Interessant verschijnsel is dat.quote:Op maandag 18 april 2016 23:16 schreef Zipportal het volgende:
Topic bijna vol, dan wordt het weer stil op FOK! Je verwacht het niet.
Toepasselijk ook wel als het toch over Pauw gaat (al klopt dat minderjarige misschien niet helemaal)quote:
quote:Op maandag 18 april 2016 23:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toepasselijk ook wel als het toch over Pauw gaat (al klopt dat minderjarige misschien niet helemaal)
quote:Op maandag 18 april 2016 23:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Marts Smeets denkt daar het zijne van
Slaap lekkerquote:Op maandag 18 april 2016 23:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jij kent mij te goed.
maar ik ga weer, geen chicks dus alvast trusten
quote:Op maandag 18 april 2016 23:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jij kent mij te goed.
maar ik ga weer, geen chicks dus alvast trusten
Mooi dat hier ook precies het over 200 gaat overigens, dit heb je voorbereid dusquote:Op maandag 18 april 2016 23:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Marts Smeets denkt daar het zijne van
Nee niet eensquote:Op maandag 18 april 2016 23:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mooi dat hier ook precies het over 200 gaat overigens, dit heb je voorbereid dus
Je had tegelijk #kassa moeten volgen...allemaal mongolen wiens waanbeelden worden doorgeprikt...dikke huiliehuilie allemaal...gewoon feiten ontkennen...quote:Op maandag 18 april 2016 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zaterdag was deze baas ook bij Kassa
Noem jij dat zo tegenwoordig?quote:Op maandag 18 april 2016 23:23 schreef Paxcon het volgende:
Dit onderwerp is het perfecte moment om m'n tanden te gaan poetsen
IS verovert Romequote:Op maandag 18 april 2016 23:24 schreef WammesWaggel het volgende:
De eerste islamitische kolonisten van Vaticaan.
Ik zou het wel kunnen maar ik heb er gewoon geen zin in.quote:Op maandag 18 april 2016 23:25 schreef vincenzo78 het volgende:
Alleen maar respect voor deze vrouw! Het werkt dat zij verricht...ik zou het niet kunnen
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 april 2016 23:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou het wel kunnen maar ik heb er gewoon geen zin in.
Lekker toeven op Lesbos, is heerlijk tochquote:Op maandag 18 april 2016 23:25 schreef vincenzo78 het volgende:
Alleen maar respect voor deze vrouw! Het werkt dat zij verricht...ik zou het niet kunnen
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 april 2016 23:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In Raqqa is het ook ongezellig , maar daar helpen ho maar
quote:Op maandag 18 april 2016 23:32 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Na vannacht wel. In die grachten zit van alles.
homoquote:Op maandag 18 april 2016 23:32 schreef UncleDolan het volgende:
zou haar niet doen en zij mij ook niet.
Ik woonde vroeger 1 straat daar vandaan.quote:
Dan ben ik ergens toch wel jellyquote:Op maandag 18 april 2016 23:36 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik woonde vroeger 1 straat daar vandaan.
Dat verklaart jouw gedrag.quote:Op maandag 18 april 2016 23:36 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik woonde vroeger 1 straat daar vandaan.
Nee dit zijn allemaal pottenquote:Op maandag 18 april 2016 23:37 schreef vincenzo78 het volgende:
Dit zijn de daadwerkelijk dames die fokkers doen
quote:Op maandag 18 april 2016 23:39 schreef Coco98 het volgende:
Zouden zij douchen zonder broekjes na de wedstrijd?
Holly heeft meerdere talenten.quote:Op maandag 18 april 2016 23:39 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Zijn ongeschilde wortels eigenlijk gezond?
[ afbeelding ]
Dit is nog niks voor Paxconquote:Op maandag 18 april 2016 23:39 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Zijn ongeschilde wortels eigenlijk gezond?
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Je wordt er wel groot van.quote:Op maandag 18 april 2016 23:46 schreef alors het volgende:
Misschien krijg je er geen kanker van, maar dat hormoonvlees goed voor je is gaat er bij mij niet in.
Jinek drukt zoiets uit in tonnen voor de middenklassequote:Op maandag 18 april 2016 23:53 schreef vincenzo78 het volgende:
Voor Pauw blijft sociale klassen een wonderbaarlijk fenomeen!
Hij onderbouwt zichzelf ook niet wetenschappelijk.quote:Op maandag 18 april 2016 23:52 schreef BobW het volgende:
Het probleem is dat andere wetenschappers het weer niet met hem eens zijn...
Dit is dan ook geen wetenschappelijk congres.quote:Op maandag 18 april 2016 23:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Hij onderbouwt zichzelf ook niet wetenschappelijk.
I.t.t. andere wetenschappers lijkt hij geen eigen belang te hebben...quote:Op maandag 18 april 2016 23:52 schreef BobW het volgende:
Het probleem is dat andere wetenschappers het weer niet met hem eens zijn...
Bedankt voor de tip. Weet jij welke beter is om te geven?quote:Op maandag 18 april 2016 23:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Hij heeft ook een ander boek, 'wat is nu gezond', is zeker een aanrader.
Ik heb "Wat is nu gezond?" gelezen en aan 2 familieleden cadeau gedaan.quote:Op dinsdag 19 april 2016 00:02 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Weet jij welke beter is om te geven?
Precies, anders moet ik met trek gaan slapenquote:Op dinsdag 19 april 2016 00:03 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik ook, kan ik nu nog ff een broodje maken.
Jammer.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:59 schreef KingRoland het volgende:
Oh die heks van een minister weer. Hé bah.
Even lullen hoe haar falende leenstelsel werkt, terwijl de cijfers niet liegen en dan brengt ze haar eigen cijfers uit als argument. Een soort van wij van WC eend.
Ja, dit ga ik dus niet kijken.
Trusten.
En dan heb ik het niet eens over het wekelijkse Hillary Clinton aftrekmomentje.quote:
Wow jammerquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:59 schreef KingRoland het volgende:
Oh die heks van een minister weer. Hé bah.
Even lullen hoe haar falende leenstelsel werkt, terwijl de cijfers niet liegen en dan brengt ze haar eigen cijfers uit als argument. Een soort van wij van WC eend.
Ja, dit ga ik dus niet kijken.
Trusten.
Met de rolstoel, als het moet.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:09 schreef Specularium het volgende:
Jet is naar de kapper geweest.
Ze doet tenminste wel moeite om op de boot te komen.
Jet ziet er uit als iemand die lippenstift op haar tanden heeft en om 11:00 aan de sherry gaat.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:09 schreef Specularium het volgende:
Jet is naar de kapper geweest.
Ze doet tenminste wel moeite om op de boot te komen.
twitter:tunahankuzu twitterde op dinsdag 19-04-2016 om 23:09:47Bussemaker maakt het probleem heel complex, zodat niemand het meer begrijpt, terwijl de oplossing simpel is: #stophetschuldstelsel #pauw reageer retweet
Gister was je ook al erg lang je tanden aan het poetsenquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het tot het einde trek
Gisteren ging je ook al vroeg je tanden poetsen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het tot het einde trek
Paul de Leeuwquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jouw UI lijkt op Michiel Romeyn.
Nouja zeg.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gister was je ook al erg lang je tanden aan het poetsen
Zo blijkt maar weer dat wij allebei altijd de goede vragen stellenquote:
twitter:JaspervanDijkSP twitterde op dinsdag 19-04-2016 om 23:11:40Bussemaker kletst als ze zegt dat studenten met een aanvullende beurs erop vooruitgaan, want ook zij verliezen hun basisbeurs @pauwnl reageer retweet
Het einde is nabij, ik ben het eens met Kuzu...quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
De lange arm van Ankara spreekt.twitter:tunahankuzu twitterde op dinsdag 19-04-2016 om 23:09:47Bussemaker maakt het probleem heel complex, zodat niemand het meer begrijpt, terwijl de oplossing simpel is: #stophetschuldstelsel #pauw reageer retweet
Over Jet Bussemaker heeft iedereen gelijk.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:12 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Het einde is nabij, ik ben het eens met Kuzu...
quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gister was je ook al erg lang je tanden aan het poetsen
Ja daarna had ik de boel maar uitgezet. Het tandenpoetsen vermoeide me dusdanig dat ik onder de wol ben gekropen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gisteren ging je ook al vroeg je tanden poetsen.
Afbetaald.quote:
Op het randje van de hysterie.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:14 schreef danos het volgende:
Wat een ongelooflijke paniekerige schijtkop heeft die Bussemaker dus, hoe is die draak in de politiek terecht gekomen.
Dat wordt weer het argument 5-10 jaar nadat ze het weer meer gewicht geven.quote:
Slecht excuus, matigquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
Ja daarna had ik de boel maar uitgezet. Het tandenpoetsen vermoeide me dusdanig dat ik onder de wol ben gekropen.
twitter:JaspervanDijkSP twitterde op dinsdag 19-04-2016 om 23:15:47Sportclubs moeten gaan helpen met huiswerkbegeleiding, zegt Bussemaker. Wat dacht je van goed onderwijs? #manmanman @pauwnl reageer retweet
Ervaring mee?quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vooral als je daarna direct aan de heroïne gaat.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vooral als je daarna direct aan de heroïne gaat.
Ik had de maximale score. Dus je hebt gelijk.quote:
Wow dat is wel baasquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik had de maximale score. Dus je hebt gelijk.
Pappie zag de schuld, kreeg meerdere rolberoertes, gaf me een klap en stortte toen het hele bedrag.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
Netjes, ik heb het voor de 2e keer stopgezetMaar de rente is nu wel heel acceptabel
Ook nul fout?quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Haalde je ook het nieuws ermee?quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee ik had best wel wat fout, maar dat was op een onderdeel die niet zo zwaar telde.quote:
Voetbalkennis?quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee ik had best wel wat fout, maar dat was op een onderdeel die niet zo zwaar telde.
Dat is een beetje teleurstellend.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee ik had best wel wat fout, maar dat was op een onderdeel die niet zo zwaar telde.
dat*quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik scoorde wel goed op taal. Maar dat deel van mijn hersenen heb ik blijkbaar weg gesnoven.quote:
quote:
Zijn lul schijnt langer dan zijn bankafschrift te zijn.quote:
yepquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:27 schreef Djoetma het volgende:
Star-fighters? Zei hij dat echt?
Ah kennelijk had Lockheed een dergelijk gevechtsvliegtuig...
F-104.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:27 schreef Djoetma het volgende:
Star-fighters? Zei hij dat echt?
Ah kennelijk had Lockheed een dergelijk gevechtsvliegtuig...
Zieke shit.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Beslan was een van de meest lastige Special forces operaties uit, 45+ strijders waarvan meerdere op dodemansplaten staan verbonden aan explosieven verbonden aan honderden kinderen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat de Spetsnaz voor me kaar kreeg is ongelofelijk.
1100 gegijzelden.
Ik had een documentaire over dit gezienquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Beslan was een van de meest lastige Special forces operaties ooit, 45+ strijders waarvan meerdere op dodemansplaten staan verbonden aan explosieven verbonden aan honderden kinderen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat de Spetsnaz voor me kaar kreeg is ongelofelijk.
1100 gegijzelden.
Wat een godenaflevering was datquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |