SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes, gaat je lukkenquote:Op dinsdag 19 april 2016 11:40 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad ook dat van 5k naar 9/10k makkelijker is dan van 0k naar 5k.
Ik zit nu op 3,5k. En heb besloten om in juni de 5k bij Maastrichts Mooiste te gaan lopen.
Ik heb ooit gelezen dat 5k in 30min een goede basisconditie is (man, weet niet hoe het bij vrouwen zit). (Evy bijv is hier toch op gebaseerd?)quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gelijk maakt mij weinig uit maar vind nare excuusjes zo naar klinken
Maar wat ik mij dan nog wel af vraag heeft MF volgens jou nu wel of niet een basisconditie?
Damn.. Waarom ging ik googlen op die jurkjes...quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:52 schreef Sarabi het volgende:
Dorothy Perkinsheeft wel mooie jurkjes, maar vallen inderdaad vrij groot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ja verdeurie. Leren jullie het nou nooitquote:Op dinsdag 19 april 2016 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
oh ja dat is ook zo... nooit leuke jurkjes / schoenen posten als Priem meepost![]()
Priem-arken.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja verdeurie. Leren jullie het nou nooitEn ik heb ook 2 bruiloften in het vooruitzicht dus in mijn hoofd kan ik écht wel falen
Alsof ik verder geen kleren genoeg heb (en morgen primarken dus ik heb geen excuus eigenlijk haha)
quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Euh. Ja. Ik ben door mijn ATL geknald.
Ik moet een aantal nieuwe jeans; dus denk niet dat ik heel veel meer ga kopen dan de absoluut basisquote:Op dinsdag 19 april 2016 12:01 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Priem-arken.
Wij hebben er sinds kort 1 naast mijn werk. Ik kan er echt niet slagen. Ben benieuwd naar je buit.
Ik ga ook eens jurkjes zoeken. Voor een appel figuur, blijkbaar.
Woohoooquote:Op dinsdag 19 april 2016 12:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Damn.. Waarom ging ik googlen op die jurkjes...https://m.zalando.be/doro(...)k-dp521c0nq-j11.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Deze heb ik gekocht. Beetje zoetsappig voor mijn smaak normaal gesproken, maar knielengte dus prima voor bruiloften, opa/oma/familie feesten etc. En nog nude hakjes erbijIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Maar mooie mode kunnen dragen is toch een van de grootste voordelen van je gewenste figuur bereiken?quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:07 schreef LadyOracle het volgende:
Iedere keer dat het hier over jurkjes of laarzen of zo gaat, zit ik hier met opgetrokken wenkbrauwen omdat ik geen idee heb waarom iemand zoiets zou willen dragen. Ik ben blij dat ik niks met mode heb, dat scheelt me volgens mij heeeeeeel veel geld.
Ik hou het wel bij zwarte broeken met zwarte shirtjes en zwarte vestjes.
Wat goed! Moet je nu nog veel?quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
ja oké, ieder zijn smaak natuurlijk, maar zit je serieus met je mond open van verbazing dat iemand dat zou willen dragen of is dat gewoon aandikken?quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:07 schreef LadyOracle het volgende:
Iedere keer dat het hier over jurkjes of laarzen of zo gaat, zit ik hier met opgetrokken wenkbrauwen omdat ik geen idee heb waarom iemand zoiets zou willen dragen. Ik ben blij dat ik niks met mode heb, dat scheelt me volgens mij heeeeeeel veel geld.
Ik hou het wel bij zwarte broeken met zwarte shirtjes en zwarte vestjes.
Geen ideequote:
Nee, de voordelen van het gewenste figuur zijn dat het makkelijker is om snel iets te kopen, dat het minder kost omdat je maat dan niet standaard al weg is uit het uitverkooprek, en dat zelfs simpele dingen geweldig staan.quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:08 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar mooie mode kunnen dragen is toch een van de grootste voordelen van je gewenste figuur bereiken?
Hahahahquote:Op dinsdag 19 april 2016 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
Goed zo deepeetje! Je bent een kanjer! Nu nog een foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |