Goede vraag. Ik ben in elk geval ingeschakeld nu.quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
En waar is de verbazing voor nodig?![]()
Zou ik kunnen doen.quote:
Ik keek even hoe laat Symph gaat draaien,quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zou ik kunnen doen.
Leuk zo'n crash hoor.. alle instellingen van de AGC zijn nu nóg erger screwed up
Laat het de pret niet drukkenquote:Op dinsdag 19 april 2016 14:11 schreef knokkels het volgende:
ik heb nog nooit last gehad van on the fly de AGC wijzigen. Nu ineens wel.
Nee dat niet, natuurlijkquote:
Dat wist ik gelukkig nietquote:Op dinsdag 19 april 2016 14:20 schreef Elfletterig het volgende:
Wist je trouwens dat Rick Astley een nieuw nummer heeft?
quote:
Ben je bekend met chap-hop?quote:
Ik hoor bij de vroege ontdekkers van O-Zone - Dragostea Din Teiquote:Op dinsdag 19 april 2016 14:39 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig hoort bij de vroege ontdekkers van dit nummer
(de originele versie dan)
Hehehe.....quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik hoor bij de vroege ontdekkers van O-Zone - Dragostea Din Tei
Clean Bandit. erg tofquote:Op dinsdag 19 april 2016 14:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hehehe.....
Mijn beste vroege ontdekkingen zijn trouwens wel Hozier (Take Me To Church) en Clean Bandit. Beide stonden al in mijn jaarlijst voordat ze doorbraken.
Ik heb laatst nog dit KLB-topic gemaakt: KLB / 3FM en nieuwe muziekquote:Op dinsdag 19 april 2016 14:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Clean Bandit. erg tof![]()
hmmmmmm in de tijd van Lipstick FM lagen we meestal een maand of 6 voor op de rest van de wereld
Zou ik ook zijn als ik in Amerika woondequote:Op dinsdag 19 april 2016 14:52 schreef Elfletterig het volgende:
Het systeem heeft gewoon genoeg van Bush
Ja de logica is me aan het ontgaanquote:Op dinsdag 19 april 2016 14:52 schreef Elfletterig het volgende:
Het klinkt inderdaad wat overstuurd allemaal. En je stem kwam in verhouding vrij zacht door.
Waren ze blutquote:Op dinsdag 19 april 2016 14:58 schreef Elfletterig het volgende:
Een paar jaar na deze track bracht Babylon Zoo het redelijk geniale, zwaar ondergewaardeerde "All The Money's Gone" uit. Dat heeft wekenlang op #1 gestaan in de hitparade die ik toen wekelijks maakte.
welk verzoekje?quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kennelijk.
Hoe staat het met mijn verzoekje, trouwens?
Clean Bandit, bij voorkeur Dust Clears. Maar A+E of Extraordinary is ook goed. (Geen Rather Be, want die kent iedereen).quote:
quote:
ohjaquote:
Tof.quote:
Dat probeerde ik net, En hij staat op bypass all... Dus dat zou niet moeten voorkomenquote:Op dinsdag 19 april 2016 15:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tof.
Er wordt trouwens iets overstuurd in de lage tonen. Misschien kun je met equalizer bijsturen of zo.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:12 schreef Elfletterig het volgende:
Clean Bandit dirty laten klinken is toch een vak apart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |