SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
Vanmiddag nog in korte broek en t-shirtquote:Op maandag 18 april 2016 21:46 schreef Djeez het volgende:
Vroeger liep ik in april nog weleens in korte broek. Nu is het steevast drie lagen bovenkleding, winterjas en shawl. Kutkou
Zelfs dan heb ik nog een lange broek en vest aan.quote:Op maandag 18 april 2016 22:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Vanmiddag nog in korte broek en t-shirt
tijdens het hardlopen
Nu overdrijf je.quote:Op dinsdag 19 april 2016 00:14 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zelfs dan heb ik nog een lange broek en vest aan.
september, maar niet in een weekendquote:Op maandag 18 april 2016 22:28 schreef Leandra het volgende:
Iemand al een idee wanneer de zon wel minimaal 3 dagen achter elkaar het gros van de dag zichtbaar schijnt (en niet alleen achter de wolken), en we overdag temperaturen van rond de 17 graden gaan halen?
Ook leuk voor alle kindertjes die vakantie hebbenquote:Op dinsdag 19 april 2016 10:08 schreef Mani89 het volgende:
Volgende week wordt echt fucking deprimerend.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:55 schreef Dven het volgende:
Klein drama wel, de nieuwe pluim.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:55 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Eén ding scheelt: ik moet van mijn vrouw gaan hardlopen. Nu heb ik beloofd dit te gaan mits het weer is voor een korte broek. Tot nu toe heb ik het hele jaar dus nog op de bank gelegenquote:Op dinsdag 19 april 2016 11:24 schreef Blik het volgende:
Wel veelal droog, maar ik zou toch graag wel willen gaan wielrennen in korte kleding ipv van continue die lange kledij op de fiets
Ik ga huilen in een hoekje.quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:55 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:45 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik ga huilen in een hoekje.Uit het raam naar de sneeuwvlokjes kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Dus jij loopt 11 maanden met de sjaal omquote:Op dinsdag 19 april 2016 15:41 schreef Djeez het volgende:
Echt, alles wijst erop dat de Nieuwe IJstijd nu toch op punt van beginnen staat. Vroeger moest je je sjaal als er een r in de maand zit, nu mag je het dus ook nog eens doen met een i in de maand
In welk land?quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:46 schreef pfaf het volgende:
Wat een heerlijke voorjaarsdag weer.Vandaag ook de eerste korte broeken op straat gezien, waar het vorige week bij t-shirts bleef.
Ik vermoed dat het Groenland niet zal zijn.quote:
Nederland. Je wilt toch niet zeggen dat als jij nu naar buiten kijkt je geen strakblauwe lucht ziet, of buiten een stralende zon op je cocktail krijgt? Ik zit momenteel heerlijk in een shirtje in de tuin van de zoveelste zonnige, warme voorjaarsdag te genieten.quote:
Limburg zeker? Hier in Drenthe is het grijs, grauw, koud en stormachtigquote:Op dinsdag 19 april 2016 17:24 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nederland. Je wilt toch niet zeggen dat als jij nu naar buiten kijkt je geen strakblauwe lucht ziet, of buiten een stralende zon op je cocktail krijgt? Ik zit momenteel heerlijk in een shirtje in de tuin van de zoveelste zonnige, warme voorjaarsdag te genieten.
Asser snilstormen in juliquote:Op dinsdag 19 april 2016 17:59 schreef Djeez het volgende:
April bijna koudste ooit, en het wordt een kletsnatte en koude zomer: http://www.weer.nl/nieuws(...)kouder-dan-december/
Twente. Bizar, die paar kilometer, zon groot verschil.quote:Op dinsdag 19 april 2016 17:49 schreef Djeez het volgende:
[..]
Limburg zeker? Hier in Drenthe is het grijs, grauw, koud en stormachtig
Die koudste ooit is met de extrapolatie van de komende twee weken. Gisteren was april nog warmer dan vorig jaar.quote:Op dinsdag 19 april 2016 17:59 schreef Djeez het volgende:
April bijna koudste ooit, en het wordt een kletsnatte en koude zomer: http://www.weer.nl/nieuws(...)kouder-dan-december/
Tof... dan heb ik mijn zomer bij deze dus al gehad in aprilquote:Op dinsdag 19 april 2016 17:59 schreef Djeez het volgende:
Dat zie ik ook ja, maar het is 12 graden, dus dan ga ik niet in een shirtje zitten, maar in een jas.quote:Op dinsdag 19 april 2016 17:24 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nederland. Je wilt toch niet zeggen dat als jij nu naar buiten kijkt je geen strakblauwe lucht ziet, of buiten een stralende zon op je cocktail krijgt? Ik zit momenteel heerlijk in een shirtje in de tuin van de zoveelste zonnige, warme voorjaarsdag te genieten.
Ai dat bericht staat vol ellende. Zowel het lokale weer als het langdurige klimaat is naar de knoppen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 17:59 schreef Djeez het volgende:
Dat zegt meer over december dan over april. 6 graden te warm...:Pquote:Op dinsdag 19 april 2016 17:59 schreef Djeez het volgende:
Nee hoor.quote:Op dinsdag 19 april 2016 17:56 schreef Nattekat het volgende:
Limburg, Noord Brabant, Utrecht, Gelderland, Drenthe, Groningen en Friesland hadden een kutdag vandaag
Echt niet...quote:Op dinsdag 19 april 2016 17:56 schreef Nattekat het volgende:
Limburg, Noord Brabant, Utrecht, Gelderland, Drenthe, Groningen en Friesland hadden een kutdag vandaag
Oneens. "warm" hoe verzin je het.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:29 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Echt niet...
Het was een heerlijke warme dag hier in Limboland
Iedereen ervaart het op zijn/haar manier.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:32 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oneens. "warm" hoe verzin je het.Maar nu even genieten van twee beter dagen die komen. En daarna weer ellende.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 17:56 schreef Nattekat het volgende:
quote:Woensdag 27 april tot en met woensdag 04 mei
Grote kans op een aanhouden van het wisselvallige weertype, met temperaturen die langzaam weer wat hoger worden, maar nog wel onder de normale waarde voor deze tijd van het jaar blijven.
Hetzelfde grijs, maar iig wel droogquote:
Lekker hequote:Op woensdag 20 april 2016 12:41 schreef Mani89 het volgende:
In het weekend 6 graden, grijs en regen.
Voor zover ik kan zien zeker niet. Daarvoor moet de temperatuur nog wel 5 graden omhoog.quote:Op woensdag 20 april 2016 17:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Morgen de mooiste dag van het jaar tot nu toe?
Ach, daarna wordt het toch zeer kut.quote:Op woensdag 20 april 2016 17:46 schreef pfaf het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien zeker niet. Daarvoor moet de temperatuur nog wel 5 graden omhoog.
Er is geen zinnig woord over te zeggen hoe de zomer wordt.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:13 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Deze zomer wordt dus kut, lees ik.![]()
En ik heb me zo verheugd op eindelijk zon.![]()
Ik heb geen zin in een Elfstedentocht in augustus eigenlijk.Maar als ik de voorspellingen moet geloven kan de handdoek en zwembroek in de kast blijven en kan ik beter de schaatsen uit het vet halen.
Dus ik hoef niet te huilen?quote:Op woensdag 20 april 2016 23:47 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Er is geen zinnig woord over te zeggen hoe de zomer wordt.
Zelfs de beste weerman of (computerberekening) kan het niet.
Gewoon van het negatieve uitgaan, kan het altijd meevallen.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:54 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dus ik hoef niet te huilen?![]()
dat het voorjaar kut zou zijn dat zat er een beetje in...quote:Op woensdag 20 april 2016 23:13 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik heb geen zin in een Elfstedentocht in augustus eigenlijk.Maar als ik de voorspellingen moet geloven kan de handdoek en zwembroek in de kast blijven en kan ik beter de schaatsen uit het vet halen.
Het kan zelfs de heetste zomer ooit worden.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:13 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Zandzakkenweerquote:Op donderdag 21 april 2016 10:43 schreef aloa het volgende:
Volgende week stormachtig, waarbij de wind uit het noordwesten komt. Volle maan is dan net geweest, waardoor het extra hoog water kan worden.
[ afbeelding ]
Fototechnisch gezien wordt het een hele interessante week. Sneeuwbuien, onweerquote:Op donderdag 21 april 2016 10:45 schreef Nattekat het volgende:
Tuurlijk, storm. Geweldig. Nederland. Top. Zie je me blij zijn? Wind.
Mooi, sneeuw. Hebben we ook nog niet gehad.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Fototechnisch gezien wordt het een hele interessante week. Sneeuwbuien, onweer![]()
[ afbeelding ]
SNIL!!!quote:Op donderdag 21 april 2016 10:54 schreef Perrin het volgende:
Dat wordt een bijzondere Koningsdag zo, trouwens
Daaromquote:Op donderdag 21 april 2016 10:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mooi, sneeuw. Hebben we ook nog niet gehad.
Ik hoop voor hem vandaag voor het front overtrektquote:Op donderdag 21 april 2016 11:09 schreef Frutsel het volgende:
Arme dick_laurent die komt vandaag of morgen terug uit het zonovergoten keihete Verenigde Staten van de VS
Had hij maar naar een tof land als Nicaragua moeten gaan. Slecht karma gewoon.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:09 schreef Frutsel het volgende:
Arme dick_laurent die komt vandaag of morgen terug uit het zonovergoten keihete Verenigde Staten van de VS
quote:Op donderdag 21 april 2016 11:09 schreef Frutsel het volgende:
Komt een beetje marcaber over nu...quote:Op donderdag 21 april 2016 12:28 schreef bloodymary1 het volgende:
Sometimes it snows in April. Mooi nummer, maar verder...
Het kan zelfs in mei nog sneeuwenquote:Op donderdag 21 april 2016 12:28 schreef bloodymary1 het volgende:
Sometimes it snows in April. Mooi nummer, maar verder...
Is dus bloodymarry's schuld dat de beste man dood is. En bedankt hè!quote:Op donderdag 21 april 2016 19:17 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Komt een beetje marcaber over nu...
Prince is niet meer
Neeeee, hij was al dood toen ik dat typte blijkbaar. Mijn jeugdidool.... Heel vaak live gezien.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:01 schreef Djeez het volgende:
[..]
Is dus bloodymarry's schuld dat de beste man dood is. En bedankt hè!
mooi hartjequote:
ben je al 41 jaar dan?quote:Op donderdag 21 april 2016 15:53 schreef Abdus18 het volgende:
Zolang het 20 mei maar zonnig en een beetje aangenaam is. Heb geen zin in een bibberende bruid buiten als we het ja-woord geven :p
't heeft idd ook wel iets weg van een feniks die uit de dood herrijst ..quote:
ik word echt oudquote:
Maar wist jij het al toen je het poste ?quote:Op donderdag 21 april 2016 22:38 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Neeeee, hij was al dood toen ik dat typte blijkbaar. Mijn jeugdidool.... Heel vaak live gezien.
Nee hoor.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:57 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Maar wist jij het al toen je het poste ?
Laat dit de laatste keer zijn dat een dergelijke kaart wordt gepostquote:
Morgen weer kouderquote:Op vrijdag 22 april 2016 08:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laat dit de laatste keer zijn dat een dergelijke kaart wordt gepost
Zal aangenaam zijn aan de kop van Noord-Hollandquote:Op vrijdag 22 april 2016 09:17 schreef aloa het volgende:
Zondag al de eerste winterse buien,dinsdag veel wind en winterse buien.
[ afbeelding ]
Itt tot de eerdere berichten is vandaag redelijk lekker en iets zonniger dan verwachtquote:Op vrijdag 22 april 2016 09:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat geklaag van jou is Ver-schrik-ke-lijk
Het is nu nog zonnig, maar duurt niet lang meer zo te zien (al lijkt de bewolking wat op te lossen)..quote:Op vrijdag 22 april 2016 09:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Itt tot de eerdere berichten is vandaag redelijk lekker en iets zonniger dan verwacht
Ruilen? Jij mooie zonsopkomst en 10- en wij strakblauw en 20+quote:Op vrijdag 22 april 2016 10:12 schreef Dven het volgende:
Zie de laatste dagen veel mooie foto's van bewolking+zon opkomen vanuit Nederland. Ben ik wel enigszins jaloers op. Hebben we hier niet zo vaak
Kunnen we niet gewoon alles eerlijk delen?quote:Op vrijdag 22 april 2016 10:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ruilen? Jij mooie zonsopkomst en 10- en wij strakblauw en 20+
Het is geven en nemen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 10:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon alles eerlijk delen?
Dan zit de meivakantie voor de kinderen er alweer bijna opquote:Op vrijdag 22 april 2016 10:49 schreef aloa het volgende:
Het einde van de kou is in zicht. Lange termijn laat meer warmte zien.
WKN / Winter in Europa 2015/2016 #2
Het duurt nog even idd..quote:Op vrijdag 22 april 2016 10:55 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dan zit de meivakantie voor de kinderen er alweer bijna op
Mooi sneeuwballen gooien in de vakantie !quote:Op vrijdag 22 april 2016 10:55 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dan zit de meivakantie voor de kinderen er alweer bijna op
Mooiquote:Op vrijdag 22 april 2016 11:21 schreef DJMO het volgende:
Serie lentefoto's <3
https://goo.gl/photos/qzEXTaezNJqmEchn9
Laten we hopen dat dit nu ook eens eindelijk doorzet zodat de tweede vakantieweek ook wat aangenamer gaat worden.quote:Op zaterdag 23 april 2016 03:55 schreef aloa het volgende:
Lange termijn lijkt een stuk warmer te gaan worden...
[ afbeelding ]
Ziet er niet verkeerd uit...quote:Op zaterdag 23 april 2016 07:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Laten we hopen dat dit nu ook eens eindelijk doorzet zodat de tweede vakantieweek ook wat aangenamer gaat worden.
Even volhouden, aan het einde gloort er hoopquote:
Het is frisjes inderdaad. Aantal buien met piepkleine hagelstenen geweest al.quote:
Een weekje bittere kouquote:Op zaterdag 23 april 2016 11:52 schreef Nattekat het volgende:
Kon ook niet anders dan zo'n pluim
Het is zo koud, dat kan nooit lang duren.
Moet je niet leuk vindenquote:
Ideale stroming voor een Polar Lowquote:Op zaterdag 23 april 2016 12:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet je niet leuk vinden
In de winter zou dit de sneeuwstorm dez doods zijn, dan hoor je me niet klagen
Geen winter, wel winterse buien...quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Helaas is het geen winter meer, dus gewoon een Eurohoog nu
Nou, in Hengelo toch een bui met natte sneeuw gehad en een regenbui. En ook volop zon. En wat wind. En dat alles in 1 tennispot van een kleine 1,5 uur.quote:Op zaterdag 23 april 2016 13:11 schreef pfaf het volgende:
Enschede toch best lekker. Zojuist 2 uur in de zon getuinierd. Als dit het slechte weer is wat er al dagen aan zat te komen ben ik tevreden.
en waar is 'hier'quote:Op zondag 24 april 2016 09:13 schreef Nexum het volgende:
Het sneeuwt hier gewoon al een uur lang, welkom terug winter!
Die wind is koud zegquote:Op zondag 24 april 2016 12:52 schreef Skwish het volgende:
Zon, bewolking, zon, regen, zon, hagel, zon...
Je moet in ieder geval erg ver naar het zuiden of naar het oostenquote:Op zondag 24 april 2016 13:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Spanje/Portugal zal het nu vast wel mooi zijn.
Zoveel regen is daar niet voor nodigquote:Op zondag 24 april 2016 14:19 schreef Dven het volgende:
Regenbuitje in de straat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op zondag 24 april 2016 14:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zoveel regen is daar niet voor nodig
Ik wil ook een regenseizoen hier! Helaas regent het in Nederland het hele jaar doorquote:Op zondag 24 april 2016 14:23 schreef Dven het volgende:
[..]
KloptAl heb ik het in maanden niet zo hard heb zien regenen als zojuist. 'Regenseizoen' staat te beginnen
Hier is het komen en gaan van hagel en sneeuwbuienquote:Op zondag 24 april 2016 14:23 schreef Dven het volgende:
[..]
KloptAl heb ik het in maanden niet zo hard heb zien regenen als zojuist. 'Regenseizoen' staat te beginnen
Dikke mamma's jonguhhh!quote:
Derde keer vandaag dat ze langskomenquote:Op zondag 24 april 2016 14:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dikke mamma's jonguhhh!
Mooie foto!ik heb ze nog niet gezien maar hou het wel in de gaten
Dat is een hoax van de Turkse dictator. Erdogan hoopt zo nog wat toeristen binnen te halenquote:
ik was vanmiddag naar Overveen (Kennemerduinen) en daar op één bui na schitterend weer gehad. Zon en flinke wind.quote:Op zondag 24 april 2016 12:52 schreef Skwish het volgende:
Zon, bewolking, zon, regen, zon, hagel, zon...
Mooiquote:Op zondag 24 april 2016 16:02 schreef Fred0w het volgende:
Hier ook mamma's gezien, op deze foto niet goed te zien.
[ afbeelding ]
Super...quote:
twitter:martinvanderpol twitterde op maandag 25-04-2016 om 13:47:38Grote waterhoos raast over vaarwater de Boontjes nabij Harlingen. https://t.co/M6wNArMrOt reageer retweet
Het is prettig vanwege de hooikoorts, behalve dat ik daar dan weinig aan heb omdat ik niet buiten wil zijn met dit weer.quote:Op maandag 25 april 2016 15:51 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat een drama. Wie zit nou op dit soort doffe ellende te wachten. .
Ja dat kan ik me wel weer voorstellen.. maar daar hoeft het niet zulk slecht weer voor te zijnquote:Op maandag 25 april 2016 15:55 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Het is prettig vanwege de hooikoorts, behalve dat ik daar dan weinig aan heb omdat ik niet buiten wil zijn met dit weer.
F&L is om de hoek.quote:Op maandag 25 april 2016 16:26 schreef Djeez het volgende:
Wie nog gelooft in opwarming van de aarde mag zijn vinger opsteken
Het was ongeveer 30 seconde om daarna weer compleet dicht te trekken.quote:
quote:Op maandag 25 april 2016 17:20 schreef aloa het volgende:
De komende dagen nog veel meer (winterse) buien
Ik reed daar om 10 over 5 richting Leeuwarden...toen lagen er alleen nog wat sneeuwresten. Eigenlijk nauwelijks vertraging gehad.quote:Op maandag 25 april 2016 17:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Was ik net even op tijd weg daar.Ik zag de bui achter me hangen.
Ik verwacht dat het op koningsdag overal ook niet heel druk zal worden. Niet alleen een domper in het weer, maar ook in de Nederlandse economie.quote:
Ik.quote:Op maandag 25 april 2016 16:26 schreef Djeez het volgende:
Jij gelooft ook nog in Sinterklaas zeker?quote:
Dit is een direct gevolg van global warming.quote:Op maandag 25 april 2016 16:26 schreef Djeez het volgende:
Mijn ouders hebben me verteld hoe het zat met sinterklaas en ik geloofde ze en begreep ze.quote:Op maandag 25 april 2016 18:21 schreef Djeez het volgende:
[..]
Jij gelooft ook nog in Sinterklaas zeker?
tis al lang bekend dat we ergens rond 8,7 gaan uitkomen...quote:Op maandag 25 april 2016 19:55 schreef aloa het volgende:
Gemiddelde zakt snel nu...nog 0,1 graad boven normaal.
[ afbeelding ]
(klik)quote:Hagelbuien, natte sneeuw, een gure noordenwind en middagtemperaturen van hooguit 8 tot 10 graden. Zo’n weertype maken we eind april niet vaak mee. Koningsdag wordt zelfs kouder dan de afgelopen kerstdagen. Toen was op veel plaatsen 14 graden.
De oorzaak van dit koude en gure weer is de aanvoer van zeer koude poollucht rechtstreeks vanuit Spitsbergen. Dat zorgt de komende dagen voor buiig weer met hagel, natte sneeuw en soms ook onweer. Koningsnacht en Koningsdag zullen koud verlopen met verspreid over het land buien. De bewolking overheerst maar toch kan tussen de buien door de zon soms even tevoorschijn komen. Pluspunt is dat de wind woensdag iets afneemt.
De koudste 27 april in de reeks sinds 1967 was in 1985 met een maximumtemperatuur van 7,4 graden. In april is overigens wel vaker sneeuw gevallen maar meestal was dat eerder in de maand. De laatste datum in het seizoen met op uitgebreide schaal sneeuw van betekenis (10 tot 20 cm) was 12 april 1978. Lokale sneeuwbuien zijn ook wel eens in mei voorgekomen, zoals op 2 mei 1979 en 17 mei 1935.
quote:Morgen vallen er talrijke buien, hagel, onweer en natte sneeuw blijven mogelijk. Vooral in het noorden kan er lokaal 20-30 mm vallen. De temperatuur is met ongeveer 8 graden nog steeds veel te laag voor de tijd van het jaar. De wind komt uit het noordwesten en is matig tot vrij krachtig, aan zee krachtig. (Bron: KNMI)
laagterecord deze winter (als het al klopt).quote:Op maandag 25 april 2016 21:07 schreef Basekid_NZ het volgende:
In de herfst/winter mag het guur en koud worden, maar hier hebben we helemaal niks aan...
Wordt nog leuk met het smelten van de poolkappen die de warme golfstroom gaan verstoren...
Maar net afhankelijk wat je als positief ervaartquote:Op maandag 25 april 2016 21:54 schreef aloa het volgende:
[..]
laagterecord deze winter (als het al klopt).
Maar wel positief voor onze zomer...
Dat is geen Scharwoude. Scheerwolde, Steenwijkerland.quote:Op dinsdag 26 april 2016 07:14 schreef JDude het volgende:
[ afbeelding ]
Scharwoude, NH
foto van de twittors
Overijsselquote:Op dinsdag 26 april 2016 07:14 schreef JDude het volgende:
[ afbeelding ]
Scharwoude, NH
Ergens in een weiland. In Drenthe. Of Noord-Holland.
foto van de twittors
Raar radar beeld toch. Normaal zie je die depressies vanuit Engeland/Bretagne Nederland binnen komen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 03:10 schreef aloa het volgende:
Vooral in het noorden veel buien. Ook met onweer.
[ afbeelding ]
Wel mooi dat je echt zo'n krul ziet met een kern ook.quote:Op dinsdag 26 april 2016 09:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Raar radar beeld toch. Normaal zie je die depressies vanuit Engeland/Bretagne Nederland binnen komen.
Nu komen ze vanuit Ijsland zo te zien en brengen ze poollucht mee
In de winter had je een halve meter sneeuw gehadquote:Op dinsdag 26 april 2016 09:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Raar radar beeld toch. Normaal zie je die depressies vanuit Engeland/Bretagne Nederland binnen komen.
Nu komen ze vanuit Ijsland zo te zien en brengen ze poollucht mee
quote:Op dinsdag 26 april 2016 09:57 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Wel mooi dat je echt zo'n krul ziet met een kern ook.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:51 schreef Djeez het volgende:
Ik hoop dat mijn kinderen ooit eens gaan meemaken wat lente is. Maar ik heb er een hard hoofd in
Precies dezelfde grafiek zag ik 4 dagen geleden al. Die stijging wordt uitgesteldquote:Op dinsdag 26 april 2016 10:58 schreef aloa het volgende:
Op lange termijn gloort er hoop![]()
[ afbeelding ]
er gaan zelfs lijntjes richting de 25 gradenquote:Op dinsdag 26 april 2016 10:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Precies dezelfde grafiek zag ik 4 dagen geleden al. Die stijging wordt uitgesteld
Ik gok op dat lijntje dat nipt boven de 10 uitkomt.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:00 schreef aloa het volgende:
[..]
er gaan zelfs lijntjes richting de 25 graden
Ik ga voor het gemiddelde dat rond de 15 graden ligtquote:Op dinsdag 26 april 2016 11:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik gok op dat lijntje dat nipt boven de 10 uitkomt.
Lente is al lang afgeschaft. Volgende maand kukelen we weer de herfst inquote:Op dinsdag 26 april 2016 11:35 schreef dick_laurent het volgende:
Misschien was mijn verjaardag (3 april) wel de enige warme dag die Nederland deze hele lente gaat scoren
Als het dan 'fout' gaat dan maar met zoveel schoonheid.quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:17 schreef Dven het volgende:
Schoonouders waren gisteren even in Edirne (Turkije).
Ook daar miserie
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |