Madmaster zijn fluitshow ga ik niet nailen dus doe ik het gewoon niet, en twee keer in de week is ook wat veul fluitjesquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe!Ja ik weet dat hij gaat fluiten!
Ow okee!quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Madmaster zijn fluitshow ga ik niet nailen dus doe ik het gewoon niet, en twee keer in de week is ook wat veul fluitjes
gek beestjequote:Op dinsdag 19 april 2016 20:06 schreef knokkels het volgende:
En ik maar denken waar Smokey achteraan zit.
Stukje van een plant wat op de grond was gevallen. He-le-maal losgaan erop
Er zit maar een letter verschil tussen fluitshow en flutshow. Die van Mad was meer een heel blazersorkest.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, had MM een fluitshow?
Dat verklaart zijn vraag in Trivia
Gisterenavond was hij iedereen aan het uitfluiten hierquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, had MM een fluitshow?
Dat verklaart zijn vraag in Trivia
of bazenorkestquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er zit maar een letter verschil tussen fluitshow en flutshow. Die van Mad was meer een heel blazersorkest.
doontturnaraundquote:
Ja , t is een bekende zangeres, maar welke ook weer..quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Aswad. Zullen ze de betekenis van dat woord nog weten?
zwartquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja , t is een bekende zangeres, maar welke ook weer..
Zie niksquote:
quote:
Ik trap er soms ook in, nu net dus ook weer!quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh ja, da's waar ook, het laatst gedraaide nummer blijft de tag nu van openstaan in VLC. Zat al een week naar de titel te loeren, zo van èh?
Ah, ik had daar heel ff naar geluisterd, maar niet lang genoeg om hem zo snel te herkennen, maar volgens mij heb je gelijk!quote:
Ik hoorde hem gisterenavond voor het eerstquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Stenders deed vrijdag precies dezelfde raadplaat
Ik hoopte nog even dat het Springfield zou zijn. Ik zet radio aan en .... nope.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Rick dacht ook, ik ben weer hot sinds dat hacken van IS, ik smeed t ijzer terwijl t heet is
Het is Symphquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:25 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik hoopte nog even dat het Springfield zou zijn. Ik zet radio aan en .... nope.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |