Mooi, sneeuw. Hebben we ook nog niet gehad.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Fototechnisch gezien wordt het een hele interessante week. Sneeuwbuien, onweer![]()
[ afbeelding ]
SNIL!!!quote:Op donderdag 21 april 2016 10:54 schreef Perrin het volgende:
Dat wordt een bijzondere Koningsdag zo, trouwens
Daaromquote:Op donderdag 21 april 2016 10:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mooi, sneeuw. Hebben we ook nog niet gehad.
Ik hoop voor hem vandaag voor het front overtrektquote:Op donderdag 21 april 2016 11:09 schreef Frutsel het volgende:
Arme dick_laurent die komt vandaag of morgen terug uit het zonovergoten keihete Verenigde Staten van de VS
Had hij maar naar een tof land als Nicaragua moeten gaan. Slecht karma gewoon.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:09 schreef Frutsel het volgende:
Arme dick_laurent die komt vandaag of morgen terug uit het zonovergoten keihete Verenigde Staten van de VS
quote:Op donderdag 21 april 2016 11:09 schreef Frutsel het volgende:
Komt een beetje marcaber over nu...quote:Op donderdag 21 april 2016 12:28 schreef bloodymary1 het volgende:
Sometimes it snows in April. Mooi nummer, maar verder...
Het kan zelfs in mei nog sneeuwenquote:Op donderdag 21 april 2016 12:28 schreef bloodymary1 het volgende:
Sometimes it snows in April. Mooi nummer, maar verder...
Is dus bloodymarry's schuld dat de beste man dood is. En bedankt hè!quote:Op donderdag 21 april 2016 19:17 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Komt een beetje marcaber over nu...
Prince is niet meer
Neeeee, hij was al dood toen ik dat typte blijkbaar. Mijn jeugdidool.... Heel vaak live gezien.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:01 schreef Djeez het volgende:
[..]
Is dus bloodymarry's schuld dat de beste man dood is. En bedankt hè!
mooi hartjequote:
ben je al 41 jaar dan?quote:Op donderdag 21 april 2016 15:53 schreef Abdus18 het volgende:
Zolang het 20 mei maar zonnig en een beetje aangenaam is. Heb geen zin in een bibberende bruid buiten als we het ja-woord geven :p
't heeft idd ook wel iets weg van een feniks die uit de dood herrijst ..quote:
ik word echt oudquote:
Maar wist jij het al toen je het poste ?quote:Op donderdag 21 april 2016 22:38 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Neeeee, hij was al dood toen ik dat typte blijkbaar. Mijn jeugdidool.... Heel vaak live gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |