Weer es wat anders dan spiegels en kaders.quote:Op maandag 18 april 2016 19:12 schreef Ebinas het volgende:
Vic weet of je hier voor het eerst bent of niet (reïncarnatie) Gabs en Ramona zijn hier niet voor het eerst.
Als ik die op een paard zie rijd ik er naar toe.quote:Op maandag 18 april 2016 19:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Rollade: "Ik wil een groot paard, maar dat mogen we hier niet hè?"
SL
Sorry.quote:Op maandag 18 april 2016 19:14 schreef Ebinas het volgende:
Caps/gifjes die ik niet op de streams te zien zijn is niet de bedoeling hier in COS
Sorry sorryquote:
Hm zou kunnen iig wel al vaak ja, maja mss komt ie er wel weer op als Bronno superveel stemmen krijgt waar het weer naar uit ziet.quote:Op maandag 18 april 2016 18:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Is dan wss de eerste keer dat Bas niet op de bank zou komen, toch?
De loods des doods.quote:Op maandag 18 april 2016 18:05 schreef Ghostbuster het volgende:
SterfTopiaben benieuwd naar de naam van dit event wel
quote:Op maandag 18 april 2016 18:50 schreef Alocanda het volgende:
1. Een gecertificeerde uitvaartplanner wil samen met de Utopianen uitvaarten realiseren in Utopia.
Peter komt terug?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
Ramona stelde maar 1 vraag.........quote:Op maandag 18 april 2016 19:19 schreef Gooddeal het volgende:
Chakra's energiebanen, onderbewust zijn, naar het licht brengen.
Stapelgekquote:Op maandag 18 april 2016 19:19 schreef Gooddeal het volgende:
Chakra's energiebanen, onderbewust zijn, naar het licht brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |