SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18 april nominatie internet
19 april nominatie bewoners
20 april entree 2 aspirant bewoners
24 april exit 1 aspirant bewoner
25 april exit 1 bewonerMy age is very
Inappropriate
for my behavior
Doos is een goede keusquote:Op maandag 18 april 2016 18:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vorige keer had ik ook op die muts gestemd , Maar die kreeg geen een stem
Nu dus maar op Do
Het liefste zou ik op Vic stemmen
quote:Op maandag 18 april 2016 18:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik kan geen babies krijgen ehbij twijfel altijd Puzzie
Vic Do en Rob, die drie zijn voor mij de grote rotte appels die als eerste weg moetenquote:Op maandag 18 april 2016 18:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vorige keer had ik ook op die muts gestemd , Maar die kreeg geen een stem
Nu dus maar op Do
Het liefste zou ik op Vic stemmen
Wat een nitwit is het toch ook. Bas weet het ook niet...Ze hebben toch een telefoon?quote:Op maandag 18 april 2016 18:18 schreef Ebinas het volgende:
Cees vraagt Bas op welk apparaat je tegenwoordig je stem om neemt.
Een Nederlandsequote:
Ondertussen een zuipfeest want Gina is jarigquote:Op maandag 18 april 2016 18:22 schreef Gooddeal het volgende:
Lig je daar te bevallen met de hele handel in zicht, en dan 15 van die malloten er om heen te schreeuwen en te juichen.
man,man die laat zich echt nog en kind maken is haar ook egal,haar is alles egalquote:Op maandag 18 april 2016 18:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Nee Romy dat is een randdebiel als je daar je kind geboren laat worden
Cremeren op de barbecue, en meteen in de urntjes van Bas. Compleet verzorgd.quote:Op maandag 18 april 2016 18:24 schreef Ebinas het volgende:
Kijkcijfers moeten opgekrikt.
Urntjes van Bas werken niet.
Even een treetje hoger
En gieren zijn het, moet je eens kritisch naar een nota kijken, echt misbruik van onwetende emotionele mensen. Moet je eens op uitvaart.nl gaan lezen wat je allemaal zelf kan/mag doenquote:Op maandag 18 april 2016 18:23 schreef Cir het volgende:
Jessie verteld over de aanvraag van een Bevalling in Utopia
Gerrit zegt we nodigen de dame uit
Gerrit vertels dat er een uitvaart zakkenvuller /Gier is gevonden die wel wil
ondernemen
de geweldige groep is blij
wat vreselijk enig
durf jij het aan, meld je aan
Hoop ik niet dat zie de baby erop gooienquote:Op maandag 18 april 2016 18:25 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Cremeren op de barbecue, en meteen in de urntjes van Bas. Compleet verzorgd.
Leuk liedje van Rowena erbij: sterfbed zonder endquote:Op maandag 18 april 2016 18:25 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 april 2016 18:27 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hoop ik niet dat zie de baby erop gooien
Het is eens wat anders dan Mieke Telkamp.quote:Op maandag 18 april 2016 18:27 schreef Tengano het volgende:
p
[..]
Leuk liedje van Rowena erbij: sterfbed zonder end
meer ghetto hequote:Op maandag 18 april 2016 18:28 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Het is eens wat anders dan Mieke Telkamp.
opritje voor rolstoelen enzoquote:Op maandag 18 april 2016 18:30 schreef Gooddeal het volgende:
Wat is dat grootse idee van Bronno? Iets van gelast aluminium.
quote:Op maandag 18 april 2016 18:26 schreef schizolientje het volgende:
[..]
En gieren zijn het, moet je eens kritisch naar een nota kijken, echt misbruik van onwetende emotionele mensen. Moet je eens op uitvaart.nl gaan lezen wat je allemaal zelf kan/mag doen
Heeft dat nog wel zin Bronnoquote:Op maandag 18 april 2016 18:32 schreef Scherzo het volgende:
Goed Bronno.. Opritje dus... En nu, wat heb je verder nog..?
Ik heb op Victoria gestemdquote:Op maandag 18 april 2016 18:19 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Vic Do en Rob, die drie zijn voor mij de grote rotte appels die als eerste weg moeten
quote:Op maandag 18 april 2016 18:32 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
yepp
vaak weten mensen /achterblijvers dat niet
smerige hufters ..de uitvaart Branche brrr
Van zijn zoen met Cemal denk ik.quote:Op maandag 18 april 2016 18:35 schreef Ebinas het volgende:
Bas tegen Jessie over Bronno (?): Hij is toch volgende week weg
Bas heeft ergens geen spijt van
Welke debiel wil bevallen daar ?quote:Op maandag 18 april 2016 18:23 schreef Cir het volgende:
Jessie verteld over de aanvraag van een Bevalling in Utopia
Gerrit zegt we nodigen de dame uit
Gerrit vertels dat er een uitvaart zakkenvuller /Gier is gevonden die wel wil
ondernemen
de geweldige groep is blij
wat vreselijk enig
durf jij het aan, meld je aan
Bronno kon de slaap niet goed vatten door de herrie gisterenquote:Op maandag 18 april 2016 18:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Van zijn zoen met Cemal denk ik.
Bas heeft geen spijt want hij heeft niets verkeerds gedaan.quote:Op maandag 18 april 2016 18:35 schreef Ebinas het volgende:
Heeft hij zijn nieuwe been wel aan ?quote:Op maandag 18 april 2016 18:32 schreef Scherzo het volgende:
Goed Bronno.. Opritje dus... En nu, wat heb je verder nog..?
Is Bronno daar boos over?quote:Op maandag 18 april 2016 18:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Van zijn zoen met Cemal denk ik.
Cupcakes van Gina erbijquote:Op maandag 18 april 2016 18:25 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
En even voor de goede orde het was Jessie die zei wat maakt het uit hij is toch weg volgende week, niet Bas!quote:Op maandag 18 april 2016 18:35 schreef Ebinas het volgende:
een bevruchte Cosserinquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb dit helemaal gemist.quote:Op maandag 18 april 2016 18:37 schreef flatflower het volgende:
[..]
Bas heeft geen spijt want hij heeft niets verkeerds gedaan.
Hoop ook niet dat hij zich gaat verontschuldigen bij Bronno, want Bronno was gewoon uit op bloed!
Ah ok.quote:Op maandag 18 april 2016 18:37 schreef Tengano het volgende:
[..]
Bronno kon de slaap niet goed vatten door de herrie gisteren
En hoe Bas daarna tegen Cees was (vul ik zelf in?)quote:Op maandag 18 april 2016 18:38 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Is Bronno daar boos over?
Weet nl niet zeker of het over Bronno ging
Tx!quote:Op maandag 18 april 2016 18:39 schreef flatflower het volgende:
[..]
En even voor de goede orde het was Jessie die zei wat maakt het uit hij is toch weg volgende week, niet Bas!
iemand was op de valse toilet volgens Rowiequote:Op maandag 18 april 2016 18:38 schreef Gooddeal het volgende:
Mannen/vrouwen een apart toilet, volgens Vic hoeven de mannen dan niet meer te zeuren over tamponpapiertjes op de grond.
Dat die überhaupt niet op de grond horen, dat is dan weer minder van belang.
Ik weet het nu ook niet meer.quote:Op maandag 18 april 2016 18:38 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Is Bronno daar boos over?
Weet nl niet zeker of het over Bronno ging
quote:Op maandag 18 april 2016 18:39 schreef Cir het volgende:
[..]
een bevruchte Cosserin
ze had beloofd dat we mee mochten genieten
gezien het aantal mensen wilde ze webcam
dit is de ultime ervaring .
het is de belevingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Toespraak en welkom gesprek van de broer van Ron ...quote:Op maandag 18 april 2016 18:39 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Kijk, alle facetten van een goed verzorgde uitvaart aan boord.
Wat is een valse toilet preciesquote:Op maandag 18 april 2016 18:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
iemand was op de valse toilet volgens Rowie
Nee... Ging over gebruik invalide douche danwel toilet waar Bas vanmorgen in was gegaan, voordat brrrrrronno kon gaan...quote:Op maandag 18 april 2016 18:39 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik heb dit helemaal gemist.
Gaat dat over de kus met Cemal?
Gaat over herrie gisteravond en dat ze Bronno niet voor hebben laten gaan in de douche vanmorgen.quote:Op maandag 18 april 2016 18:39 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik heb dit helemaal gemist.
Gaat dat over de kus met Cemal?
Dank je wel. Ben weer bijquote:Op maandag 18 april 2016 18:42 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Nee... Ging over gebruik invalide douche danwel toilet waar Bas vanmorgen in was gegaan, voordat brrrrrronno kon gaan...
Maar Bas had niet het idee dat die boterletter erin wilde gaan, want zat nog te ontbijten... Daarna begon de ellende met brrrrrronno weer en was ie sachie...
Nietus, valse wc is een wc die al water in je kont spuit terwijl je nog aan het poepen bent.quote:Op maandag 18 april 2016 18:43 schreef Cir het volgende:
[..]
lange hoektanden
die bijten in je hatseflats
Ik ben superblij met mijn Apple in ear doppen, dan luister ik vaak door de voorgrond stemmen heen en vang je nog wel eens wat op wat men juist niet wil dat we horen :-).quote:Op maandag 18 april 2016 18:39 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Tx!
Scherp hoe jij luistert, laatst ook al aan tafel
Weet niemandquote:Op maandag 18 april 2016 18:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Waarom hebben Bronno en Bas ruzie eigenlijk
Wederom bedankt!quote:Op maandag 18 april 2016 18:43 schreef flatflower het volgende:
[..]
Gaat over herrie gisteravond en dat ze Bronno niet voor hebben laten gaan in de douche vanmorgen.
Maar het is natuurlijk jaloersheid en kift van Bronno.
Tnx.quote:Op maandag 18 april 2016 18:42 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Nee... Ging over gebruik invalide douche danwel toilet waar Bas vanmorgen in was gegaan, voordat brrrrrronno kon gaan...
Maar Bas had niet het idee dat die boterletter erin wilde gaan, want zat nog te ontbijten... Daarna begon de ellende met brrrrrronno weer en was ie sachie...
quote:Op maandag 18 april 2016 18:44 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nietus, valse wc is een wc die al water in je kont spuit terwijl je nog aan het poepen bent.
Bollo was vannacht ook woest omdat Romy, Cemal, Do en Bas herrie aan het maken waren. Bollo kon niet slapen en riep toen iets van: "Bas, kappen en nu rap naar buiten, anders gaan wij in de caravan liggen"quote:Op maandag 18 april 2016 18:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Waarom hebben Bronno en Bas ruzie eigenlijk
Oh zeg dat dan.quote:
quote:Op maandag 18 april 2016 18:46 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Bollo was vannacht ook woest omdat Romy, Cemal, Do en Bas herrie aan het maken waren. Bollo kon niet slapen en riep toen iets van: "Bas, kappen en nu rap naar buiten, anders gaan wij in de caravan liggen"
quote:Op maandag 18 april 2016 18:46 schreef Punkman het volgende:
[..]
Oh zeg dat dan.
Een verkeerde toilet is waar je staand moet poepen en zitten plassen, da's heel verkeerd.
En verkeerde toiletten dan ?quote:Op maandag 18 april 2016 18:47 schreef Ebinas het volgende:
Valse toiletten onderwerp is vanaf nu doorgespoeld.
Bronno is Cees in 3-voud aan het wordenquote:Op maandag 18 april 2016 18:46 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Bollo was vannacht ook woest omdat Romy, Cemal, Do en Bas herrie aan het maken waren. Bollo kon niet slapen en riep toen iets van: "Bas, kappen en nu rap naar buiten, anders gaan wij in de caravan liggen"
quote:Op maandag 18 april 2016 18:46 schreef Punkman het volgende:
[..]
Oh zeg dat dan.
Een verkeerde toilet is waar je staand moet poepen en zitten plassen, da's heel verkeerd.
Ja zo en vanmorgen dat douche gedoe.quote:Op maandag 18 april 2016 18:46 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Ja, echt he?quote:Op maandag 18 april 2016 18:48 schreef kkka3 het volgende:
Toevallig kijkt mevrouw aan de telefoon net naar de livestreams
Of de stervende, een van de twee moet het zijnquote:
Nee, het ging over het wondertje dat het licht moest zien.quote:Op maandag 18 april 2016 18:49 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Of de stervende, een van de twee moet het zijn
Ook zo raar, haar eerste kind is 3 maanden te vroeg geboren. Dan neem je bij nr2 toch geen risico en beval je al in het ziekenhuis? Utopia is iig het andere uiterste (vuilstort/gesticht)quote:Op maandag 18 april 2016 18:50 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nee, het ging over het wondertje dat het licht moest zien.
Niet normaal.quote:Op maandag 18 april 2016 18:51 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ook zo raar, haar vorige kind is 3 maanden te vroeg geboren. Dan neem je bij nr2 toch geen risico en beval je al in het ziekenhuis? Utopia is iig het andere uiterste (vuilstort/gesticht)
Ja HAHAHAHA Joyce vond het minder grappigquote:Op maandag 18 april 2016 18:52 schreef Gooddeal het volgende:
G.J zal niet degene zijn die de kleine eruit helpt.![]()
![]()
Commotie - media - kijkcijfersquote:Op maandag 18 april 2016 18:52 schreef Ghostbuster het volgende:
ik vrees dat we weer een petitie binnenkort van de schuimpjes krijgen
quote:Op maandag 18 april 2016 18:54 schreef Scherzo het volgende:
Vorige kindje drie maanden te vroeg bevallen...
Mag ze wel direct komen nu anders zijn we te laat...
Lijkt mij ook niet. Geen gyneacoloog die daaraan meewerkt.quote:Op maandag 18 april 2016 18:54 schreef IkFok het volgende:
Die gaat daar echt niet bevallen als haar 1e al te vroeg is geboren
De vroedvrouw..?quote:
Je zou maar geboren worden in Utopia.quote:Op maandag 18 april 2016 18:50 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nee, het ging over het wondertje dat het licht moest zien.
Als haar vorige kindje 3 maanden te vroeg geboren is, staat ze echt wel onder controle van een gyneacoloog, die zal dat risico echt niet nemen.quote:Op maandag 18 april 2016 18:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Blijft die vrouw daar dan een week, of gaat ze als ze als ze weeen krijgt i.p.v. naar het ziekenhuis spurten naar Utopia spurten.
Ik kan me er helemaal niks bij voorstellen.
Ze kan kiezen in dit geval. Het ligt tegen over elkaar.quote:Op maandag 18 april 2016 18:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Blijft die vrouw daar dan een week, of gaat ze als ze als ze weeen krijgt i.p.v. naar het ziekenhuis spurten naar Utopia spurten.
Ik kan me er helemaal niks bij voorstellen.
Ah dit is de generale repetitie.quote:Op maandag 18 april 2016 18:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Denk bij dit beeld meer aan een uitvaart
Geboorteplaats : Utopia.quote:Op maandag 18 april 2016 18:57 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je zou maar geboren worden in Utopia.Dan kan het eigenlijk al niets meer worden.
Zou je zeggen.quote:Op maandag 18 april 2016 18:58 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Als haar vorige kindje 3 maanden te vroeg geboren is, staat ze echt wel onder controle van een gyneacoloog, die zal dat risico echt niet nemen.
Dan kunnen ze beter meteen Stop Pesten Nu erbij halenquote:Op maandag 18 april 2016 18:57 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je zou maar geboren worden in Utopia.Dan kan het eigenlijk al niets meer worden.
Met Do in Utopia is elke dag een feestjequote:Op maandag 18 april 2016 18:59 schreef mevrouwdebok het volgende:
ze willen weer een feestje , dan Cees maar als burgemeester kronen
Is dat zo, Kiezen tussen links of rechtsaf dus.quote:Op maandag 18 april 2016 18:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze kan kiezen in dit geval. Het ligt tegen over elkaar.
Maar ze kiezen natuurlijk voor de smerig-vieze-graftakkenloods.quote:Op maandag 18 april 2016 19:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Is dat zo, Kiezen tussen links of rechtsaf dus.
Dus dat, treurig duo!quote:Op maandag 18 april 2016 19:02 schreef Hagenesie het volgende:
Vic en Rob heb ik vandaag alleen maar in de zon zien zitten, op de vide zitten en nu liggen.
Het idee alleen al, dat je erbij nadenkt.quote:Op maandag 18 april 2016 19:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar ze kiezen natuurlijk voor de smerig-vieze-graftakkenloods.
Staat zo leuk voor op de foto's
Kapot druk bezig met plannen hoe het nu verder moet met utopio.quote:Op maandag 18 april 2016 19:02 schreef Hagenesie het volgende:
Vic en Rob heb ik vandaag alleen maar in de zon zien zitten, op de vide zitten en nu liggen.
"Stop met peRsen nu"quote:Op maandag 18 april 2016 18:59 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze beter meteen Stop Pesten Nu erbij halen
Maar echtquote:Op maandag 18 april 2016 18:59 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze beter meteen Stop Pesten Nu erbij halen
Gaat over het moment dat Bas zat te schreeuwen en dat Bronno hem eruit wilde knikkeren.quote:Op maandag 18 april 2016 18:37 schreef flatflower het volgende:
[..]
Bas heeft geen spijt want hij heeft niets verkeerds gedaan.
Hoop ook niet dat hij zich gaat verontschuldigen bij Bronno, want Bronno was gewoon uit op bloed!
Ze wil natuurlijk niet bekend staan als pony pletterquote:Op maandag 18 april 2016 19:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Rollade: "Ik wil een groot paard, maar dat mogen we hier niet hè?"
SL
quote:Op maandag 18 april 2016 19:09 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ze wil natuurlijk niet bekend staan als pony pletter
Nee, gewoon ongekend luiquote:
Pff Zelfs een Shire kan haar niet houden.quote:Op maandag 18 april 2016 19:08 schreef Pearlbitch het volgende:
SL
quote:Op maandag 18 april 2016 19:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Pff Zelfs een Shire kan haar niet houden.
Heeft te maken met dat ze maar geen match kan vinden met nieuwe Utopianenquote:Op maandag 18 april 2016 19:08 schreef Pearlbitch het volgende:
SL
Heh hehquote:Op maandag 18 april 2016 19:11 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil dikkie wel eens zien in een hobbit hol
Watquote:Op maandag 18 april 2016 19:12 schreef Ebinas het volgende:
Vic weet of je hier voor het eerst bent of niet (reïncarnatie) Gabs en Ramona zijn hier niet voor het eerst.
Weer es wat anders dan spiegels en kaders.quote:Op maandag 18 april 2016 19:12 schreef Ebinas het volgende:
Vic weet of je hier voor het eerst bent of niet (reïncarnatie) Gabs en Ramona zijn hier niet voor het eerst.
Als ik die op een paard zie rijd ik er naar toe.quote:Op maandag 18 april 2016 19:08 schreef Pearlbitch het volgende:
SL
Sorry.quote:Op maandag 18 april 2016 19:14 schreef Ebinas het volgende:
Caps/gifjes die ik niet op de streams te zien zijn is niet de bedoeling hier in COS
Sorry sorryquote:
Hm zou kunnen iig wel al vaak ja, maja mss komt ie er wel weer op als Bronno superveel stemmen krijgt waar het weer naar uit ziet.quote:Op maandag 18 april 2016 18:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Is dan wss de eerste keer dat Bas niet op de bank zou komen, toch?
De loods des doods.quote:Op maandag 18 april 2016 18:05 schreef Ghostbuster het volgende:
SterfTopiaben benieuwd naar de naam van dit event wel
quote:Op maandag 18 april 2016 18:50 schreef Alocanda het volgende:
1. Een gecertificeerde uitvaartplanner wil samen met de Utopianen uitvaarten realiseren in Utopia.
Peter komt terug?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
Ramona stelde maar 1 vraag.........quote:Op maandag 18 april 2016 19:19 schreef Gooddeal het volgende:
Chakra's energiebanen, onderbewust zijn, naar het licht brengen.
Stapelgekquote:Op maandag 18 april 2016 19:19 schreef Gooddeal het volgende:
Chakra's energiebanen, onderbewust zijn, naar het licht brengen.
Nu ineens wel.quote:Op maandag 18 april 2016 19:20 schreef Scherzo het volgende:
Bronno heeft zijn plan de campagne al klaar, zo naar het weekend toe... Koken koken en nog eens koken, vrijdag maar ook zondag... Tja, want die maandag erna....
Row in een strakke legging ziet er niet uitquote:Op maandag 18 april 2016 19:23 schreef Gooddeal het volgende:
Rowena heeft lovehandles. Maar die moet ze houden volgens Gabs, dan heb je iets om vast te pakken.
Het gaat steeds een stapje verder idd.quote:Op maandag 18 april 2016 19:23 schreef Scherzo het volgende:
Het occultisme gaat langzaam aan bezit nemen van de loods... Vic gooit alvast wat visjes uit...
Ik ruik zwavelquote:Op maandag 18 april 2016 19:25 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Het gaat steeds een stapje verder idd.
Ik denk meer van de duivelse krachten..quote:
quote:Op maandag 18 april 2016 19:29 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ik denk meer van de duivelse krachten..![]()
quote:Op maandag 18 april 2016 19:30 schreef Urb het volgende:
Er stond eens een graftakkeloods in Laren,
daar kon je zelfs je baby baren.
Ook kon je bij dit stel beunhazen,
live je laatste adem uitblazen.
En en op het randje nog beroemd heengaan na vele jaren.![]()
Sja la la laaa laaalaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
quote:Op maandag 18 april 2016 19:11 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil dikkie wel eens zien in een hobbit hol
quote:
Nee. Het is niet meer te doen. Geen normaal gesprek, verschrikkelijk geschreeuw, hoesten.quote:Op maandag 18 april 2016 19:30 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Maar even serieus hoor. Hier valt toch niet meer naar te kijken
quote:Op maandag 18 april 2016 19:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Pff Zelfs een Shire kan haar niet houden.
op het randje nog beroemd heengaan na vele jaren.![]()
Ik weet het nietquote:Op maandag 18 april 2016 19:32 schreef Cir het volgende:
[..]
formaline.?
zit je al in de sfeer
of ga je zwavelzuur maken
op het randje nog beroemd heengaan na vele jaren.![]()
quote:Op maandag 18 april 2016 19:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Row in een strakke legging ziet er niet uit
Ramoon trouwens ook niet,
maar dan anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vic druk meeluisteren en kijkend "waar kan ik in het gesprek springen"quote:Op maandag 18 april 2016 19:33 schreef Tengano het volgende:
Rowena gaat ff met Cemal in gesprek om te checken of hij nou een poepstamper is
even een serieuze vraag, wat doet Vicky behalve oreren in Utopia?quote:Op maandag 18 april 2016 19:32 schreef Tengano het volgende:
En iedereen laat Vicky achter met haar regressieverhalen, chakra's, wit licht, rebirthing etc. etc.
en daar komt ze!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 18 april 2016 19:34 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Vic druk meeluisteren en kijkend "waar kan ik in het gesprek springen"
Ik snap haar "zorg"nietquote:Op maandag 18 april 2016 19:33 schreef Gooddeal het volgende:
Row maakt zich zorgen om Cemal. Cemal valt toch iets meer op vrouwen dan op mannen.
Echt uitmelken die handelquote:Op maandag 18 april 2016 19:35 schreef puzziepie het volgende:
Cemal moet nog weer uitleggen aan Row waarom hij met Bas gekust heeft en hoe het nou zit met zijn bi gevoel
Dit is toch echt te idioot voor woorden ?![]()
![]()
![]()
Waar bemoeit dat mokkel zich mee, //
Oh Vic praat uiteraard ook mee
quote:Op maandag 18 april 2016 19:34 schreef Urb het volgende:
[..]
Die legging die Row de laatste tijd aan heeft is ergerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar zijn haar benen zo eng ..
My age is very
Inappropriate
for my behavior
In haar community is het heel normaalquote:
Ze maken zich allemaal z.g.n. zorgen over elkaar. Ze gunnen elkaar alleen het licht in de ogen niet.quote:
Echt absurd. Mede doordat hij nu een 'relatie' heeftquote:Op maandag 18 april 2016 19:36 schreef Gooddeal het volgende:
Nou zou hij ineens wel gevoelens voor een man hebben. Volgens mij praat Vic hem dat aan.
Oh dus Cemal wordt verhoord op de videquote:Op maandag 18 april 2016 19:37 schreef flatflower het volgende:
Wat vreemd toch weer: Gabs gaf eerder aan met Ramona naar de koeien te gaan.
Ze is net naar de zk geroepen en mag dus niet, want verplicht gesprekje met Romy.
Gewoon ff laten zien hoe open minded zij en haar omgeving zijnquote:Op maandag 18 april 2016 19:37 schreef kkka3 het volgende:
[..]
In haar community is het heel normaal
In andermans community's dus niet![]()
Wat een domheid
of iemand heeft een wierookje op gestokenquote:Op maandag 18 april 2016 19:34 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ik weet het nietof het komt uit mn laptop als ik streams zit te kijken of mn buren aanbidden de duivel
Door Romy lag de focus nu op een vrouw, echt, die Vic is staatsgevaarlijk.quote:Op maandag 18 april 2016 19:37 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Echt absurd. Mede doordat hij nu een 'relatie' heeft
tot morgenquote:Op maandag 18 april 2016 19:38 schreef flatflower het volgende:
Ik kots inmiddels bij de overduidelijke regie verhaallijntjes, signing off ga wat leukers doen.
Een reptilian denk je?quote:Op maandag 18 april 2016 19:38 schreef Birthmark het volgende:
dat mens ( Vic) is totaal ontaard, zou het een alien zijn?
quote:Op maandag 18 april 2016 19:38 schreef Cir het volgende:
[..]
of iemand heeft een wierookje op gestoken
of je cv is droog en je hebt em aan
geiser uit gewaaid
zweetvoeten
blik ouwe vissies opengetrokken
je blommen rotten in de vaas
er staat een fles oud bier ergens
peukenbak te vol
zoek maar uit het is graties
Maar de vide-mongooltjes maken er juist een punt vanquote:Op maandag 18 april 2016 19:38 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Gewoon ff laten zien hoe open minded zij en haar omgeving zijn![]()
Het blijft ook maar gaan over Bas dat hij bi is. Hij zegt zelf van niet en maakt er graag grapjes over. En als dat wel zo is wat maakt het uit, pfff.quote:Op maandag 18 april 2016 19:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh dus Cemal wordt verhoord op de vide
en Room wordt buiten door Gabs verhoord![]()
Heel erg fake ...
dit is al de zoveelste keer dat ze het er over hebben
quote:Op maandag 18 april 2016 19:40 schreef Gooddeal het volgende:
Row herkend veel van Cemal in Barry en andere hetero mannen. Echt, ze praten hem wat aan.
Precies ...quote:Op maandag 18 april 2016 19:40 schreef flatflower het volgende:
[..]
Het blijft ook maar gaan over Bas dat hij bi is. Hij zegt zelf van niet en maakt er graag grapjes over. En als dat wel zo is wat maakt het uit, pfff.
Bah jaquote:Op maandag 18 april 2016 19:41 schreef rowan634 het volgende:
Row en Cemal
Gabs en Romy
Doet me denken aan die tv-momentjes van Lau/Lot die Ivan en Nicole gingen ondervragen
quote:Op maandag 18 april 2016 19:43 schreef Gooddeal het volgende:
Ben er een poosje weg van. Zoveel domheid, daar moet je af en toe bij weg.
Daar heeft Vic gelijk in...ik was eerst ook 14 jaar samen waarvan 9 jaar getrouwd toen mijn ex melde homo te zijn...voor het eerst dat ik Vic eens gelijk geefquote:Op maandag 18 april 2016 19:43 schreef kkka3 het volgende:
Vic: het gebeurt vaak dat mensen eerst 30/40 jaar getrouwd zijn (hetero)
Cemal kent juist heel goed de scenes, dus hij zal er wel uit komen. Hij komt niet uit Staphorst
Vic nu blaten over religie op verschillende vlakken.
Lijfstraffen worden er nu bijgehaald![]()
Vic: de norm is heteroseksueel
Ik denk hetquote:Op maandag 18 april 2016 19:45 schreef puzziepie het volgende:
Maar misschien zijn voor hun de weken ook wel jaren
liggen ze nu al uren op die stinkvide ?quote:Op maandag 18 april 2016 19:43 schreef kkka3 het volgende:
Vic: het gebeurt vaak dat mensen eerst 30/40 jaar getrouwd zijn (hetero)
Cemal kent juist heel goed de scenes, dus hij zal er wel uit komen. Hij komt niet uit Staphorst
Vic nu blaten over religie op verschillende vlakken.
Lijfstraffen worden er nu bijgehaald![]()
Vic: de norm is heteroseksueel
hey fritsiequote:Op maandag 18 april 2016 19:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik kan de streams dus wel uit laten alsik straks thuis ben?
Goedenavond cos ☕
Klopt dat dat gebeurt. Maar Cemal is juist heel open-minded en jong.quote:Op maandag 18 april 2016 19:46 schreef Agossie het volgende:
[..]
Daar heeft Vic gelijk in...ik was eerst ook 14 jaar samen waarvan 9 jaar getrouwd toen mijn ex melde homo te zijn...voor het eerst dat ik Vic eens gelijk geef
Utopiatijd bestaat uit hondenjaren. Vraag maar aan Droopy (Laaf).quote:Op maandag 18 april 2016 19:45 schreef puzziepie het volgende:
Maar misschien zijn voor hun de weken ook wel jaren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |