quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:12 schreef Elfletterig het volgende:
Clean Bandit - A+E (Radio 49 dirrrrty overdub)
Het geluid is nu volgens mij wel goed.quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:14 schreef knokkels het volgende:
Ik zou een koptelefoon moeten hebben om het eea te testen
Dan lag het dus aan 5-bands processing.quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het geluid is nu volgens mij wel goed.
De Hand of God just walked inquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:19 schreef Melting het volgende:
Knokkels, bedankt voor het draaien. Ik moet afhaken.
Inpakken en richting huis, voordat ze me nog meer lastig vallen.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:19 schreef Melting het volgende:
Knokkels, bedankt voor het draaien. Ik moet afhaken.
Inpakken en richting huis, voordat ze me nog meer lastig vallen.
Een onderbreking. Die was er straks ook al een keer. Volgens mij om 14:50 uur, maar dat weet ik niet zeker. Kan ook 14:20 uur geweest zijn.quote:
Het nummer stotterde net keihard. weirdquote:Op dinsdag 19 april 2016 15:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een onderbreking. Die was er straks ook al een keer. Volgens mij om 14:50 uur, maar dat weet ik niet zeker. Kan ook 14:20 uur geweest zijn.
Mouse leest mee.
pleegzequote:Op dinsdag 19 april 2016 15:33 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig moet even een telefoontje plegen. Tot zo
Voordeelurenkaart?quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:39 schreef just me het volgende:
Zo, nota klussen betaald, kreeg nog 40% korting
![]()
das niet misquote:Op dinsdag 19 april 2016 15:39 schreef just me het volgende:
Zo, nota klussen betaald, kreeg nog 40% korting
![]()
Gelukkig ben je weer thuis danquote:
quote:
Ze dachten dat het 8 uur zou zijn maar het werd "iets" meerquote:
Iedereen blij, mooiquote:Op dinsdag 19 april 2016 15:40 schreef just me het volgende:
[..]
Ze dachten dat het 8 uur zou zijn maar het werd "iets" meer
maar goed, iets meer betaald en ik ben er blij mee, eindelijk klaar
![]()
lekker hè op woensdag vrijquote:
heerlijk ik wil nooit meer anders, maar ik ben bang dat ik in toekomst weer 36 uur moet gaan werken maar zolang als het kan geniet ik ervanquote:
Lekker de week doormidden brekenquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:50 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is weer terug. Het duurde even.
eind goed, al goed ?quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:50 schreef Elfletterig het volgende:
Wel gevraagd wanneerquote:Op dinsdag 19 april 2016 15:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik word nog teruggebeld. Ik had een vraag gesteld aan de gemeente.
wbquote:Op dinsdag 19 april 2016 15:50 schreef Elfletterig het volgende:
#devraagiejewistdatzoukomenquote:Op dinsdag 19 april 2016 15:53 schreef just me het volgende:
[..]
Wel gevraagd wanneer
btw ik las dat jij al heel lang rondloopt op fok! wat was toen je username ?
* just me kan zo voorspelbaar zijnquote:
en nee ik ga niets vertellenquote:
Neequote:Op dinsdag 19 april 2016 16:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik denk Tienletterig.
En daarvoor Negenletterig.
En daarvoor ....
I'm The Ramblin' Man.. Niet voor nietsnatuurlijkquote:
ik laat me niet uit de tent lokkenquote:Op dinsdag 19 april 2016 16:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik denk Tienletterig.
En daarvoor Negenletterig.
En daarvoor ....
Aha! Het heeft dus iets met kamperen te maken!quote:
ik heb helemaal niets ontvangenquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:05 schreef spijkerbroek het volgende:
Sjeses.. ik ben zo moe als een kanarie... die moe is.
Ik ga even een powernap doen.
Thanks knokkels voor de muziek
opletten hè, ik stond wel te gebarenquote:Op dinsdag 19 april 2016 16:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Aha! Het heeft dus iets met kamperen te maken!
Of was dat geen hint?
quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:25 schreef knokkels het volgende:
* knokkels gaat even kijken of hij RadioDJ aan het werk krijgt
RadioDJ moet geen probleem zijn. MySQL however...........quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:49 schreef knokkels het volgende:
Oeh, ik heb hem nu draaiende. Nu even kijken hoe het allemaal werkt
En nu een kleine TB invoegenquote:
Ik ben er bang voor jaquote:Op dinsdag 19 april 2016 17:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Time remaining: 7 years, 53 days, 18 hours, 25 minutes and 15 seconds.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 17:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor ja![]()
Zal ik over een jaar of 3 een testshow inlassen?
Het geluid klinkt sowieso een heel stuk beter dan met SAM, dat heb ik al door.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2016 17:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het geluid klinkt sowieso een heel stuk beter dan met SAM, dat heb ik al door.
En nu nog uitvinden waar ik de encoder moet instellen..
Deze is wel voor gevorderden zeg maar
wat dacht je dan dat Nederland dat in z'n eentje tegen kan houden alle andere landen hebben al getekend, referendum was een duur grapjequote:Op dinsdag 19 april 2016 17:26 schreef ToT het volgende:
En de regering laat het verdrag met Oekraïne dus gewoon doorgaan!
Met andere woorden, @ het Nederlandse volk:
[ afbeelding ]
Ach ik ging er ook niet van uit dat het wat zou uithalen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 17:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
wat dacht je dan dat Nederland dat in z'n eentje tegen kan houden alle andere landen hebben al getekend, referendum was een duur grapje
Ben ook benieuwd als ze er niks mee doen is het vertrouwen natuurlijk helemaal wegquote:Op dinsdag 19 april 2016 17:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ik ging er ook niet van uit dat het wat zou uithalen.
Maar goed ze gaan wel kijken wat ze met onze "Nee" kunnen doen.
Zetpillen van maken dus?
KY, goed spulquote:Op dinsdag 19 april 2016 17:26 schreef ToT het volgende:
En de regering laat het verdrag met Oekraïne dus gewoon doorgaan!
Met andere woorden, @ het Nederlandse volk:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Ach, het zijn steeds dezelfde patronen. Kiezers zijn boos op de coalitie (nota bene twee partijen die ondanks grote tegenstellingen hun verantwoordelijkheid hebben genomen) en gaan uit rancune stemmen op partijen als CDA en D66; partijen die precies hetzelfde hadden gedaan als ze in de coalitie hadden gezeten.quote:Op dinsdag 19 april 2016 17:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd als ze er niks mee doen is het vertrouwen natuurlijk helemaal weg
Alstuquote:
Me-Me-Me-Me-Me-Messed UPquote:
wat voor kunst?quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Helleuh!
dus nu nog geld voor een stukkie kunst
Wat voor DJ Controller?quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Helleuh!
knok heeft gewoon 4 uur zitten draaien!![]()
Altijd geluk ik hè.Smart oké bevonden, dus nu nog geld voor een stukkie kunst én een DJ-controller.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Van de vriendin van Gerald. Brennie maakt prachtige surrealistische stukken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
spannendquote:Op dinsdag 19 april 2016 18:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Van de vriendin van Gerald. Brennie maakt prachtige surrealistische stukken.
Have funquote:Op dinsdag 19 april 2016 18:35 schreef Fogel het volgende:
Ik word zo blij van dat nummer
Maar nu tijd om alcoholvrij bier te gaan drinken in de kroeg
Weet ik nog niet zeker knok. Er zijn een hoop voor en nadelen aan ieder ding. In ieder geval geen Pioneer van ¤ 2000,-quote:
Blij naar de kroeg. Mooi man.quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:35 schreef Fogel het volgende:
Ik word zo blij van dat nummer
Maar nu tijd om alcoholvrij bier te gaan drinken in de kroeg
quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:35 schreef knokkels het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L2B's Mixcloud
Denon MC6000 MK2quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Weet ik nog niet zeker knok. Er zijn een hoop voor en nadelen aan ieder ding. In ieder geval geen Pioneer van ¤ 2000,-Denk iets rond de 5 a 600 euro. Kan je ook erg leuk spul voor kopen. En met VDJ als software lijkt me wel wat.
Hmmz, dat is erg interessant, Mad. Plus dit: "natively supported by Serato DJ*, Virtual DJ* and OtsAV*. Denon DJ supplied mappings ensure compatibility with Native Instruments Traktor Pro2 software."quote:
Die komt hier binnenkort ook, 4 kanalen en volledige support van VDJ.quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmmz, dat is erg interessant, Mad. Plus dit: "natively supported by Serato DJ*, Virtual DJ* and OtsAV*. Denon DJ supplied mappings ensure compatibility with Native Instruments Traktor Pro2 software."
Weet niet in hoeverre andere controllers dat ondersteunen, maar dit is iets wat ik zoek.
Dacht dat jij een Pioneer ging kopen, maar niet dus.quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die komt hier binnenkort ook, 4 kanalen en volledige support van VDJ.
En net binnen je budget...
En ook nog te gebruiken als 'gewoon' mengpaneel, tulpaansluitingen zitten aan de achterkant...
Ik luister nu mijn laatste trance set terug en die was best wel OK met de simpele, maar extreem functionele Behringer BCD3000 als controller...quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dacht dat jij een Pioneer ging kopen, maar niet dus.Maar wacht even, als ik dan niet best draai en jij wel, dan kan ik de controller de schuld niet geven.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dacht dat jij een Pioneer ging kopen, maar niet dus.Maar wacht even, als ik dan niet best draai en jij wel, dan kan ik de controller de schuld niet geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |