SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes, gaat je lukkenquote:Op dinsdag 19 april 2016 11:40 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad ook dat van 5k naar 9/10k makkelijker is dan van 0k naar 5k.
Ik zit nu op 3,5k. En heb besloten om in juni de 5k bij Maastrichts Mooiste te gaan lopen.
Ik heb ooit gelezen dat 5k in 30min een goede basisconditie is (man, weet niet hoe het bij vrouwen zit). (Evy bijv is hier toch op gebaseerd?)quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gelijk maakt mij weinig uit maar vind nare excuusjes zo naar klinken
Maar wat ik mij dan nog wel af vraag heeft MF volgens jou nu wel of niet een basisconditie?
Damn.. Waarom ging ik googlen op die jurkjes...quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:52 schreef Sarabi het volgende:
Dorothy Perkinsheeft wel mooie jurkjes, maar vallen inderdaad vrij groot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ja verdeurie. Leren jullie het nou nooitquote:Op dinsdag 19 april 2016 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
oh ja dat is ook zo... nooit leuke jurkjes / schoenen posten als Priem meepost![]()
Priem-arken.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja verdeurie. Leren jullie het nou nooitEn ik heb ook 2 bruiloften in het vooruitzicht dus in mijn hoofd kan ik écht wel falen
Alsof ik verder geen kleren genoeg heb (en morgen primarken dus ik heb geen excuus eigenlijk haha)
quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Euh. Ja. Ik ben door mijn ATL geknald.
Ik moet een aantal nieuwe jeans; dus denk niet dat ik heel veel meer ga kopen dan de absoluut basisquote:Op dinsdag 19 april 2016 12:01 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Priem-arken.
Wij hebben er sinds kort 1 naast mijn werk. Ik kan er echt niet slagen. Ben benieuwd naar je buit.
Ik ga ook eens jurkjes zoeken. Voor een appel figuur, blijkbaar.
Woohoooquote:Op dinsdag 19 april 2016 12:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Damn.. Waarom ging ik googlen op die jurkjes...https://m.zalando.be/doro(...)k-dp521c0nq-j11.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Deze heb ik gekocht. Beetje zoetsappig voor mijn smaak normaal gesproken, maar knielengte dus prima voor bruiloften, opa/oma/familie feesten etc. En nog nude hakjes erbijIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Maar mooie mode kunnen dragen is toch een van de grootste voordelen van je gewenste figuur bereiken?quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:07 schreef LadyOracle het volgende:
Iedere keer dat het hier over jurkjes of laarzen of zo gaat, zit ik hier met opgetrokken wenkbrauwen omdat ik geen idee heb waarom iemand zoiets zou willen dragen. Ik ben blij dat ik niks met mode heb, dat scheelt me volgens mij heeeeeeel veel geld.
Ik hou het wel bij zwarte broeken met zwarte shirtjes en zwarte vestjes.
Wat goed! Moet je nu nog veel?quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
ja oké, ieder zijn smaak natuurlijk, maar zit je serieus met je mond open van verbazing dat iemand dat zou willen dragen of is dat gewoon aandikken?quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:07 schreef LadyOracle het volgende:
Iedere keer dat het hier over jurkjes of laarzen of zo gaat, zit ik hier met opgetrokken wenkbrauwen omdat ik geen idee heb waarom iemand zoiets zou willen dragen. Ik ben blij dat ik niks met mode heb, dat scheelt me volgens mij heeeeeeel veel geld.
Ik hou het wel bij zwarte broeken met zwarte shirtjes en zwarte vestjes.
Geen ideequote:
Nee, de voordelen van het gewenste figuur zijn dat het makkelijker is om snel iets te kopen, dat het minder kost omdat je maat dan niet standaard al weg is uit het uitverkooprek, en dat zelfs simpele dingen geweldig staan.quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:08 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar mooie mode kunnen dragen is toch een van de grootste voordelen van je gewenste figuur bereiken?
Hahahahquote:Op dinsdag 19 april 2016 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
Goed zo deepeetje! Je bent een kanjer! Nu nog een foto
Oh die vind ik heel erg leuk voor een bruiloft!quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:05 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
https://m.zalando.be/doro(...)k-dp521c0nq-j11.html
Deze heb ik gekocht. Beetje zoetsappig voor mijn smaak normaal gesproken, maar knielengte dus prima voor bruiloften, opa/oma/familie feesten etc. En nog nude hakjes erbij
Sowieso de kikkererwten-tonijn-avocado salade uit de OP.quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:01 schreef Aure het volgende:
Wow wat gaan jullie hard met posten
Ik ben nu een ochtend op kantoor aan het werken maar ik schiet echt niks opGelukkig zo weer even de wijk in.
Zijn hier nog mensen met fijne lunchrecepten die makkelijk mee te nemen zijn naar werk? Ik heb een soepthermoskan dus soepreceptjes mogen ook
Oh wauw, ik had dat hele lijstje nog niet eens gezienquote:Op dinsdag 19 april 2016 12:17 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Sowieso de kikkererwten-tonijn-avocado salade uit de OP.
Pfft, het is niet eerlijk dat jij wel weet hoe ik eruit zie en ik niet van jou. :-pquote:Op dinsdag 19 april 2016 12:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Geen idee
Ik heb niet echt een streven, ik weet niet hoe mijn lichaam zich vanaf dit punt gaat gedragen. Mijn eerstkomende doel licht nog een kilo of 5 onder dit gewicht, maar ik heb het idee dat er nog meer af kan.
Het is echter geen heilig moeten. Ik ben heel lang op een kilo of 7 boven dit gewicht stabiel geweest. Was wat omhoog gekropen met de jaren. Dus was eigenlijk al blij weer op dat gewicht te zijn. Maar het gaat lekker en rolletjes gewijs kan er echt nog flink wat af. Zolang het echter zo blijft gaan als het nu gaat, ga ik eerst richting die -5 en dan weer kijken hoe de vlag hangt
Ik heb jou overigens wel eens in een jurk gezien, toch?
Bedankt allemaal
ALL TIME LOOOOOOOOOOOOOOOW!!quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:23 schreef Aure het volgende:
Oké ik zit het me nu al even af te vragen maar ik kom er maar niet op.. Wat betekent ATL?
Die is heerlijkquote:Op dinsdag 19 april 2016 12:21 schreef Aure het volgende:
[..]
Oh wauw, ik had dat hele lijstje nog niet eens gezien
Thanks!
All Time Lowquote:Op dinsdag 19 april 2016 12:23 schreef Aure het volgende:
Oké ik zit het me nu al even af te vragen maar ik kom er maar niet op.. Wat betekent ATL?
quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:30 schreef Tink89 het volgende:
Hoe zit het met terugsturen of ruilen bij DP? Hebben toffe dingen, maar geen idee van de maat...
Nou?quote:
Alles wat je niet wil hebben stuur je door naar mij en bestel je in een nieuwe maat!quote:
Haha, ik bestel alles in 40, denk ik. Kun je daarmee leven?quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Alles wat je niet wil hebben stuur je door naar mij en bestel je in een nieuwe maat!
Over een paar weken wel denk ikquote:Op dinsdag 19 april 2016 12:32 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Haha, ik bestel alles in 40, denk ik. Kun je daarmee leven?
Whaaa!!!quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half jaar geleden en vandaag.“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:39 schreef LadyOracle het volgende:
Nice! Terwijl de resultaten op de weegschaal tegenvielen toch? Zo zie je maar weer dat de spiegel veel meer zegt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half jaar geleden en vandaag.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Het scheelt ongeveer 6 kilo. Maar je ziet vooral dat mijn buikspieren sterker zijn, vind ik. Ik merk dat ik nu oefeningen minutenlang vol kan houden die ik eerst in het geheel niet kon, dat is pas echt fijn.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:03 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nice! Terwijl de resultaten op de weegschaal tegenvielen toch? Zo zie je maar weer dat de spiegel veel meer zegt!
quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:39 schreef LadyOracle het volgende:
Dat is echt wel een verschil!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half jaar geleden en vandaag.
Mooi lijntje heb je!disclaimer
Nou idd weegschaal zegt niet altijd alles! Spieren goed getraind danquote:Op dinsdag 19 april 2016 13:24 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Het scheelt ongeveer 6 kilo. Maar je ziet vooral dat mijn buikspieren sterker zijn, vind ik. Ik merk dat ik nu oefeningen minutenlang vol kan houden die ik eerst in het geheel niet kon, dat is pas echt fijn.
Zeker! Op basis van de foto's had ik >10kg verschil ook geloofd, en het komt idd echt de lijnen van je figuur erg ten goedequote:Op dinsdag 19 april 2016 13:24 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Het scheelt ongeveer 6 kilo. Maar je ziet vooral dat mijn buikspieren sterker zijn, vind ik. Ik merk dat ik nu oefeningen minutenlang vol kan houden die ik eerst in het geheel niet kon, dat is pas echt fijn.
Oeh even gemist maar erg mooi jurkjequote:Op dinsdag 19 april 2016 12:05 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
https://m.zalando.be/doro(...)k-dp521c0nq-j11.html
Deze heb ik gekocht. Beetje zoetsappig voor mijn smaak normaal gesproken, maar knielengte dus prima voor bruiloften, opa/oma/familie feesten etc. En nog nude hakjes erbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:47 schreef Hoxyz het volgende:
Ik lees wat jullie allemaal eten, eten jullie gewoon wat of tellen jullie ook daad werkelijk kcal?
Zelf dit bereikt door kcal te tellen.Ik denk dat de meesten hier begonnen zijn met heel streng tellen en nu ongeveer weten hoeveel kcal alles is en af en toe nog tellen. Zo doe ik het in ieder geval. Knap resultaat, hoeveel tijd zat daartussen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Gericht aan mij?quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Welkom in deze reeks! Iedereen is vanzelfsprekend van harte welkom, maar hou het wel leuk. Een belerend, betweterig toontje is niet gewenst.Let er ook even op of je post wel in deze reeks past, zie de OP.
Iets meer dan een jaar, ongeveer 27kg.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:49 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten hier begonnen zijn met heel streng tellen en nu ongeveer weten hoeveel kcal alles is en af en toe nog tellen. Zo doe ik het in ieder geval. Knap resultaat, hoeveel tijd zat daartussen?
Gericht aan jou. Ik zag je in slank met dequote:
Omdat de voeding mij een beetje deed huilen, maar na nader uitleg was het al een stuk beterquote:Op dinsdag 19 april 2016 13:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Gericht aan jou. Ik zag je in slank met destrooien nav iemands lijstje en aangeven dat je de afvallertjes best wat kan leren.
Daar is in deze reeks maar weinig behoefte aan.
Het is niet aan jou om daar in het wilde weg over te gaan oordelen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:53 schreef Hoxyz het volgende:
[..]
Omdat de voeding mij een beetje deed huilen, maar na nader uitleg was het al een stuk beter
Punt is duidelijk denk ik toch, hier heeft hij nog niks verkeerds gezegd?quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Het is niet aan jou om daar in het wilde weg over te gaan oordelen.
Ik weet niet hoe het in slank is, maar hier zit niemand er op te wachten.
Ga er van uit dat mensen hier zitten om kritiek te krijgen op hun voeding? Niet om zomaar te posten wat ze op een dag eten? Al zegt dat nog niet veel, aangezien het om hoeveelheden gaat.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Het is niet aan jou om daar in het wilde weg over te gaan oordelen.
Ik weet niet hoe het in slank is, maar hier zit niemand er op te wachten.
Veel mensen hier weten prima wat ze moeten eten om af te vallen en meten de hoeveelheden nauwkeurig af, de lijstjes hier zijn meer als stok achter de deur. Feedback is altijd welkom maar vaak weten we al wel wat wel werkt voor ons en wat niet. Je daar in de praktijk aan houden is soms lastigerquote:Op dinsdag 19 april 2016 13:58 schreef Hoxyz het volgende:
[..]
Ga er van uit dat mensen hier zitten om kritiek te krijgen op hun voeding? Niet om zomaar te posten wat ze op een dag eten? Al zegt dat nog niet veel, aangezien het om hoeveelheden gaat.
Nou.. euh.. nee dus.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:58 schreef Hoxyz het volgende:
[..]
Ga er van uit dat mensen hier zitten om kritiek te krijgen op hun voeding? Niet om zomaar te posten wat ze op een dag eten? Al zegt dat nog niet veel, aangezien het om hoeveelheden gaat.
Duidelijk.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:59 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Veel mensen hier weten prima wat ze moeten eten om af te vallen en meten de hoeveelheden nauwkeurig af, de lijstjes hier zijn meer als stok achter de deur. Feedback is altijd welkom maar vaak weten we al wel wat wel werkt voor ons en wat niet. Je daar in de praktijk aan houden is soms lastiger
Oh, dan had ik dat mis. My badquote:Op dinsdag 19 april 2016 14:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nou.. euh.. nee dus.
Maar indrukwekkend resultaat; dat wel
Nou, in het kader van feedback dan; Waar zijn de groenten?quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:04 schreef Hoxyz het volgende:
[..]
Duidelijk.
[..]
Oh, dan had ik dat mis. My bad
Om dan toch maar mee te doen, dit is wat ik gister at. Vandaag zal ongeveer hetzelfde zijn.
[ afbeelding ]
A multivit, d3, omega 3 a day, keeps the doctor awayquote:Op dinsdag 19 april 2016 14:07 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nou, in het kader van feedback dan; Waar zijn de groenten?
Noem me naief, maar het is nog nooit bewezen dat specifieke stoffen in een pil stoppen net zo goed werkt als wanneer je die stoffen in een wortel of een blad spinazie binnenkrijgt. Een supplement betekent letterlijk een aanvulling, geen vervanging.quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:12 schreef Hoxyz het volgende:
[..]
A multivit, d3, omega 3 a day, keeps the doctor away
Hehe slecht he. Is tegenwoordig m'n grootste hobby, het liefst maak er m'n werk van, maar hoe?quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:14 schreef Rauw. het volgende:
. -27kg en nog steeds geen boxershort te vinden die onder je broek blijft zitten?![]()
Knap hoor, tegenwoordig een hoop liften zo te zien?
Ik weet dat het niet goed is, maar hoe dom het ook klinkt. Ik vind veel groente gewoon niet lekker. Als ik pasta eet dan gebruik ik wel altijd paprika en ui. Maar bevind er imo ook niet echt problemen van.quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:14 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Noem me naief, maar het is nog nooit bewezen dat specifieke stoffen in een pil stoppen net zo goed werkt als wanneer je die stoffen in een wortel of een blad spinazie binnenkrijgt. Een supplement betekent letterlijk een aanvulling, geen vervanging.
Daarnaast is het toch ook een slimme manier om veel volume te creeren qua voeding zonder dat je veel calorieen binnenkrijgt..
Dat is geen naïviteitquote:Op dinsdag 19 april 2016 14:14 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Noem me naief, maar het is nog nooit bewezen dat specifieke stoffen in een pil stoppen net zo goed werkt als wanneer je die stoffen in een wortel of een blad spinazie binnenkrijgt. Een supplement betekent letterlijk een aanvulling, geen vervanging.
Daarnaast is het toch ook een slimme manier om veel volume te creeren qua voeding zonder dat je veel calorieen binnenkrijgt..
Het is sowieso toch ook maar de vraag hoeveel er daadwerkelijk van zo'n pilletje wordt opgenomen?quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:14 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Opgenomen wordt het wel. Ken jongens die zwaar overgedoseerd hadden. (dit te weten icm bloedtest)quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het is sowieso toch ook maar de vraag hoeveel er daadwerkelijk van zo'n pilletje wordt opgenomen?
Ja zeker, dat hangt er ook weer vanaf bij wat voor voeding je het inneemt. Omega-3 schijnt geloof ik goed opgenomen te worden als je er ook bijv. sinaasappelsap bijneemt, en vitamines neem je juist beter op als je genoeg vetten binnenkrijgt.quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het is sowieso toch ook maar de vraag hoeveel er daadwerkelijk van zo'n pilletje wordt opgenomen?
Het verschil tussen gevraagd advies en ongevraagd advies.. Ongevraagd advies impliceert superioriteit "je doet het niet goed, maar als je doet wat ik zeg, komt het wel goed".quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:58 schreef Hoxyz het volgende:
[..]
Overgedoseerd door een multivitame?quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:23 schreef Hoxyz het volgende:
[..]
Opgenomen wordt het wel. Ken jongens die zwaar overgedoseerd hadden. (dit te weten icm bloedtest)
Wat moeten we hieruit opmaken?quote:
Ik vind dat een beetje onvolwassen overkomen eigenlijk. Hebben je ouders je dat dan nooit laten eten? Verder snap ik het totaal niet. Hoe kun je nou zo'n beetje de belangrijkste voedselgroep in het geheel niet eten? En hoe kun je al die verschillende smaken nou niet lusten? Alsof 'groente' één ding is met maar één smaak.quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:16 schreef Hoxyz het volgende:
[..]
Hehe slecht he. Is tegenwoordig m'n grootste hobby, het liefst maak er m'n werk van, maar hoe?
[..]
Ik weet dat het niet goed is, maar hoe dom het ook klinkt. Ik vind veel groente gewoon niet lekker. Als ik pasta eet dan gebruik ik wel altijd paprika en ui. Maar bevind er imo ook niet echt problemen van.
Ik weet het eerlijk gezegd niet meer, is lang geleden. Iig genoeg klachten om naar de doctor te gaan voor een bloedtest.quote:
Dat sommige vitamines en mineralen extreem hoog gedoseerd zijn in sommige multivitamines ( Al is dit wel erg extreem) Als je deze neemt bovenop je reguliere (gezonde, dus niet hoe ik eet) voeding. Kan je problemen gaan krijgen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |