Alstuquote:
Me-Me-Me-Me-Me-Messed UPquote:
wat voor kunst?quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Helleuh!
dus nu nog geld voor een stukkie kunst
Wat voor DJ Controller?quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Helleuh!
knok heeft gewoon 4 uur zitten draaien!![]()
Altijd geluk ik hè.Smart oké bevonden, dus nu nog geld voor een stukkie kunst én een DJ-controller.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Van de vriendin van Gerald. Brennie maakt prachtige surrealistische stukken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
spannendquote:Op dinsdag 19 april 2016 18:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Van de vriendin van Gerald. Brennie maakt prachtige surrealistische stukken.
Have funquote:Op dinsdag 19 april 2016 18:35 schreef Fogel het volgende:
Ik word zo blij van dat nummer
Maar nu tijd om alcoholvrij bier te gaan drinken in de kroeg
Weet ik nog niet zeker knok. Er zijn een hoop voor en nadelen aan ieder ding. In ieder geval geen Pioneer van ¤ 2000,-quote:
Blij naar de kroeg. Mooi man.quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:35 schreef Fogel het volgende:
Ik word zo blij van dat nummer
Maar nu tijd om alcoholvrij bier te gaan drinken in de kroeg
quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:35 schreef knokkels het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L2B's Mixcloud
Denon MC6000 MK2quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Weet ik nog niet zeker knok. Er zijn een hoop voor en nadelen aan ieder ding. In ieder geval geen Pioneer van ¤ 2000,-Denk iets rond de 5 a 600 euro. Kan je ook erg leuk spul voor kopen. En met VDJ als software lijkt me wel wat.
Hmmz, dat is erg interessant, Mad. Plus dit: "natively supported by Serato DJ*, Virtual DJ* and OtsAV*. Denon DJ supplied mappings ensure compatibility with Native Instruments Traktor Pro2 software."quote:
Die komt hier binnenkort ook, 4 kanalen en volledige support van VDJ.quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmmz, dat is erg interessant, Mad. Plus dit: "natively supported by Serato DJ*, Virtual DJ* and OtsAV*. Denon DJ supplied mappings ensure compatibility with Native Instruments Traktor Pro2 software."
Weet niet in hoeverre andere controllers dat ondersteunen, maar dit is iets wat ik zoek.
Dacht dat jij een Pioneer ging kopen, maar niet dus.quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die komt hier binnenkort ook, 4 kanalen en volledige support van VDJ.
En net binnen je budget...
En ook nog te gebruiken als 'gewoon' mengpaneel, tulpaansluitingen zitten aan de achterkant...
Ik luister nu mijn laatste trance set terug en die was best wel OK met de simpele, maar extreem functionele Behringer BCD3000 als controller...quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dacht dat jij een Pioneer ging kopen, maar niet dus.Maar wacht even, als ik dan niet best draai en jij wel, dan kan ik de controller de schuld niet geven.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dacht dat jij een Pioneer ging kopen, maar niet dus.Maar wacht even, als ik dan niet best draai en jij wel, dan kan ik de controller de schuld niet geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |