SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
arme zeehondjesquote:Op dinsdag 19 april 2016 18:52 schreef MadMaster het volgende:
Veel plezier met Flip Fluitketel straks, ik ga even knuppelen...
quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik luister nu mijn laatste trance set terug en die was best wel OK met de simpele, maar extreem functionele Behringer BCD3000 als controller...![]()
[ afbeelding ]
Veel plezierquote:Op dinsdag 19 april 2016 18:52 schreef MadMaster het volgende:
quote:
Zeer ruim aanbod ook. Maar ja, je zou het eigenlijk allemaal live uit moeten proberen.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:52 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben nog steeds erg blij met mijn Behringer microfoon.quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zeer ruim aanbod ook. Maar ja, je zou het eigenlijk allemaal live uit moeten proberen.
Wat zat jij op een vreemd tijdstip alweer te draaien mèn. En meteen een halve dag ook.quote:
Jammer dat ik niet even op die lijst heb gekeken...dan had ik lekker mijn bammetje met een gezellig muziekje kunnen wegknagen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat zat jij op een vreemd tijdstip alweer te draaien mèn. En meteen een halve dag ook.
Plopkap?quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds erg blij met mijn Behringer microfoon.
Alhoewel die momenteel wel rondzingt als ik hem aanzet. Geen idee hoe ik dat fix zonder mengpaneel
quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat zat jij op een vreemd tijdstip alweer te draaien mèn. En meteen een halve dag ook.
Was weer spontaan.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:02 schreef Annagh het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet even op die lijst heb gekeken...dan had ik lekker mijn bammetje met een gezellig muziekje kunnen wegknagen.
over een uurtje komt Symphquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:02 schreef Annagh het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet even op die lijst heb gekeken...dan had ik lekker mijn bammetje met een gezellig muziekje kunnen wegknagen.
Ah, dan ging je dus lekker. Oud nieuws.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:02 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Bomfunk Alert. Die moest even stil zijn. Toen ben ik maar gaan draaien, en om het half uur las ik: "Zeg knok, ga je nog door?"
misschien gaat hij wel live zingen als DDM er isquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:06 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ja, kweetniet hoor...hij gaat Mexicaans fluiten
quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:06 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ja, kweetniet hoor...hij gaat Mexicaans fluiten
quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:12 schreef just me het volgende:
nooit geweten dat een mexicaanse fluit er zo uitziet
[ afbeelding ]
Dan ga ik er uitgebreid voor zittenquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:07 schreef just me het volgende:
[..]
misschien gaat hij wel live zingen als DDM er is
Whahahaaaquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:12 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ]
siquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:12 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:49 schreef Symphonic het volgende:
Zo de boel staat klaar, ik ga eens verdraaid origineel doen
DDM nog aan het werk ?quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:55 schreef Symphonic het volgende:
en 1 raadplaat, benieuwd of iemand het raadt
quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:56 schreef just me het volgende:
[..]
DDM nog aan het werk ?
dat scheelt weer één snelle rader
quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hoi, hier een snalle rader.
Wat valt er te raden?
hoe snal ben jijquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat valt er te raden?
strakkiesquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat valt er te raden?
Whehehe!quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
ToT! Symph gaat lekkere Mexicaanse wraps draaien.![]()
Ik vet mn vingers alvast inquote:
Madmaster zijn fluitshow ga ik niet nailen dus doe ik het gewoon niet, en twee keer in de week is ook wat veul fluitjesquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe!Ja ik weet dat hij gaat fluiten!
Ow okee!quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Madmaster zijn fluitshow ga ik niet nailen dus doe ik het gewoon niet, en twee keer in de week is ook wat veul fluitjes
gek beestjequote:Op dinsdag 19 april 2016 20:06 schreef knokkels het volgende:
En ik maar denken waar Smokey achteraan zit.
Stukje van een plant wat op de grond was gevallen. He-le-maal losgaan erop
Er zit maar een letter verschil tussen fluitshow en flutshow. Die van Mad was meer een heel blazersorkest.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, had MM een fluitshow?
Dat verklaart zijn vraag in Trivia
Gisterenavond was hij iedereen aan het uitfluiten hierquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, had MM een fluitshow?
Dat verklaart zijn vraag in Trivia
of bazenorkestquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er zit maar een letter verschil tussen fluitshow en flutshow. Die van Mad was meer een heel blazersorkest.
doontturnaraundquote:
Ja , t is een bekende zangeres, maar welke ook weer..quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Aswad. Zullen ze de betekenis van dat woord nog weten?
zwartquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja , t is een bekende zangeres, maar welke ook weer..
Zie niksquote:
quote:
Ik trap er soms ook in, nu net dus ook weer!quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh ja, da's waar ook, het laatst gedraaide nummer blijft de tag nu van openstaan in VLC. Zat al een week naar de titel te loeren, zo van èh?
Ah, ik had daar heel ff naar geluisterd, maar niet lang genoeg om hem zo snel te herkennen, maar volgens mij heb je gelijk!quote:
Ik hoorde hem gisterenavond voor het eerstquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Stenders deed vrijdag precies dezelfde raadplaat
Ik hoopte nog even dat het Springfield zou zijn. Ik zet radio aan en .... nope.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Rick dacht ook, ik ben weer hot sinds dat hacken van IS, ik smeed t ijzer terwijl t heet is
Het is Symphquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:25 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik hoopte nog even dat het Springfield zou zijn. Ik zet radio aan en .... nope.
Ik ook, en het was er nog eentje van mij ookquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik trap er soms ook in, nu net dus ook weer!
Da's lullig. Heb je net een nieuwe plaat, sterf jequote:Op dinsdag 19 april 2016 20:28 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig schakelt in en hoort nog net Rick Astley uitsterven...
RIP aan de nabestaandenquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Da's lullig. Heb je net een nieuwe plaat, sterf je
quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wat Slinger jij nu dit topic in?quote:
Rick In Peacequote:Op dinsdag 19 april 2016 20:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
quote:
Oehquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Drukwerk heeft er toch maar mooi even de corruptheid van de hitlijsten mee aangetoond.
Ha, Robmansquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:32 schreef robdriessen het volgende:
En ineens wil ik weer terug naar de Deep South
quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Weten we nog dat Harry een baksteen bij de KRO door t raam Slingerde?
Ja hequote:Op dinsdag 19 april 2016 20:32 schreef robdriessen het volgende:
En ineens wil ik weer terug naar de Deep South
I've got Georgia on my mindquote:
wat vind jouw vriendin daarvan ?quote:
Ahhhhhh ja natuurlijkquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En je krijgt me daar een ruzie met een man
Van wie je denkt dat het je vader is
Maar het blijkt de electrische melkboer van die ochtend te wezen
volume ++++++++++++++quote:
Maar vooral heel veel DORST!quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
AC/DC, Chèrie, Bakske vol met stro
Of de paarden?quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:36 schreef robdriessen het volgende:
Wacht effe....
Cheveux de la moer?
De haren van je moeder?
Wat een verwarrende tekst!
Ik wil dat ze van me houdtquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik wil geen geld terug van de telefoniste!
Je veux le moerquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:36 schreef robdriessen het volgende:
Wacht effe....
Cheveux de la moer?
De haren van je moeder?
Wat een verwarrende tekst!
En een boutje en een moertje en een schroeffie en een nippeltje?quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je veux le moer
Laat de rammelaar maar zitten
quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:38 schreef robdriessen het volgende:
[..]
En een boutje en een moertje en een schroeffie en een nippeltje?
Dat waren waterpomptangen enzoquote:
Nee, die waren van de waterpomptang en de nijptang en de combinatietang.quote:
Van het Groenewoud Senior en de Frietekotten?quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De vader van Raymond speelde ook in een leuk orkestje.
Ray Slijngaard *ril*quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De vraag is wanneer Anita invalt.
quote:
Nee, dezequote:Op dinsdag 19 april 2016 20:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Van het Groenewoud Senior en de Frietekotten?
je bukte niet bijtijdsquote:
Waar ik ToT zei, bedoelde ik Symph. Stop de klok, ik wil twee jokers inzetten.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:47 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Waar ik ToT zei, bedoelde ik Symph. Stop de klok, ik wil twee jokers inzetten.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:47 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Waar ik ToT zei, bedoelde ik Symph. Stop de klok, ik wil twee jokers inzetten.
De tekst is idd een stuk beter te verstaan, ja!quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Een stuk beter te volgen dan de 'nederlandse' versie
quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:49 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig begint dat Limburgs steeds slechter te verstaan.
daar was ik vast niet bijquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:51 schreef spijkerbroek het volgende:
Goh, wat een toeval. We hadden het er een paar dagen geleden nog over
preciesquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:52 schreef robdriessen het volgende:
Wat kon Seedorf nou gebeuren toen hij van elf meter schoot?
nou in dit tempo ga ik dat niet meer meemakenquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
precies
er is leven, er lis leven na de dood
quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Blijft lastig, pogoën op dit nummer.
MOSHPIIIIIIT! *spring*quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Blijft lastig, pogoën op dit nummer.
Ja, zag ik ookquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Honkbal saai, dus neuken in stadion
quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:52 schreef robdriessen het volgende:
Allemaal straatvoetballertjes hij wou een pana geven, nu stalt ie z'n geld in panamaquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:52 schreef robdriessen het volgende:
Hey, we doen het nog een keer .. 1 2 3 sjalalaquote:
Afric Simone inderdaadquote:
Dat probeer ik al 30 jaar met Yeke Yekequote:
Soep laten aanbranden is sowieso Vout,quote:[img]http://i.fokzine.n[quote][img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op dinsdag 19 april 2016 20:59 schreef Symphonic het volgende:
Dit is dezelfde dude als van de Soep is aangebrand (die van VOut)
quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:00 schreef just me het volgende:
[..]
Soep laten aanbranden is sowieso Vout,
pizza laten aanbranden ook
quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:59 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dat probeer ik al 30 jaar met Yeke Yeke
Zat je te typen?quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:00 schreef just me het volgende:
[..]
Soep laten aanbranden is sowieso Vout,
pizza laten aanbranden ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Ik deed het in 20 minutenquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:01 schreef knokkels het volgende:
Je laat Dennis maar hangen?ik draai in pricipe het origineel, hoewel niet helemaal consequentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pietje Puk en de Plakbandcrisis
quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:01 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik deed het beter.. Ik liet mijn oven gewoon exploderen tijdens het voorverwarmen
Sindsdien moeten alle verkochte ovens in Nederland het keurmerk Knokkels-proof bezitten.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:01 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik deed het beter.. Ik liet mijn oven gewoon exploderen tijdens het voorverwarmen
ik ben gewoon niet verbaasdquote:Op dinsdag 19 april 2016 21:01 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
Klont boter in de magnetron op 30 minuten zetten in plaats van seconden, geeft ook best een leuk effect.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:01 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja, toen werd het tijd voor een nieuwe ovenquote:
Knokkels: "Het was een erfstuk. Ik dacht dat dat betekende dat -ie stuk mocht."quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, toen werd het tijd voor een nieuwe oven![]()
![]()
Ding was al 800 jaar in de familie ofzo .. Zelfs Atag heeft een expirationdate
quote:
ah, ik dacht al. dat is een coverbandje dat regelmatig optreed, maar volgens mij hebben die geen nummers uitgebrachtquote:
Ik meer hoe van Duin 'm steeds weer aan het lachen kreeg.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:06 schreef robdriessen het volgende:
Frans van Dusschoten. Ik mis hem nog steeds
Als ie maar kikt, als ie maar kikt, 't is pa weer die het flikt, jaaaa, hup daar is pa weer tralala lalalaquote:Op dinsdag 19 april 2016 21:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik meer hoe van Duin 'm steeds weer aan het lachen kreeg.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:07 schreef ToT het volgende:
HOEP da ist Willem mit der wasserpumpfetange!
wat heb jij gedaan sachaquote:
In De Fabeltjeskrant vertolkte hij de stemmen van:quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wie was die ander ook weer, Ger Smit?
ahhh, deed ik vakkundigerquote:
wat is dat voor kunstwerk?quote:
Erfstuk? Dus niet érgstuk?quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Knokkels: "Het was een erfstuk. Ik dacht dat dat betekende dat -ie stuk mocht."
Compositie van gesmolten plastic in oven, nummer 2quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Compositie van gesmolten plastic in oven, nummer 2
Moet je ook zo zeiken van die regen?quote:
Jepquote:Op dinsdag 19 april 2016 21:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Moet je ook zo zeiken van die regen?
quote:
absoliuut eensquote:Op dinsdag 19 april 2016 21:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Het origineel van de Amazing Stroopwafels is toch beter
Idd.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:14 schreef robdriessen het volgende:
Treurig stukje Rotjeknor ook
https://goo.gl/maps/EYTftszK3Z42
Ik begin er meteen van te hoestenquote:Op dinsdag 19 april 2016 21:14 schreef robdriessen het volgende:
Al die romantische verhalen over de haven tis nu een groot industrie gebi3dquote:Op dinsdag 19 april 2016 21:14 schreef robdriessen het volgende:
quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:08 schreef Annagh het volgende:
[..]
Als ie maar kikt, als ie maar kikt, 't is pa weer die het flikt, jaaaa, hup daar is pa weer tralala lalala
whoopsquote:
Holy damn! Dat heb je knap gedaanquote:
leuke versiequote:
quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:19 schreef robdriessen het volgende:
Dat Marilyn Manson hier ooit toestemming voor heeft gegeven
Wie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wie?KarelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
quote:
VanVelsen?quote:
Edith is dus nóg kleinerquote:
De originelen van bekende coversquote:
woahquote:
Oude Maasweg?quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze ligt ook heel zielig langs de kant van de weg
quote:
Ik doe met je meequote:
ik was al blij dat ik vanmorgen de broodrooster, tostiapparaat en dienblad er uit heb gehaaldquote:Op dinsdag 19 april 2016 21:19 schreef rulerofdeath het volgende:
wie gooit er dan ook plastic in de oven?
quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze ligt ook heel zielig langs de kant van de weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |