quote:Op maandag 18 april 2016 18:46 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Bollo was vannacht ook woest omdat Romy, Cemal, Do en Bas herrie aan het maken waren. Bollo kon niet slapen en riep toen iets van: "Bas, kappen en nu rap naar buiten, anders gaan wij in de caravan liggen"
quote:Op maandag 18 april 2016 18:46 schreef Punkman het volgende:
[..]
Oh zeg dat dan.
Een verkeerde toilet is waar je staand moet poepen en zitten plassen, da's heel verkeerd.
En verkeerde toiletten dan ?quote:Op maandag 18 april 2016 18:47 schreef Ebinas het volgende:
Valse toiletten onderwerp is vanaf nu doorgespoeld.
Bronno is Cees in 3-voud aan het wordenquote:Op maandag 18 april 2016 18:46 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Bollo was vannacht ook woest omdat Romy, Cemal, Do en Bas herrie aan het maken waren. Bollo kon niet slapen en riep toen iets van: "Bas, kappen en nu rap naar buiten, anders gaan wij in de caravan liggen"
quote:Op maandag 18 april 2016 18:46 schreef Punkman het volgende:
[..]
Oh zeg dat dan.
Een verkeerde toilet is waar je staand moet poepen en zitten plassen, da's heel verkeerd.
Ja zo en vanmorgen dat douche gedoe.quote:Op maandag 18 april 2016 18:46 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Ja, echt he?quote:Op maandag 18 april 2016 18:48 schreef kkka3 het volgende:
Toevallig kijkt mevrouw aan de telefoon net naar de livestreams
Of de stervende, een van de twee moet het zijnquote:
Nee, het ging over het wondertje dat het licht moest zien.quote:Op maandag 18 april 2016 18:49 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Of de stervende, een van de twee moet het zijn
Ook zo raar, haar eerste kind is 3 maanden te vroeg geboren. Dan neem je bij nr2 toch geen risico en beval je al in het ziekenhuis? Utopia is iig het andere uiterste (vuilstort/gesticht)quote:Op maandag 18 april 2016 18:50 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nee, het ging over het wondertje dat het licht moest zien.
Niet normaal.quote:Op maandag 18 april 2016 18:51 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ook zo raar, haar vorige kind is 3 maanden te vroeg geboren. Dan neem je bij nr2 toch geen risico en beval je al in het ziekenhuis? Utopia is iig het andere uiterste (vuilstort/gesticht)
Ja HAHAHAHA Joyce vond het minder grappigquote:Op maandag 18 april 2016 18:52 schreef Gooddeal het volgende:
G.J zal niet degene zijn die de kleine eruit helpt.![]()
![]()
Commotie - media - kijkcijfersquote:Op maandag 18 april 2016 18:52 schreef Ghostbuster het volgende:
ik vrees dat we weer een petitie binnenkort van de schuimpjes krijgen
quote:Op maandag 18 april 2016 18:54 schreef Scherzo het volgende:
Vorige kindje drie maanden te vroeg bevallen...
Mag ze wel direct komen nu anders zijn we te laat...
Lijkt mij ook niet. Geen gyneacoloog die daaraan meewerkt.quote:Op maandag 18 april 2016 18:54 schreef IkFok het volgende:
Die gaat daar echt niet bevallen als haar 1e al te vroeg is geboren
De vroedvrouw..?quote:
Je zou maar geboren worden in Utopia.quote:Op maandag 18 april 2016 18:50 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nee, het ging over het wondertje dat het licht moest zien.
Als haar vorige kindje 3 maanden te vroeg geboren is, staat ze echt wel onder controle van een gyneacoloog, die zal dat risico echt niet nemen.quote:Op maandag 18 april 2016 18:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Blijft die vrouw daar dan een week, of gaat ze als ze als ze weeen krijgt i.p.v. naar het ziekenhuis spurten naar Utopia spurten.
Ik kan me er helemaal niks bij voorstellen.
Ze kan kiezen in dit geval. Het ligt tegen over elkaar.quote:Op maandag 18 april 2016 18:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Blijft die vrouw daar dan een week, of gaat ze als ze als ze weeen krijgt i.p.v. naar het ziekenhuis spurten naar Utopia spurten.
Ik kan me er helemaal niks bij voorstellen.
Ah dit is de generale repetitie.quote:Op maandag 18 april 2016 18:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Denk bij dit beeld meer aan een uitvaart
Geboorteplaats : Utopia.quote:Op maandag 18 april 2016 18:57 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je zou maar geboren worden in Utopia.Dan kan het eigenlijk al niets meer worden.
Zou je zeggen.quote:Op maandag 18 april 2016 18:58 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Als haar vorige kindje 3 maanden te vroeg geboren is, staat ze echt wel onder controle van een gyneacoloog, die zal dat risico echt niet nemen.
Dan kunnen ze beter meteen Stop Pesten Nu erbij halenquote:Op maandag 18 april 2016 18:57 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je zou maar geboren worden in Utopia.Dan kan het eigenlijk al niets meer worden.
Met Do in Utopia is elke dag een feestjequote:Op maandag 18 april 2016 18:59 schreef mevrouwdebok het volgende:
ze willen weer een feestje , dan Cees maar als burgemeester kronen
Is dat zo, Kiezen tussen links of rechtsaf dus.quote:Op maandag 18 april 2016 18:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze kan kiezen in dit geval. Het ligt tegen over elkaar.
Maar ze kiezen natuurlijk voor de smerig-vieze-graftakkenloods.quote:Op maandag 18 april 2016 19:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Is dat zo, Kiezen tussen links of rechtsaf dus.
Dus dat, treurig duo!quote:Op maandag 18 april 2016 19:02 schreef Hagenesie het volgende:
Vic en Rob heb ik vandaag alleen maar in de zon zien zitten, op de vide zitten en nu liggen.
Het idee alleen al, dat je erbij nadenkt.quote:Op maandag 18 april 2016 19:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar ze kiezen natuurlijk voor de smerig-vieze-graftakkenloods.
Staat zo leuk voor op de foto's
Kapot druk bezig met plannen hoe het nu verder moet met utopio.quote:Op maandag 18 april 2016 19:02 schreef Hagenesie het volgende:
Vic en Rob heb ik vandaag alleen maar in de zon zien zitten, op de vide zitten en nu liggen.
"Stop met peRsen nu"quote:Op maandag 18 april 2016 18:59 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze beter meteen Stop Pesten Nu erbij halen
Maar echtquote:Op maandag 18 april 2016 18:59 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze beter meteen Stop Pesten Nu erbij halen
Gaat over het moment dat Bas zat te schreeuwen en dat Bronno hem eruit wilde knikkeren.quote:Op maandag 18 april 2016 18:37 schreef flatflower het volgende:
[..]
Bas heeft geen spijt want hij heeft niets verkeerds gedaan.
Hoop ook niet dat hij zich gaat verontschuldigen bij Bronno, want Bronno was gewoon uit op bloed!
Ze wil natuurlijk niet bekend staan als pony pletterquote:Op maandag 18 april 2016 19:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Rollade: "Ik wil een groot paard, maar dat mogen we hier niet hè?"
SL
quote:Op maandag 18 april 2016 19:09 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ze wil natuurlijk niet bekend staan als pony pletter
Nee, gewoon ongekend luiquote:
Pff Zelfs een Shire kan haar niet houden.quote:Op maandag 18 april 2016 19:08 schreef Pearlbitch het volgende:
SL
quote:Op maandag 18 april 2016 19:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Pff Zelfs een Shire kan haar niet houden.
Heeft te maken met dat ze maar geen match kan vinden met nieuwe Utopianenquote:Op maandag 18 april 2016 19:08 schreef Pearlbitch het volgende:
SL
Heh hehquote:Op maandag 18 april 2016 19:11 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil dikkie wel eens zien in een hobbit hol
Watquote:Op maandag 18 april 2016 19:12 schreef Ebinas het volgende:
Vic weet of je hier voor het eerst bent of niet (reïncarnatie) Gabs en Ramona zijn hier niet voor het eerst.
Weer es wat anders dan spiegels en kaders.quote:Op maandag 18 april 2016 19:12 schreef Ebinas het volgende:
Vic weet of je hier voor het eerst bent of niet (reïncarnatie) Gabs en Ramona zijn hier niet voor het eerst.
Als ik die op een paard zie rijd ik er naar toe.quote:Op maandag 18 april 2016 19:08 schreef Pearlbitch het volgende:
SL
Sorry.quote:Op maandag 18 april 2016 19:14 schreef Ebinas het volgende:
Caps/gifjes die ik niet op de streams te zien zijn is niet de bedoeling hier in COS
Sorry sorryquote:
Hm zou kunnen iig wel al vaak ja, maja mss komt ie er wel weer op als Bronno superveel stemmen krijgt waar het weer naar uit ziet.quote:Op maandag 18 april 2016 18:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Is dan wss de eerste keer dat Bas niet op de bank zou komen, toch?
De loods des doods.quote:Op maandag 18 april 2016 18:05 schreef Ghostbuster het volgende:
SterfTopiaben benieuwd naar de naam van dit event wel
quote:Op maandag 18 april 2016 18:50 schreef Alocanda het volgende:
1. Een gecertificeerde uitvaartplanner wil samen met de Utopianen uitvaarten realiseren in Utopia.
Peter komt terug?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
Ramona stelde maar 1 vraag.........quote:Op maandag 18 april 2016 19:19 schreef Gooddeal het volgende:
Chakra's energiebanen, onderbewust zijn, naar het licht brengen.
Stapelgekquote:Op maandag 18 april 2016 19:19 schreef Gooddeal het volgende:
Chakra's energiebanen, onderbewust zijn, naar het licht brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |