quote:Op maandag 18 april 2016 18:26 schreef schizolientje het volgende:
[..]
En gieren zijn het, moet je eens kritisch naar een nota kijken, echt misbruik van onwetende emotionele mensen. Moet je eens op uitvaart.nl gaan lezen wat je allemaal zelf kan/mag doen
Heeft dat nog wel zin Bronnoquote:Op maandag 18 april 2016 18:32 schreef Scherzo het volgende:
Goed Bronno.. Opritje dus... En nu, wat heb je verder nog..?
Ik heb op Victoria gestemdquote:Op maandag 18 april 2016 18:19 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Vic Do en Rob, die drie zijn voor mij de grote rotte appels die als eerste weg moeten
quote:Op maandag 18 april 2016 18:32 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
yepp
vaak weten mensen /achterblijvers dat niet
smerige hufters ..de uitvaart Branche brrr
Van zijn zoen met Cemal denk ik.quote:Op maandag 18 april 2016 18:35 schreef Ebinas het volgende:
Bas tegen Jessie over Bronno (?): Hij is toch volgende week weg
Bas heeft ergens geen spijt van
Welke debiel wil bevallen daar ?quote:Op maandag 18 april 2016 18:23 schreef Cir het volgende:
Jessie verteld over de aanvraag van een Bevalling in Utopia
Gerrit zegt we nodigen de dame uit
Gerrit vertels dat er een uitvaart zakkenvuller /Gier is gevonden die wel wil
ondernemen
de geweldige groep is blij
wat vreselijk enig
durf jij het aan, meld je aan
Bronno kon de slaap niet goed vatten door de herrie gisterenquote:Op maandag 18 april 2016 18:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Van zijn zoen met Cemal denk ik.
Bas heeft geen spijt want hij heeft niets verkeerds gedaan.quote:Op maandag 18 april 2016 18:35 schreef Ebinas het volgende:
Heeft hij zijn nieuwe been wel aan ?quote:Op maandag 18 april 2016 18:32 schreef Scherzo het volgende:
Goed Bronno.. Opritje dus... En nu, wat heb je verder nog..?
Is Bronno daar boos over?quote:Op maandag 18 april 2016 18:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Van zijn zoen met Cemal denk ik.
Cupcakes van Gina erbijquote:Op maandag 18 april 2016 18:25 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Cremeren op de barbecue, en meteen in de urntjes van Bas. Compleet verzorgd.
En even voor de goede orde het was Jessie die zei wat maakt het uit hij is toch weg volgende week, niet Bas!quote:Op maandag 18 april 2016 18:35 schreef Ebinas het volgende:
een bevruchte Cosserinquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb dit helemaal gemist.quote:Op maandag 18 april 2016 18:37 schreef flatflower het volgende:
[..]
Bas heeft geen spijt want hij heeft niets verkeerds gedaan.
Hoop ook niet dat hij zich gaat verontschuldigen bij Bronno, want Bronno was gewoon uit op bloed!
Ah ok.quote:Op maandag 18 april 2016 18:37 schreef Tengano het volgende:
[..]
Bronno kon de slaap niet goed vatten door de herrie gisteren
En hoe Bas daarna tegen Cees was (vul ik zelf in?)quote:Op maandag 18 april 2016 18:38 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Is Bronno daar boos over?
Weet nl niet zeker of het over Bronno ging
Tx!quote:Op maandag 18 april 2016 18:39 schreef flatflower het volgende:
[..]
En even voor de goede orde het was Jessie die zei wat maakt het uit hij is toch weg volgende week, niet Bas!
iemand was op de valse toilet volgens Rowiequote:Op maandag 18 april 2016 18:38 schreef Gooddeal het volgende:
Mannen/vrouwen een apart toilet, volgens Vic hoeven de mannen dan niet meer te zeuren over tamponpapiertjes op de grond.
Dat die überhaupt niet op de grond horen, dat is dan weer minder van belang.
Ik weet het nu ook niet meer.quote:Op maandag 18 april 2016 18:38 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Is Bronno daar boos over?
Weet nl niet zeker of het over Bronno ging
quote:Op maandag 18 april 2016 18:39 schreef Cir het volgende:
[..]
een bevruchte Cosserin
ze had beloofd dat we mee mochten genieten
gezien het aantal mensen wilde ze webcam
dit is de ultime ervaring .
het is de belevingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Toespraak en welkom gesprek van de broer van Ron ...quote:Op maandag 18 april 2016 18:39 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Kijk, alle facetten van een goed verzorgde uitvaart aan boord.
Wat is een valse toilet preciesquote:Op maandag 18 april 2016 18:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
iemand was op de valse toilet volgens Rowie
Nee... Ging over gebruik invalide douche danwel toilet waar Bas vanmorgen in was gegaan, voordat brrrrrronno kon gaan...quote:Op maandag 18 april 2016 18:39 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik heb dit helemaal gemist.
Gaat dat over de kus met Cemal?
Gaat over herrie gisteravond en dat ze Bronno niet voor hebben laten gaan in de douche vanmorgen.quote:Op maandag 18 april 2016 18:39 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik heb dit helemaal gemist.
Gaat dat over de kus met Cemal?
Dank je wel. Ben weer bijquote:Op maandag 18 april 2016 18:42 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Nee... Ging over gebruik invalide douche danwel toilet waar Bas vanmorgen in was gegaan, voordat brrrrrronno kon gaan...
Maar Bas had niet het idee dat die boterletter erin wilde gaan, want zat nog te ontbijten... Daarna begon de ellende met brrrrrronno weer en was ie sachie...
Nietus, valse wc is een wc die al water in je kont spuit terwijl je nog aan het poepen bent.quote:Op maandag 18 april 2016 18:43 schreef Cir het volgende:
[..]
lange hoektanden
die bijten in je hatseflats
Ik ben superblij met mijn Apple in ear doppen, dan luister ik vaak door de voorgrond stemmen heen en vang je nog wel eens wat op wat men juist niet wil dat we horen :-).quote:Op maandag 18 april 2016 18:39 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Tx!
Scherp hoe jij luistert, laatst ook al aan tafel
Weet niemandquote:Op maandag 18 april 2016 18:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Waarom hebben Bronno en Bas ruzie eigenlijk
Wederom bedankt!quote:Op maandag 18 april 2016 18:43 schreef flatflower het volgende:
[..]
Gaat over herrie gisteravond en dat ze Bronno niet voor hebben laten gaan in de douche vanmorgen.
Maar het is natuurlijk jaloersheid en kift van Bronno.
Tnx.quote:Op maandag 18 april 2016 18:42 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Nee... Ging over gebruik invalide douche danwel toilet waar Bas vanmorgen in was gegaan, voordat brrrrrronno kon gaan...
Maar Bas had niet het idee dat die boterletter erin wilde gaan, want zat nog te ontbijten... Daarna begon de ellende met brrrrrronno weer en was ie sachie...
quote:Op maandag 18 april 2016 18:44 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nietus, valse wc is een wc die al water in je kont spuit terwijl je nog aan het poepen bent.
Bollo was vannacht ook woest omdat Romy, Cemal, Do en Bas herrie aan het maken waren. Bollo kon niet slapen en riep toen iets van: "Bas, kappen en nu rap naar buiten, anders gaan wij in de caravan liggen"quote:Op maandag 18 april 2016 18:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Waarom hebben Bronno en Bas ruzie eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |