Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dan moet het een AAV en geen ALV zijn.
Heeft hij nog steeds niet gedaan hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:19 schreef xpompompomx het volgende:
Daaaaaaaaaaaaamn wat is die Kosmo traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag met het openen van een nieuw deel.
Nou ja, die drie haartjes die je hebt. Hoelang kan het duren?quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:19 schreef Kaas- het volgende:
Kut, wachten bij de kapper met nog maar 1% batterij op m'n telefoon.
[insert gemene opmerking]quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, die drie haartjes die je hebt. Hoelang kan het duren?
Voordeel van de financiele dienstverlening he?quote:
Heb ik niet. Nadeeltje van thuiswerken.quote:
Het leven is een vrijmibo, GS. Maar je moet wel zelf het bier uit de koelkast pakken.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heb ik niet. Nadeeltje van thuiswerken.
Goed punt. Vanavond naar Den Haag.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het leven is een vrijmibo, GS. Maar je moet wel zelf het bier uit de koelkast pakken.
Echt hè. Luie Turk dat hij is.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:19 schreef xpompompomx het volgende:
Daaaaaaaaaaaaamn wat is die Kosmo traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag met het openen van een nieuw deel.
huh?quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:19 schreef xpompompomx het volgende:
Prince heeft nooit een vernieuwende grindcoreplaat gemaakt, dus die Blokhuis lult uit zijn nek.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:34 schreef Pokkelmans het volgende:
"Leo Blokhuis stelt dat Prince "een van de weinige innovators in de muziekwereld" is."
Hij heeft gelijk.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:34 schreef Pokkelmans het volgende:
"Leo Blokhuis stelt dat Prince "een van de weinige innovators in de muziekwereld" is."
Zat vernieuwing in de muziekwereld. Probleem is dat Leo zelf zit vastgeroest in de standaarden die in de jaren '70/'80 zijn gelegd.quote:
Echt wel. Verder is het vooral meer van hetzelfde.quote:
Ik kreeg reclame van Proud2BeArab shirts, of zoiets.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:37 schreef Tchock het volgende:
Ik krijg reclame voor een bedrijf dat apparatuur levert aan brandweermannen in Amerika en Canada.
Goed dat het blijkbaar zo slecht lukt mijn voorkeur te achterhalen.
Neuh. Zie:quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:42 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Echt wel. Verder is het vooral meer van hetzelfde.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zat vernieuwing in de muziekwereld. Probleem is dat Leo zelf zit vastgeroest in de standaarden die in de jaren '70/'80 zijn gelegd.
Nee. Er is de laatste 15 jaar nauwelijks vernieuwing.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zat vernieuwing in de muziekwereld. Probleem is dat Leo zelf zit vastgeroest in de standaarden die in de jaren '70/'80 zijn gelegd.
? Vergelijk huidige house eens met house van 15 jaar geleden. Als je dat verschil niet hoort ben je doof.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:42 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Nee. Er is de laatste 15 jaar nauwelijks vernieuwing.
En ik gok zo dat Leo zelfs uit de jaren 70/80 nog niets eens de helft heeft meegekregen wat betreft vernieuwende dingen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Doofheid is vrij essentieel als je house 'luistert'quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
? Vergelijk huidige house eens met house van 15 jaar geleden. Als je dat verschil niet hoort ben je doof.
ZVW premie, de boefjes!quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:41 schreef Paper_Tiger het volgende:
Koos begrijpt niet dat er op zijn loon ook zvw premie wordt ingehouden.
Opa gespot.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Doofheid is vrij essentieel als je house 'luistert'
Baroquecore:quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:42 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Nee. Er is de laatste 15 jaar nauwelijks vernieuwing.
Kennelijk zoek je vaak op brandweermannen en hun apparaten.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:37 schreef Tchock het volgende:
Ik krijg reclame voor een bedrijf dat apparatuur levert aan brandweermannen in Amerika en Canada.
Goed dat het blijkbaar zo slecht lukt mijn voorkeur te achterhalen.
Om de boel te "blussen".quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kennelijk zoek je vaak op brandweermannen en hun apparaten.
Dubieus dit.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kennelijk zoek je vaak op brandweermannen en hun apparaten.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:24 schreef PolitiekGeaard het volgende:
De 80s was dan ook een verschrikkelijke periode
Waarschijnlijk nog niet eens geboren.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:26 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Heeft ie vast levendige herinneringen aan.
Ik vind het qua muziek anders maar niets. Het is dan ook heel specifiek die muziek trend die ik niets vind.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
http://www.nu.nl/geldzake(...)erheidsregeling.html
Moet je Groningen zien.
Ja, laten we daar anders een discussie over voeren.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Noem je die herrie muziek, knulletje.
Na een dagje hout zagen kan ik ook opeens niet meer gras maaien.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:27 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Ah ik zie de talloze foutjes nu ook, heb dan ook de gehele dag Engels moeten spreken en schrijven hehe.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:24 schreef PolitiekGeaard het volgende:
De 80s was dan ook een verschrikkelijke periode, ken daarom ook maar weinig van Prince z'n muziek. Alle creativiteit verdween vanaf toen ook echt uit het gemiddelde populaire nummer en kwam de focus op productiekwaliteit. Die zoog alleen, want vanaf toen begon ook de switch vanaf analoog naar digital. Al die Yamaha synthesizers, en die waardeloze echo op die snare drums![]()
![]()
![]()
Pas vanaf de 90s werd de digitale techniek wat pruimbaar, en heeft momenteel wel zijn eindontwikkeling gehad.
In beter nieuws: Het is weekend!
Jouw baggermuziek valt er over het algemeen anders ook gewoon onder hoorquote:
Iconen uit die tijd man. Bands en artiesten hadden hun hoogtijdagen in de 80'squote:Op vrijdag 22 april 2016 17:29 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Ik vind het qua muziek anders maar niets. Het is dan ook heel specifiek die muziek trend die ik niets vind.
Waarom denk je dat ik zo reageer, domme clown.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:39 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Jouw baggermuziek valt er over het algemeen anders ook gewoon onder hoor
Genesis in de 80'squote:Op vrijdag 22 april 2016 17:42 schreef eriksd het volgende:
Tem vergeet Peter Gabriel, Phil Collins en Billy Joel.
Goed excuus om aan de drank te gaan.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:46 schreef Kaas- het volgende:
Al m'n vrienden gaan dit weekend hiken in Luxemburg en ik ga als enige niet mee omdat ik moet studeren.
Ik heb het dan ook vooral over de mainstream muziek. Overigens betekenen die hoogtijdagen vooral dat vanaf toen muziek echt extreem commercieel werd.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Iconen uit die tijd man. Bands en artiesten hadden hun hoogtijdagen in de 80's
Pop:
Michael Jackson, Madonna, Prince.
Roxy music, ABC, Eurythmics, Madness, Pixies, Foreigner
Alternatieve muziek
The Cure, The Smiths,Happy Mondays, veel Manchester zooi.
En zo zijn er nog wel veel meer te noemen....
En dat allemaal waardeloos noemen_!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |