quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik was er net mee bezig
Draai jij dit?quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik was er net mee bezig
Nee, SAM doet datquote:
Ik denk dat ik een foutje gemaakt heb met de tag.quote:
Was een remix van het origineel, volgens mij.quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een foutje gemaakt heb met de tag
quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Was een remix van het origineel, volgens mij.
De Hardfloor Remix zelfsquote:Op dinsdag 19 april 2016 12:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Was een remix van het origineel, volgens mij.
Volgens mij speelde jij vorige week een nummer getiteld "yess". Kan die nog een keer?quote:
Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op dinsdag 19 april 2016 12:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Volgens mij speelde jij vorige week een nummer getiteld "yess". Kan die nog een keer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
NoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooJa, die! Heerlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Ik kan de herkomst van die samples niet herleidenquote:
Ik heb nu liever koffiequote:
Collega's pushen om Radio49 aan te zettenquote:Op dinsdag 19 april 2016 12:55 schreef Fogel het volgende:
Ik luister maar zal weinig posten. Zit op mijn werk.
In de versie waar de Erven Orff het schuim van op de mond kregenquote:
Ik zie hem al staan voor de deur:quote:
quote:"Hi I am your neighbor. I would like some coffee, but I am out of sugar"
-"Yes, and?"
"Please, do you have some sugar?"
-"No"
"Pour some sugar on me?"
-"Oh hell no!"
"Lend Me Some Sugar, I AM your neighbor"
quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik zie hem al staan voor de deur:
[..]
Vind je dat gek met die gekke muziekjes van je.quote:
Dank je, tofquote:Op dinsdag 19 april 2016 13:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Vind je dat gek met die te gekke muziekjes van je.
* just me kwam er ook pas net achterquote:Op dinsdag 19 april 2016 14:02 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig ziet dat DJ Knokkels uitzendt
quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:02 schreef Elfletterig het volgende:
quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:02 schreef just me het volgende:
[..]
* just me kwam er ook pas net achter
En waar is de verbazing voor nodig?quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:02 schreef Elfletterig het volgende:
Goede vraag. Ik ben in elk geval ingeschakeld nu.quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
En waar is de verbazing voor nodig?![]()
Zou ik kunnen doen.quote:
Ik keek even hoe laat Symph gaat draaien,quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zou ik kunnen doen.
Leuk zo'n crash hoor.. alle instellingen van de AGC zijn nu nóg erger screwed up
Laat het de pret niet drukkenquote:Op dinsdag 19 april 2016 14:11 schreef knokkels het volgende:
ik heb nog nooit last gehad van on the fly de AGC wijzigen. Nu ineens wel.
Nee dat niet, natuurlijkquote:
Dat wist ik gelukkig nietquote:Op dinsdag 19 april 2016 14:20 schreef Elfletterig het volgende:
Wist je trouwens dat Rick Astley een nieuw nummer heeft?
quote:
Ben je bekend met chap-hop?quote:
Ik hoor bij de vroege ontdekkers van O-Zone - Dragostea Din Teiquote:Op dinsdag 19 april 2016 14:39 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig hoort bij de vroege ontdekkers van dit nummer
(de originele versie dan)
Hehehe.....quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik hoor bij de vroege ontdekkers van O-Zone - Dragostea Din Tei
Clean Bandit. erg tofquote:Op dinsdag 19 april 2016 14:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hehehe.....
Mijn beste vroege ontdekkingen zijn trouwens wel Hozier (Take Me To Church) en Clean Bandit. Beide stonden al in mijn jaarlijst voordat ze doorbraken.
Ik heb laatst nog dit KLB-topic gemaakt: KLB / 3FM en nieuwe muziekquote:Op dinsdag 19 april 2016 14:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Clean Bandit. erg tof![]()
hmmmmmm in de tijd van Lipstick FM lagen we meestal een maand of 6 voor op de rest van de wereld
Zou ik ook zijn als ik in Amerika woondequote:Op dinsdag 19 april 2016 14:52 schreef Elfletterig het volgende:
Het systeem heeft gewoon genoeg van Bush
Ja de logica is me aan het ontgaanquote:Op dinsdag 19 april 2016 14:52 schreef Elfletterig het volgende:
Het klinkt inderdaad wat overstuurd allemaal. En je stem kwam in verhouding vrij zacht door.
Waren ze blutquote:Op dinsdag 19 april 2016 14:58 schreef Elfletterig het volgende:
Een paar jaar na deze track bracht Babylon Zoo het redelijk geniale, zwaar ondergewaardeerde "All The Money's Gone" uit. Dat heeft wekenlang op #1 gestaan in de hitparade die ik toen wekelijks maakte.
welk verzoekje?quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kennelijk.
Hoe staat het met mijn verzoekje, trouwens?
Clean Bandit, bij voorkeur Dust Clears. Maar A+E of Extraordinary is ook goed. (Geen Rather Be, want die kent iedereen).quote:
quote:
ohjaquote:
Tof.quote:
Dat probeerde ik net, En hij staat op bypass all... Dus dat zou niet moeten voorkomenquote:Op dinsdag 19 april 2016 15:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tof.
Er wordt trouwens iets overstuurd in de lage tonen. Misschien kun je met equalizer bijsturen of zo.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:12 schreef Elfletterig het volgende:
Clean Bandit dirty laten klinken is toch een vak apart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |