ah tofquote:Op dinsdag 19 april 2016 10:33 schreef just me het volgende:
* just me gaat zo met een leerling door het park lopen, leuke manier om haar nederlands te leren
Leerling die geen Nederlands spreekt?quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:33 schreef just me het volgende:
* just me gaat zo met een leerling door het park lopen, leuke manier om haar nederlands te leren
Zij is uit Zweden komen aanwaaien en we proberen haar op een leuke manier nederlands te leren.quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Leerling die geen Nederlands spreekt?
Kan die dan wel leren op jullie school?
Dankbaar werk.quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:42 schreef just me het volgende:
[..]
Zij is uit Zweden komen aanwaaien en we proberen haar op een leuke manier nederlands te leren.
Ik spijker haar elke dag 20 minuutjes bij met simpele woordjes, wel leuk om te doen
Nou.... er zit een kop op dat meisje hoorquote:
Goed zeg.quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:42 schreef just me het volgende:
[..]
Zij is uit Zweden komen aanwaaien en we proberen haar op een leuke manier nederlands te leren.
Ik spijker haar elke dag 20 minuutjes bij met simpele woordjes, wel leuk om te doen.
dankquote:Op dinsdag 19 april 2016 10:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed zeg.
Hele aanpassing altijd als ze ineens in een vreemd land zijn.
Dan is het wel fijn als ze zo goed opgevangen worden.
Boom - träd.
Eend - anka
Gras - gräs
Water - vatten
Hondenpoep - hundbajs
Heb ik mijn steentje ook bijgedragen.quote:
Feels like Homequote:
Beter dan Surströmmingquote:
Toch is het erg lekkerquote:
Oh, dan meenemen om naar Mærsk boten te kijken. En lego dingen bouwen terwijl ze Carlsberg drinkt.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:26 schreef just me het volgende:
Ze ging als een raket door het park
oh en ze komt uit Denemarken
Go West aangevraagd.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:28 schreef knokkels het volgende:
North wierp teksten Kanye West in de wc
You Go, North
quote:
dat zou je niet verwachten met die oudersquote:Op dinsdag 19 april 2016 11:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar dat kind heeft in ieder geval smaak!
idd!quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat zou je niet verwachten met die ouders
Nu al meer dan die ouders inderdaadquote:Op dinsdag 19 april 2016 11:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar dat kind heeft in ieder geval smaak!
Of dat die aliens van Absolutely Anything hem mee zouden nemen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:52 schreef ToT het volgende:
Was eigenlijk beter geweest: West, Go!
Dat we van Kanye af zouden zijn!
Volgens Piet Paulusma en Noodweer Benelux.quote:
die hebben uithoudingsvermogen zeg. Proteīnedieet?quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:05 schreef ToT het volgende:
En @ Bomfunks; die komen volgens mij altijd 3x kort achter elkaar.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
die hebben uithoudingsvermogen zeg. Proteīnedieet?
quote:Programma van vandaag
12:11 - 14:10 DJ Knokkels - Opdat Wij Bomfunk Vergeten
20:00 - 22:00 DJ Symph fluit Mexicaans
Oh nee hoor, ik was er net mee bezigquote:Op dinsdag 19 april 2016 12:13 schreef Melting het volgende:
Gelukkig missen we nu:
Miriam Makeba, Mory Kante, Sophia George
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |