Ook nul fout?quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik had de maximale score. Dus je hebt gelijk.
Haalde je ook het nieuws ermee?quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik had de maximale score. Dus je hebt gelijk.
Nee ik had best wel wat fout, maar dat was op een onderdeel die niet zo zwaar telde.quote:
Voetbalkennis?quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee ik had best wel wat fout, maar dat was op een onderdeel die niet zo zwaar telde.
Dat is een beetje teleurstellend.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee ik had best wel wat fout, maar dat was op een onderdeel die niet zo zwaar telde.
dat*quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik scoorde wel goed op taal. Maar dat deel van mijn hersenen heb ik blijkbaar weg gesnoven.quote:
quote:
Zijn lul schijnt langer dan zijn bankafschrift te zijn.quote:
yepquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:27 schreef Djoetma het volgende:
Star-fighters? Zei hij dat echt?
Ah kennelijk had Lockheed een dergelijk gevechtsvliegtuig...
F-104.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:27 schreef Djoetma het volgende:
Star-fighters? Zei hij dat echt?
Ah kennelijk had Lockheed een dergelijk gevechtsvliegtuig...
Zieke shit.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Beslan was een van de meest lastige Special forces operaties uit, 45+ strijders waarvan meerdere op dodemansplaten staan verbonden aan explosieven verbonden aan honderden kinderen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat de Spetsnaz voor me kaar kreeg is ongelofelijk.
1100 gegijzelden.
Ik had een documentaire over dit gezienquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Beslan was een van de meest lastige Special forces operaties ooit, 45+ strijders waarvan meerdere op dodemansplaten staan verbonden aan explosieven verbonden aan honderden kinderen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat de Spetsnaz voor me kaar kreeg is ongelofelijk.
1100 gegijzelden.
Wat een godenaflevering was datquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |