Soep laten aanbranden is sowieso Vout,quote:[img]http://i.fokzine.n[quote][img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op dinsdag 19 april 2016 20:59 schreef Symphonic het volgende:
Dit is dezelfde dude als van de Soep is aangebrand (die van VOut)
quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:00 schreef just me het volgende:
[..]
Soep laten aanbranden is sowieso Vout,
pizza laten aanbranden ook
quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:59 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dat probeer ik al 30 jaar met Yeke Yeke
Zat je te typen?quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:00 schreef just me het volgende:
[..]
Soep laten aanbranden is sowieso Vout,
pizza laten aanbranden ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Ik deed het in 20 minutenquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:01 schreef knokkels het volgende:
Je laat Dennis maar hangen?ik draai in pricipe het origineel, hoewel niet helemaal consequentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pietje Puk en de Plakbandcrisis
quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:01 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik deed het beter.. Ik liet mijn oven gewoon exploderen tijdens het voorverwarmen
Sindsdien moeten alle verkochte ovens in Nederland het keurmerk Knokkels-proof bezitten.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:01 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik deed het beter.. Ik liet mijn oven gewoon exploderen tijdens het voorverwarmen
ik ben gewoon niet verbaasdquote:Op dinsdag 19 april 2016 21:01 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
Klont boter in de magnetron op 30 minuten zetten in plaats van seconden, geeft ook best een leuk effect.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:01 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja, toen werd het tijd voor een nieuwe ovenquote:
Knokkels: "Het was een erfstuk. Ik dacht dat dat betekende dat -ie stuk mocht."quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, toen werd het tijd voor een nieuwe oven![]()
![]()
Ding was al 800 jaar in de familie ofzo .. Zelfs Atag heeft een expirationdate
quote:
ah, ik dacht al. dat is een coverbandje dat regelmatig optreed, maar volgens mij hebben die geen nummers uitgebrachtquote:
Ik meer hoe van Duin 'm steeds weer aan het lachen kreeg.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:06 schreef robdriessen het volgende:
Frans van Dusschoten. Ik mis hem nog steeds
Als ie maar kikt, als ie maar kikt, 't is pa weer die het flikt, jaaaa, hup daar is pa weer tralala lalalaquote:Op dinsdag 19 april 2016 21:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik meer hoe van Duin 'm steeds weer aan het lachen kreeg.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:07 schreef ToT het volgende:
HOEP da ist Willem mit der wasserpumpfetange!
wat heb jij gedaan sachaquote:
In De Fabeltjeskrant vertolkte hij de stemmen van:quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wie was die ander ook weer, Ger Smit?
ahhh, deed ik vakkundigerquote:
wat is dat voor kunstwerk?quote:
Erfstuk? Dus niet érgstuk?quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Knokkels: "Het was een erfstuk. Ik dacht dat dat betekende dat -ie stuk mocht."
Compositie van gesmolten plastic in oven, nummer 2quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Compositie van gesmolten plastic in oven, nummer 2
Moet je ook zo zeiken van die regen?quote:
Jepquote:Op dinsdag 19 april 2016 21:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Moet je ook zo zeiken van die regen?
| Forum Opties | |
|---|---|