Moet je niet leuk vindenquote:
Ideale stroming voor een Polar Lowquote:Op zaterdag 23 april 2016 12:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet je niet leuk vinden
In de winter zou dit de sneeuwstorm dez doods zijn, dan hoor je me niet klagen
Geen winter, wel winterse buien...quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Helaas is het geen winter meer, dus gewoon een Eurohoog nu
Nou, in Hengelo toch een bui met natte sneeuw gehad en een regenbui. En ook volop zon. En wat wind. En dat alles in 1 tennispot van een kleine 1,5 uur.quote:Op zaterdag 23 april 2016 13:11 schreef pfaf het volgende:
Enschede toch best lekker. Zojuist 2 uur in de zon getuinierd. Als dit het slechte weer is wat er al dagen aan zat te komen ben ik tevreden.
en waar is 'hier'quote:Op zondag 24 april 2016 09:13 schreef Nexum het volgende:
Het sneeuwt hier gewoon al een uur lang, welkom terug winter!
Die wind is koud zegquote:Op zondag 24 april 2016 12:52 schreef Skwish het volgende:
Zon, bewolking, zon, regen, zon, hagel, zon...
Je moet in ieder geval erg ver naar het zuiden of naar het oostenquote:Op zondag 24 april 2016 13:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Spanje/Portugal zal het nu vast wel mooi zijn.
Zoveel regen is daar niet voor nodigquote:Op zondag 24 april 2016 14:19 schreef Dven het volgende:
Regenbuitje in de straat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op zondag 24 april 2016 14:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zoveel regen is daar niet voor nodig
Ik wil ook een regenseizoen hier! Helaas regent het in Nederland het hele jaar doorquote:Op zondag 24 april 2016 14:23 schreef Dven het volgende:
[..]
KloptAl heb ik het in maanden niet zo hard heb zien regenen als zojuist. 'Regenseizoen' staat te beginnen
Hier is het komen en gaan van hagel en sneeuwbuienquote:Op zondag 24 april 2016 14:23 schreef Dven het volgende:
[..]
KloptAl heb ik het in maanden niet zo hard heb zien regenen als zojuist. 'Regenseizoen' staat te beginnen
Dikke mamma's jonguhhh!quote:
Derde keer vandaag dat ze langskomenquote:Op zondag 24 april 2016 14:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dikke mamma's jonguhhh!
Mooie foto!ik heb ze nog niet gezien maar hou het wel in de gaten
Dat is een hoax van de Turkse dictator. Erdogan hoopt zo nog wat toeristen binnen te halenquote:
ik was vanmiddag naar Overveen (Kennemerduinen) en daar op één bui na schitterend weer gehad. Zon en flinke wind.quote:Op zondag 24 april 2016 12:52 schreef Skwish het volgende:
Zon, bewolking, zon, regen, zon, hagel, zon...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |