Jinek drukt zoiets uit in tonnen voor de middenklassequote:Op maandag 18 april 2016 23:53 schreef vincenzo78 het volgende:
Voor Pauw blijft sociale klassen een wonderbaarlijk fenomeen!
Hij onderbouwt zichzelf ook niet wetenschappelijk.quote:Op maandag 18 april 2016 23:52 schreef BobW het volgende:
Het probleem is dat andere wetenschappers het weer niet met hem eens zijn...
Dit is dan ook geen wetenschappelijk congres.quote:Op maandag 18 april 2016 23:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Hij onderbouwt zichzelf ook niet wetenschappelijk.
I.t.t. andere wetenschappers lijkt hij geen eigen belang te hebben...quote:Op maandag 18 april 2016 23:52 schreef BobW het volgende:
Het probleem is dat andere wetenschappers het weer niet met hem eens zijn...
Bedankt voor de tip. Weet jij welke beter is om te geven?quote:Op maandag 18 april 2016 23:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Hij heeft ook een ander boek, 'wat is nu gezond', is zeker een aanrader.
Ik heb "Wat is nu gezond?" gelezen en aan 2 familieleden cadeau gedaan.quote:Op dinsdag 19 april 2016 00:02 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Weet jij welke beter is om te geven?
Precies, anders moet ik met trek gaan slapenquote:Op dinsdag 19 april 2016 00:03 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik ook, kan ik nu nog ff een broodje maken.
Jammer.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:59 schreef KingRoland het volgende:
Oh die heks van een minister weer. Hé bah.
Even lullen hoe haar falende leenstelsel werkt, terwijl de cijfers niet liegen en dan brengt ze haar eigen cijfers uit als argument. Een soort van wij van WC eend.
Ja, dit ga ik dus niet kijken.
Trusten.
En dan heb ik het niet eens over het wekelijkse Hillary Clinton aftrekmomentje.quote:
Wow jammerquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:59 schreef KingRoland het volgende:
Oh die heks van een minister weer. Hé bah.
Even lullen hoe haar falende leenstelsel werkt, terwijl de cijfers niet liegen en dan brengt ze haar eigen cijfers uit als argument. Een soort van wij van WC eend.
Ja, dit ga ik dus niet kijken.
Trusten.
Met de rolstoel, als het moet.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:09 schreef Specularium het volgende:
Jet is naar de kapper geweest.
Ze doet tenminste wel moeite om op de boot te komen.
Jet ziet er uit als iemand die lippenstift op haar tanden heeft en om 11:00 aan de sherry gaat.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:09 schreef Specularium het volgende:
Jet is naar de kapper geweest.
Ze doet tenminste wel moeite om op de boot te komen.
twitter:tunahankuzu twitterde op dinsdag 19-04-2016 om 23:09:47Bussemaker maakt het probleem heel complex, zodat niemand het meer begrijpt, terwijl de oplossing simpel is: #stophetschuldstelsel #pauw reageer retweet
Gister was je ook al erg lang je tanden aan het poetsenquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het tot het einde trek
Gisteren ging je ook al vroeg je tanden poetsen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het tot het einde trek
Paul de Leeuwquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jouw UI lijkt op Michiel Romeyn.
Nouja zeg.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gister was je ook al erg lang je tanden aan het poetsen
Zo blijkt maar weer dat wij allebei altijd de goede vragen stellenquote:
twitter:JaspervanDijkSP twitterde op dinsdag 19-04-2016 om 23:11:40Bussemaker kletst als ze zegt dat studenten met een aanvullende beurs erop vooruitgaan, want ook zij verliezen hun basisbeurs @pauwnl reageer retweet
Het einde is nabij, ik ben het eens met Kuzu...quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
De lange arm van Ankara spreekt.twitter:tunahankuzu twitterde op dinsdag 19-04-2016 om 23:09:47Bussemaker maakt het probleem heel complex, zodat niemand het meer begrijpt, terwijl de oplossing simpel is: #stophetschuldstelsel #pauw reageer retweet
Over Jet Bussemaker heeft iedereen gelijk.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:12 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Het einde is nabij, ik ben het eens met Kuzu...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |