een van de weinige innovators in de muziekwereld" is."
Hij heeft gelijk.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:34 schreef Pokkelmans het volgende:
"Leo Blokhuis stelt dat Prince "een van de weinige innovators in de muziekwereld" is."
Zat vernieuwing in de muziekwereld. Probleem is dat Leo zelf zit vastgeroest in de standaarden die in de jaren '70/'80 zijn gelegd.quote:
Echt wel. Verder is het vooral meer van hetzelfde.quote:
Ik kreeg reclame van Proud2BeArab shirts, of zoiets.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:37 schreef Tchock het volgende:
Ik krijg reclame voor een bedrijf dat apparatuur levert aan brandweermannen in Amerika en Canada.
Goed dat het blijkbaar zo slecht lukt mijn voorkeur te achterhalen.
Neuh. Zie:quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:42 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Echt wel. Verder is het vooral meer van hetzelfde.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zat vernieuwing in de muziekwereld. Probleem is dat Leo zelf zit vastgeroest in de standaarden die in de jaren '70/'80 zijn gelegd.
Nee. Er is de laatste 15 jaar nauwelijks vernieuwing.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zat vernieuwing in de muziekwereld. Probleem is dat Leo zelf zit vastgeroest in de standaarden die in de jaren '70/'80 zijn gelegd.
? Vergelijk huidige house eens met house van 15 jaar geleden. Als je dat verschil niet hoort ben je doof.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:42 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Nee. Er is de laatste 15 jaar nauwelijks vernieuwing.
En ik gok zo dat Leo zelfs uit de jaren 70/80 nog niets eens de helft heeft meegekregen wat betreft vernieuwende dingen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Doofheid is vrij essentieel als je house 'luistert'quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
? Vergelijk huidige house eens met house van 15 jaar geleden. Als je dat verschil niet hoort ben je doof.
ZVW premie, de boefjes!quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:41 schreef Paper_Tiger het volgende:
Koos begrijpt niet dat er op zijn loon ook zvw premie wordt ingehouden.
Opa gespot.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Doofheid is vrij essentieel als je house 'luistert'
Baroquecore:quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:42 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Nee. Er is de laatste 15 jaar nauwelijks vernieuwing.
Kennelijk zoek je vaak op brandweermannen en hun apparaten.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:37 schreef Tchock het volgende:
Ik krijg reclame voor een bedrijf dat apparatuur levert aan brandweermannen in Amerika en Canada.
Goed dat het blijkbaar zo slecht lukt mijn voorkeur te achterhalen.
Om de boel te "blussen".quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kennelijk zoek je vaak op brandweermannen en hun apparaten.
Dubieus dit.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:24 schreef PolitiekGeaard het volgende:
De 80s was dan ook een verschrikkelijke periode
Waarschijnlijk nog niet eens geboren.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:26 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Heeft ie vast levendige herinneringen aan.
Ik vind het qua muziek anders maar niets. Het is dan ook heel specifiek die muziek trend die ik niets vind.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
http://www.nu.nl/geldzake(...)erheidsregeling.html
Moet je Groningen zien.
Ja, laten we daar anders een discussie over voeren.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Noem je die herrie muziek, knulletje.
Na een dagje hout zagen kan ik ook opeens niet meer gras maaien.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:27 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Ah ik zie de talloze foutjes nu ook, heb dan ook de gehele dag Engels moeten spreken en schrijven hehe.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:24 schreef PolitiekGeaard het volgende:
De 80s was dan ook een verschrikkelijke periode, ken daarom ook maar weinig van Prince z'n muziek. Alle creativiteit verdween vanaf toen ook echt uit het gemiddelde populaire nummer en kwam de focus op productiekwaliteit. Die zoog alleen, want vanaf toen begon ook de switch vanaf analoog naar digital. Al die Yamaha synthesizers, en die waardeloze echo op die snare drums![]()
![]()
![]()
Pas vanaf de 90s werd de digitale techniek wat pruimbaar, en heeft momenteel wel zijn eindontwikkeling gehad.
In beter nieuws: Het is weekend!
Jouw baggermuziek valt er over het algemeen anders ook gewoon onder hoorquote:
Iconen uit die tijd man. Bands en artiesten hadden hun hoogtijdagen in de 80'squote:Op vrijdag 22 april 2016 17:29 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Ik vind het qua muziek anders maar niets. Het is dan ook heel specifiek die muziek trend die ik niets vind.
Waarom denk je dat ik zo reageer, domme clown.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:39 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Jouw baggermuziek valt er over het algemeen anders ook gewoon onder hoor
Genesis in de 80'squote:Op vrijdag 22 april 2016 17:42 schreef eriksd het volgende:
Tem vergeet Peter Gabriel, Phil Collins en Billy Joel.
Goed excuus om aan de drank te gaan.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:46 schreef Kaas- het volgende:
Al m'n vrienden gaan dit weekend hiken in Luxemburg en ik ga als enige niet mee omdat ik moet studeren.
Ik heb het dan ook vooral over de mainstream muziek. Overigens betekenen die hoogtijdagen vooral dat vanaf toen muziek echt extreem commercieel werd.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Iconen uit die tijd man. Bands en artiesten hadden hun hoogtijdagen in de 80's
Pop:
Michael Jackson, Madonna, Prince.
Roxy music, ABC, Eurythmics, Madness, Pixies, Foreigner
Alternatieve muziek
The Cure, The Smiths,Happy Mondays, veel Manchester zooi.
En zo zijn er nog wel veel meer te noemen....
En dat allemaal waardeloos noemen_!
Niet eerder dan woensdag.quote:
Meteen weer persoonlijk worden.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:41 schreef Tem het volgende:
Maar goed, als je alleen maar in je wolvenshirt en acne naar van die tyusherrie wil luisteren snap ik het weer wel.
Vergeet Arie Ribbens niet.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Iconen uit die tijd man. Bands en artiesten hadden hun hoogtijdagen in de 80's
Pop:
Michael Jackson, Madonna, Prince.
Roxy music, ABC, Eurythmics, Madness, Pixies, Foreigner
Alternatieve muziek
The Cure, The Smiths,Happy Mondays, veel Manchester zooi.
En zo zijn er nog wel veel meer te noemen....
En dat allemaal waardeloos noemen_!
Die lijst van Tem stonden gewoon bovenaan de charts in de jaren 80, dus waarom dat niet mainstream is: geen idee.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:48 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook vooral over de mainstream muziek. Overigens betekenen die hoogtijdagen vooral dat vanaf toen muziek echt extreem commercieel werd.
Veel artiesten die de 70s volledig overleefd hebben hebben vanaf toen alleen nog maar bagger gemaakt. Genesis, Yes en zeker die artiesten die eriksd hierboven nog noemt.
Ook qua alternatieve muziek vind ik het trouwens ook niet zoveel aan, de opkomst van punk in de tweede helft van de 70s heeft dan ook voor meer regressie in het genre gezorgd dan nieuwe en interessante veranderingen naar mijn mening.
De Yamaha DX7 is een verschrikkelijk onding, zit praktisch in merendeel van 80s pop. Gate Reverbs op snare drums zijn verschrikkelijk.
Hmmm. Volgens mij zijn mensen uit de 90s en 00s pas echt in de aap gelogeerd.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:53 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Laatst postte iemand nog een linkje over de vergrijzing en de netto baten. De volledige 80s kwam daar ook best berooid uit. Zal daar al die woede vandaan komen als ik weer eens wat zand in die nostalgische herinneringen gooi?
quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
In de islamitische aap.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hmmm. Volgens mij zijn mensen uit de 90s en 00s pas echt in de aap gelogeerd.
Nee, dat ging volgens die grafiek juist weer lekker. Zeker de echte nieuwe 'aanwinsten' hier op FOK! hebben er praktisch geen last meer van.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hmmm. Volgens mij zijn mensen uit de 90s en 00s pas echt in de aap gelogeerd.
Verzoek aan het moderatie team deze walgelijke, aanstootgevende troll te verwijderen.quote:
Ik heb niet voor de acne gekozen, die kreeg ik er gratis bij, maar verder een treffende omschrijving, inderdaad.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:41 schreef Tem het volgende:
Maar goed, als je alleen maar in je wolvenshirt en acne naar van die tyusherrie wil luisteren snap ik het weer wel.
We Hadden het over muziek. Niet over bpm.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
? Vergelijk huidige house eens met house van 15 jaar geleden. Als je dat verschil niet hoort ben je doof.
Verzoeken om censuur, je zou beter verwachten van een libertariër.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:12 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Verzoek aan het moderatie team deze walgelijke, aanstootgevende troll te verwijderen.
Dat en wat is er innovatief aan? Alleen die hard crack gebruikers luisteren naar die bagger.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Noem je die herrie muziek, knulletje.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Verzoeken om censuur, je zou beter verwachten van een libertariër.
Culturele nitwit gespot.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:16 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat en wat is er innovatief aan?
Nee. Je laat iets horen wat een kleine niche in de markt is. Wat voor stempel drukken zij op de muziek die daarna gemaakt wordt? Nul komma. Zero. Niets.quote:
Dat had je complete geloofwaardigheid op het spel gezet.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:19 schreef Pokkelmans het volgende:
De tweede stelling kon ik natuurlijk niet ontkennen.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:20 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Nee. Je laat iets horen wat een kleine niche in de markt is. Wat voor stempel drukken zij op de muziek die daarna gemaakt wordt? Nul komma. Zero. Niets.
Muziek voor onzekere mensen zou mijn vader zeggen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:15 schreef Pokkelmans het volgende:
Binnenkort trouwens tickets kopen voor deze tyfusherrie:
Lekker joh, even een minuut of 40 beuken.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Muziek voor onzekere mensen zou mijn vader zeggen.
Ik moet nu heel boos gaan worden?quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:41 schreef Paper_Tiger het volgende:
Koos begrijpt niet dat er op zijn loon ook zvw premie wordt ingehouden.
Nee. Nadenken.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik moet nu heel boos gaan worden?
#hersendoodquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:58 schreef KoosVogels het volgende:
Ik kijk maar m'n brutoloon, daarna naar m'n nettoloon en calculeer vervolgens hoeveel drank en drugs ik kan kopen.
En dat is dat.
Maar het waren geweldige jaren.quote:
Jij?quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Die drugsverslaafde met roots uit de Achterhoek, natuurlijk.
Die Reya toch.quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Als beleggen hetzelfde is als gokken, dan ben ik beroepspokeraar.quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:35 schreef Kaas- het volgende:
Nederlanders vinden beleggen 'een beetje eng'
http://nu.nl/economie/424(...)-een-beetje-eng.html
Wat een belachelijk 'nieuws'. Gewoon in het nieuws geplugd door een corporate sponsor. Die duiding ook echt.
Pokeren was toch juist geen gokspel?quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als beleggen hetzelfde is als gokken, dan ben ik beroepspokeraar.
Weinig D66'ers in de Achterhoek, meen ik.quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Pokkelhans of Tsjock kunnen vast wel een arrest oplepelen of pokerwinsten nu als loon belast worden of met kansspelbelasting.quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pokeren was toch juist geen gokspel?
Loon lijkt me zeer opmerkelijk.quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Pokkelhans of Tsjock kunnen vast wel een arrest oplepelen of pokerwinsten nu als loon belast worden of met kansspelbelasting.
Hoi Kaasie.quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Robin![]()
Wat een belachelijk grote afbeelding haha waarom.
Wauw.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:00 schreef Ryon het volgende:
http://speld.nl/2016/04/2(...)ondje-netflix-chill/
Hehe. De Facebook reacties onder dit artikel.
Destijds best lachen, nu denk ik, wat een commerciële bagger.quote:
Ha die Friek.quote:
Hoezo? Ik plemp hier altijd de meest beschaafde en normale berichten neer. Typisch dat zo'n kontenbonker als jij - ook niet bepaald normaal - weer iets te klagen heeft.quote:Op zaterdag 23 april 2016 10:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ha die Friek.
Zal vandaag dan de eerste dag in een jaar zijn dat er normale berichten van je toetsenbord verschijnen?
Aidsverspreider.quote:Op zaterdag 23 april 2016 10:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hoezo? Ik plemp hier altijd de meest beschaafde en normale berichten neer. Typisch dat zo'n kontenbonker als jij - ook niet bepaald normaal - weer iets te klagen heeft.
Er zijn mensen die planten in een gieter zetten.quote:Op zaterdag 23 april 2016 10:33 schreef Disana het volgende:
Goedemorgen, zometeen planten en een gieter halen bij de Praxis.
Beetje chill uitzicht nog?quote:Op zaterdag 23 april 2016 11:38 schreef 99.999 het volgende:
Volgens mijn weerapp zou het als nog geen vijf graden aan moeten voelen nu terwijl ik nu wegbrand op mijn balkon
Bedoel meer of je over Meppel of natuur of weilanden ofzo uitkijkt of dat je tegen de muur van een flat op 10 meter afstand aan zit te kijken.quote:Op zaterdag 23 april 2016 11:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Vooral veel wolken stiekem. Maar lekker vrolijk tjilpende vogeltjes op de achtergrond.
Klinkt als mijn huis.quote:Op zaterdag 23 april 2016 11:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
dat je tegen de muur van een flat op 10 meter afstand aan zit te kijken.
Het kan erger. Een ieder die bij de hoofdingang van mijn flat aanbelt kijkt automatisch even bij mijn huis naar binnen. En ik heb minder leuke spulletjes.quote:
Ik kijk uit op een huizenblok een meter of vijftig verderop met een straat, parkeerplaatsen, flink grasveld en een grote boom er tussen. Niet heel bijzonderquote:Op zaterdag 23 april 2016 11:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bedoel meer of je over Meppel of natuur of weilanden ofzo uitkijkt of dat je tegen de muur van een flat op 10 meter afstand aan zit te kijken.
Hoe gaat dat daar in Drenthe in zijn werk? Mag je gewoon graven waar je wil of moet je toestemming van een opperhoofd hebben?quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:15 schreef 99.999 het volgende:
Ja, ik moet eigenlijk eens wat serieuzer werk gaan maken van een andere hut. Heb het hier wel gezien
Ik moest wel lachen, omdat ik door je eerste zin dacht dat je echt een serieuze vraag ging stellen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hoe gaat dat daar in Drenthe in zijn werk? Mag je gewoon graven waar je wil of moet je toestemming van een opperhoofd hebben?
Na lang bedelen krijg je een stukje veen toegewezen wat je mag ontginnen en waar je je eigen plaggenhut mag bouwen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hoe gaat dat daar in Drenthe in zijn werk? Mag je gewoon graven waar je wil of moet je toestemming van een opperhoofd hebben?
Heb je de knaken wel?quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:15 schreef 99.999 het volgende:
Ja, ik moet eigenlijk eens wat serieuzer werk gaan maken van een andere hut. Heb het hier wel gezien
Heb wel wat centen en het kost vergeleken met Amsterdam inderdaad niet zo veel hierquote:Op zaterdag 23 april 2016 12:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heb je de knaken wel?
Alhoewel, kost geen reet in die hoek.
quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:22 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Na lang bedelen krijg je een stukje veen toegewezen wat je mag ontginnen en waar je je eigen plaggenhut mag bouwen.
Als je die betonnen zooi waar jij ongetwijfeld in woont als uitgangspunt neemt, is de rest van Nederland inderdaad vrij betaalbaar. En dan krijg je er ook nog een tuin bij.quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heb je de knaken wel?
Alhoewel, kost geen reet in die hoek.
Dat is ook wat ik vooral wil, een lekker tuintje.quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]Hopen op een goede stevige veengrond waar je flink wat turf uit kan steken.
[..]
Als je die betonnen zooi waar jij ongetwijfeld in woont als uitgangspunt neemt, is de rest van Nederland inderdaad vrij betaalbaar. En dan krijg je er ook nog een tuin bij.
Wat een zuurheid weer. Gaat het allemaal goed?quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]Hopen op een goede stevige veengrond waar je flink wat turf uit kan steken.
[..]
Als je die betonnen zooi waar jij ongetwijfeld in woont als uitgangspunt neemt, is de rest van Nederland inderdaad vrij betaalbaar. En dan krijg je er ook nog een tuin bij.
Niet Fokken in de auto?quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:32 schreef Kaas- het volgende:
Ik banjer intussen de Afsluitdijk over in de zon.
Met de Noorzee aan je voeten.. en die andere zee zo rustig aan de andere kant..quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:32 schreef Kaas- het volgende:
Er is maar één zee daar en dat is niet de Noorzee.quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:34 schreef Ryon het volgende:
[..]
Met de Noorzee aan je voeten.. en die andere zee zo rustig aan de andere kant..
De afsluitdijk ja? Hehe.quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:32 schreef Kaas- het volgende:
In de maanden dat de grond niet bevroren is mag je graven waar je wil mits het niet zichtbaar als akker in gebruik is door een van de leenheren.quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat is ook wat ik vooral wil, een lekker tuintje.
Maar hoe doen ze dat in de Achterhoek? Mag je daar zelf een hol graven?
Definieer "het".quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat een zuurheid weer. Gaat het allemaal goed?
Ramses was waarschijnlijk al een beetje dement toen hij met dat hitje kwam. Komt door de drank en de onveilige seks met meerdere mannen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:35 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Er is maar één zee daar en dat is niet de Noorzee.
Geen zin in. Ik hou het maar op een "nee".quote:
Het valt niet te definiëren. Dat is de kracht van het.quote:
Ik was niet op de hoogte van hetgeen waar je naar verwees.quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:38 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ramses was waarschijnlijk al een beetje dement toen hij met dat hitje kwam. Komt door de rank en de onveilige seks met meerdere mannen.
Veilige aanname.quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geen zin in. Ik hou het maar op een "nee".
Dat een homoseksuele levensstijl dementie in de hand werkt?quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:39 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik was niet op de hoogte van hetgeen waar je naar verwees.
How to evade tax after the Panama Papers?quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:56 schreef eriksd het volgende:
Binnenkort mijn handen maar eens branden aan een Engelstalig artikel.
Dat zag je toch al jaren aankomen? Zo'n gast heeft de toekomst, kan je als andere partijen maar beter investeren in een goede band dan je met hand en tand ertegen verzetten.quote:Op zaterdag 23 april 2016 13:03 schreef KoosVogels het volgende:
Die godse Klaver doet het trouwens lang niet slecht.
Dat zal een hoop figuren erg zuur maken.
Voor een vakblad of ga je Koos achterna?quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:56 schreef eriksd het volgende:
Nou ja, toen hij het stokje overnam van Van Ojik, werd daar natuurlijk wel een beetje lacherig over gedaan. En ik moet bekennen dat hij mij ook wel verrast. Dat hij de positie van GL in de peilingen zou consolideren, had ik wel verwacht. Dat de partij nu echter richting de twintig zetels kruipt, verbaast mij ten zeerste.quote:Op zaterdag 23 april 2016 13:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat zag je toch al jaren aankomen? Zo'n gast heeft de toekomst, kan je als andere partijen maar beter investeren in een goede band dan je met hand en tand ertegen verzetten.
Verder natuurlijk mooi dat de PvdA en D66 een nieuwe modus moeten vinden.
Nouja, hij haalt denk ik zijn zetels nu vooral weg bij D66. Daar is de sleet er goed ingekomen en - voor zover ik weet - geen kroonprins die wat nieuw elan brengt.quote:Op zaterdag 23 april 2016 13:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nou ja, toen hij het stokje overnam van Van Ojik, werd daar natuurlijk wel een beetje lacherig over gedaan. En ik moet bekennen dat hij mij ook wel verrast. Dat hij de positie van GL in de peilingen zou consolideren, had ik wel verwacht. Dat de partij nu echter richting de twintig zetels kruipt, verbaast mij ten zeerste.
Saaie druif wel en past niet echt in het GL profiel. Dan verwacht je toch ongewassen mensen met veel okselhaar en een permanent open anus van als dat soja vreten.quote:Op zaterdag 23 april 2016 13:14 schreef eriksd het volgende:
Van Ojik vond ik trouwens prima. Nette vent.
Van Ojik was lekker saai en degelijk. Een prima tussenpaus. Klaver heeft veel meer charisma.quote:Op zaterdag 23 april 2016 13:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nou ja, toen hij het stokje overnam van Van Ojik, werd daar natuurlijk wel een beetje lacherig over gedaan. En ik moet bekennen dat hij mij ook wel verrast. Dat hij de positie van GL in de peilingen zou consolideren, had ik wel verwacht. Dat de partij nu echter richting de twintig zetels kruipt, verbaast mij ten zeerste.
Oeiii... Sterkte.quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:56 schreef eriksd het volgende:
Maar waar ze 20 kundige mensen vandaan moeten halen?quote:Op zaterdag 23 april 2016 13:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 april 2016 13:23 schreef Tem het volgende:
[..]
Saaie druif wel en past niet echt in het GL profiel. Dan verwacht je toch ongewassen mensen met veel okselhaar en een permanent open anus van als dat soja vreten.
Hagel? Klinkt als een buitenlander. Typisch.quote:Op zaterdag 23 april 2016 14:10 schreef Disana het volgende:
Planten, een gieter en een bezem gescoord en onderweg overvallen door hagel.
Nee. Echte Hollandse hagel. In april.quote:Op zaterdag 23 april 2016 14:26 schreef Ryon het volgende:
[..]
Hagel? Klinkt als een buitenlander. Typisch.
Jaja, wit zeker?quote:Op zaterdag 23 april 2016 14:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee. Echte Hollandse hagel. In april.
Hoeveel The Big Lebowski-citaten?quote:Op zaterdag 23 april 2016 15:03 schreef Friek_ het volgende:
Zit nu toch wel vermakelijk de opdrachten van m'n leerlingen te lezen over nihilisme. Toch grappig om te lezen hoe die pubers tegen zoiets aankijken.
Helaas weinig, al komen sommigen wel serieus tot de redenering dat je moeilijk nihilisme consequent kan volhouden. A la The Big Lebowski dus.quote:Op zaterdag 23 april 2016 15:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hoeveel The Big Lebowski-citaten?
Met zulk filosofisch talent zouden ze zomaar de werklozen van de toekomst kunnen zijn.quote:Op zaterdag 23 april 2016 15:06 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Helaas weinig, al komen sommigen wel serieus tot de redenering dat je moeilijk nihilisme consequent kan volhouden. A la The Big Lebowski dus.
Drama klopt wel.quote:Op zaterdag 23 april 2016 15:14 schreef KoosVogels het volgende:
Volgens Netflix is 'Jesus Christ Superstar' een historisch drama.
Lijkt me toch nog best een opgave. Een artikel over fiscaal recht schrijven in een taal die niet je moedertaal is. Of werk je wel vaker in het Engels? Kan me zo voorstellen dat iets in de precieze bewoording opschrijven nog best een teringwerk is.quote:
Alsof iemand het leest.quote:Op zaterdag 23 april 2016 16:11 schreef Euribob het volgende:
[..]
Lijkt me toch nog best een opgave. Een artikel over fiscaal recht schrijven in een taal die niet je moedertaal is. Of werk je wel vaker in het Engels? Kan me zo voorstellen dat iets in de precieze bewoording opschrijven nog best een teringwerk is.
Ik werk 90% van de tijd in het Engels. Maargoed, blijft inderdaad een klusje.quote:Op zaterdag 23 april 2016 16:11 schreef Euribob het volgende:
[..]
Lijkt me toch nog best een opgave. Een artikel over fiscaal recht schrijven in een taal die niet je moedertaal is. Of werk je wel vaker in het Engels? Kan me zo voorstellen dat iets in de precieze bewoording opschrijven nog best een teringwerk is.
Jij wellicht? Tijd zat zometeen.quote:
Waar was je gisteren?quote:Op zaterdag 23 april 2016 16:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Begrijp er toch geen snars van, dikke.
Ja, dat is een verschrikkelijk irritant figuur.quote:Op zaterdag 23 april 2016 18:47 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wel met een anus van een Michael Schaap.
Jij bent niet gepromoveerd toch? Dat is helemaal een gedoetje met rokkostuum en alles.quote:Op zaterdag 23 april 2016 19:03 schreef Friek_ het volgende:
Wel leuk al die ritueeltjes trouwens. Heb daar zelf ook in het klein aan deelgenomen met mijn masterscriptie. Toen werd ook even het vuur aan de schenen gelegd.
¤20 voor een glas????? WTF??quote:Op zaterdag 23 april 2016 19:18 schreef Tem het volgende:
Vriendin sloopt fijn een wijnglas van ¤20. Dat worden weer een paar ferme tikken.
Nee, klopt. Promoveren is inderdaad nog een grote stap verder. Wel meerdere malen bij de verdediging van een proefschrift geweest - van twee FOK!kers zelfs. Maar bij het verdedigen van je masterscriptie (dat nog voor het promoveren zit) word je ook flink ondervraagd door je begeleiders (in mijn geval twee hoogleraren).quote:Op zaterdag 23 april 2016 19:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Jij bent niet gepromoveerd toch? Dat is helemaal een gedoetje met rokkostuum en alles.
Ja, vond het ook een beetje prijzig. Maar nu er één verrot is vind ik het nog kutter eigenlijkquote:
Mijn directe collega is gepromoveerd. Ik vind het wel stoer eigenlijk.quote:Op zaterdag 23 april 2016 19:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee, klopt. Promoveren is inderdaad nog een flinke stap verder. Wel meerdere malen bij de verdediging van een proefschrift geweest - van twee FOK!kers zelfs. Maar bij het verdedigen van je masterscriptie (dat nog voor het promoveren zit) word je ook flink ondervraagd door je begeleiders (in mijn geval twee hoogleraren).
Hier scheen de zon vanmiddag ook vaak, maar ik vond het bar koud en had mijn winterjas echt nodig.quote:Op zaterdag 23 april 2016 19:46 schreef 99.999 het volgende:
Lekker de hele middag buiten geweest. Was stiekem verdomde lekker weer zolang de zon scheen
Een beetje beschut of in beweging kon hier prima in een overhemdquote:Op zaterdag 23 april 2016 19:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Hier scheen de zon vanmiddag ook vaak, maar ik vond het bar koud en had mijn winterjas echt nodig.
Wat een verschil. Ik zie nu dat er echt sneeuw aankomt.quote:Op zaterdag 23 april 2016 20:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een beetje beschut of in beweging kon hier prima in een overhemd
Meer sneeuw in april dan in januariquote:Op zaterdag 23 april 2016 20:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een verschil. Ik zie nu dat er echt sneeuw aankomt.
Tja, april doet wat hij wil, zegt men. Maar voor hetzelfde geld hadden we al zomerdagen gehad.quote:Op zaterdag 23 april 2016 20:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Meer sneeuw in april dan in januari
Nee, helemaal niets. Wel wat sollicitatiebrieven inmiddels verstuurd, maar ik denk niet dat ik voor 1 juli al vervangend werk heb gevonden.quote:Op zaterdag 23 april 2016 19:33 schreef Tem het volgende:
Maar Friek, heb je al andere potjes op het vuur nu je contract afloopt?
Dat mag gvd ook wel voor die prijs. Heet je Tem Trump of zo?quote:Op zaterdag 23 april 2016 19:23 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, vond het ook een beetje prijzig. Maar nu er één verrot is vind ik het nog kutter eigenlijkZijn fijne glazen
Mevr. Pokkelmans is eind maart jarig. We hebben verjaardagen gehad waar we lekker buiten op het terras konden zitten, en verjaardagen dat ik ondergesneeuwd bij haar feestje aankwam.quote:Op zaterdag 23 april 2016 20:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, april doet wat hij wil, zegt men. Maar voor hetzelfde geld hadden we al zomerdagen gehad.
Ja, je merkt dat de lucht echt kouder is. De zon heeft wel flink wat kracht maar dan moet die wel schijnenquote:Op zaterdag 23 april 2016 20:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een verschil. Ik zie nu dat er echt sneeuw aankomt.
Ja, wat een grote verschillen zijn er voor deze maanden hè. Nou ja, ik hoop maar dat we nu op z'n minst een lange warme zomer krijgen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 20:08 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Mevr. Pokkelmans is eind maart jarig. We hebben verjaardagen gehad waar we lekker buiten op het terras konden zitten, en verjaardagen dat ik ondergesneeuwd bij haar feestje aankwam.
Ik heb een kozijn en de deur van de garage in de grondverf gezet en mijn Aprilia gerepareerd. Lekker buiten bezig geweest.quote:Op zaterdag 23 april 2016 20:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een beetje beschut of in beweging kon hier prima in een overhemd
Vanmiddag voelde je hier de temperatuur kelderen nadat het had gehageld.quote:Op zaterdag 23 april 2016 20:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ja, je merkt dat de lucht echt kouder is. De zon heeft wel flink wat kracht maar dan moet die wel schijnen
Beter van niet. Die overdreven teringhitte moeten ze verbieden.quote:Op zaterdag 23 april 2016 20:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, wat een grote verschillen zijn er voor deze maanden hè. Nou ja, ik hoop maar dat we nu op z'n minst een lange warme zomer krijgen.
Oh dat lijkt mij ook wel wat. Niks tegen uitwaaien aan zee.quote:Op zaterdag 23 april 2016 20:09 schreef Perrin het volgende:
Heerlijk in t zonnetje in de duinen gewandeld
Een graad of 23 dan?quote:Op zaterdag 23 april 2016 20:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Beter van niet. Die overdreven teringhitte moeten ze verbieden.
Ja, was het fijn weer voor. Ben nu wel lekker lui.quote:Op zaterdag 23 april 2016 20:10 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik heb een kozijn en de deur van de garage in de grondverf gezet en mijn Aprilia gerepareerd. Lekker buiten bezig geweest.
Hier bleef de zon schijnen tijdens het hagelbuitjequote:Op zaterdag 23 april 2016 20:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Vanmiddag voelde je hier de temperatuur kelderen nadat het had gehageld.
Net lekker bij de Griek gegeten. Paar Ouzo's en een paar pilsjes gedronken. Ben nu zo rozig als de tering.quote:Op zaterdag 23 april 2016 20:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ja, was het fijn weer voor. Ben nu wel lekker lui.
Ja, dat is wel lekker van al die frisse lucht.quote:Op zaterdag 23 april 2016 20:14 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Net lekker bij de Griek gegeten. Paar Ouzo's en een paar pilsjes gedronken. Ben nu zo rozig als de tering.
Met al z'n geld.quote:Op zaterdag 23 april 2016 20:08 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat mag gvd ook wel voor die prijs. Heet je Tem Trump of zo?
Grieksquote:Op zaterdag 23 april 2016 20:14 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Net lekker bij de Griek gegeten. Paar Ouzo's en een paar pilsjes gedronken. Ben nu zo rozig als de tering.
Nee, maar aan bepaalde spulletjes wil ik altijd wel wat extra geld uitgeven.quote:Op zaterdag 23 april 2016 20:08 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat mag gvd ook wel voor die prijs. Heet je Tem Trump of zo?
Dat vond ik toch zo'n deprimerende film, die hoef ik niet nog een keer te zien.quote:Op zaterdag 23 april 2016 20:36 schreef Tem het volgende:
Vanavond Brokeback Mountain op de Belg. Kaas- ook weer een fijne avond.
Ik heb eindelijk Saul Fia binnen. Binnenkort maar eens kijken.quote:Op zaterdag 23 april 2016 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat vond ik toch zo'n deprimerende film, die hoef ik niet nog een keer te zien.
Leuk als je van de Euromast wil springen inderdaad.quote:Op zaterdag 23 april 2016 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat vond ik toch zo'n deprimerende film, die hoef ik niet nog een keer te zien.
Die wil ik ook graag zien.quote:Op zaterdag 23 april 2016 20:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk Saul Fia binnen. Binnenkort maar eens kijken.
Vond jij het ook zo tragisch, die onvervulde liefde? Je zult maar zo moeten leven. Begrijp me niet verkeerd, ik vond het een hele goede film.quote:Op zaterdag 23 april 2016 20:49 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Leuk als je van de Euromast wil springen inderdaad.
Dat vind ik niet raar, volgens mij word je er heel benauwd van.quote:Op zaterdag 23 april 2016 20:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ga hem alleen kijken. Mijn vriendin kan er niet tegen.
Een leerling heeft jouw icon/avatar als voorblad gebruikt.quote:Op zaterdag 23 april 2016 20:51 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik ben nog rozig van de drank van afgelopen nacht.
Gewoon een vier geven om dat soort fratsen af te leren.quote:Op zaterdag 23 april 2016 21:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Een leerling heeft jouw icon/avatar als voorblad gebruikt.
Klinkt bekend.quote:Op zaterdag 23 april 2016 21:23 schreef Tem het volgende:
Belgen schuiven het door naar volgende week... Nu Purple Rain
Een beetje middelmatig. Niet verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ik had er niet eens meer aan gedacht. Vond het de vorige keer niet zo geweldig.
Ik keek per ongeluk wel... maar dat komt omdat ik niet wist wat ik keekquote:Op zaterdag 23 april 2016 22:10 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Een beetje middelmatig. Niet verschrikkelijk.
Dat wordt minstens een 9.quote:Op zaterdag 23 april 2016 21:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Een leerling heeft jouw icon/avatar als voorblad gebruikt.
Niet zo gayquote:
Shit storm incoming.twitter:umarebru twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 22:07:19Oké. Politie voor de deur timeline. Geen grap. reageer retweet
Kan op dezelfde stapel als http://www.nu.nl/buitenla(...)aar-dwangarbeid.htmlquote:Op zaterdag 23 april 2016 23:25 schreef Kosmoproleet het volgende:
Shit storm incoming.twitter:umarebru twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 22:07:19Oké. Politie voor de deur timeline. Geen grap. reageer retweet
De link tussen je twee zinnen ontbreekt.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:39 schreef robin007bond het volgende:
En bepaalde FOK!kers hier waren tijdens de verkiezingen nog zo enthousiast voor Erdogan. Want de HDP is uiteraard geallieerd aan de PKK ondanks dat daar echt bewijs voor ontbreekt.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |