Commotie - media - kijkcijfersquote:Op maandag 18 april 2016 18:52 schreef Ghostbuster het volgende:
ik vrees dat we weer een petitie binnenkort van de schuimpjes krijgen
quote:Op maandag 18 april 2016 18:54 schreef Scherzo het volgende:
Vorige kindje drie maanden te vroeg bevallen...
Mag ze wel direct komen nu anders zijn we te laat...
Lijkt mij ook niet. Geen gyneacoloog die daaraan meewerkt.quote:Op maandag 18 april 2016 18:54 schreef IkFok het volgende:
Die gaat daar echt niet bevallen als haar 1e al te vroeg is geboren
De vroedvrouw..?quote:
Je zou maar geboren worden in Utopia.quote:Op maandag 18 april 2016 18:50 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nee, het ging over het wondertje dat het licht moest zien.
Als haar vorige kindje 3 maanden te vroeg geboren is, staat ze echt wel onder controle van een gyneacoloog, die zal dat risico echt niet nemen.quote:Op maandag 18 april 2016 18:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Blijft die vrouw daar dan een week, of gaat ze als ze als ze weeen krijgt i.p.v. naar het ziekenhuis spurten naar Utopia spurten.
Ik kan me er helemaal niks bij voorstellen.
Ze kan kiezen in dit geval. Het ligt tegen over elkaar.quote:Op maandag 18 april 2016 18:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Blijft die vrouw daar dan een week, of gaat ze als ze als ze weeen krijgt i.p.v. naar het ziekenhuis spurten naar Utopia spurten.
Ik kan me er helemaal niks bij voorstellen.
Ah dit is de generale repetitie.quote:Op maandag 18 april 2016 18:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Denk bij dit beeld meer aan een uitvaart
Geboorteplaats : Utopia.quote:Op maandag 18 april 2016 18:57 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je zou maar geboren worden in Utopia.Dan kan het eigenlijk al niets meer worden.
Zou je zeggen.quote:Op maandag 18 april 2016 18:58 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Als haar vorige kindje 3 maanden te vroeg geboren is, staat ze echt wel onder controle van een gyneacoloog, die zal dat risico echt niet nemen.
Dan kunnen ze beter meteen Stop Pesten Nu erbij halenquote:Op maandag 18 april 2016 18:57 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je zou maar geboren worden in Utopia.Dan kan het eigenlijk al niets meer worden.
Met Do in Utopia is elke dag een feestjequote:Op maandag 18 april 2016 18:59 schreef mevrouwdebok het volgende:
ze willen weer een feestje , dan Cees maar als burgemeester kronen
Is dat zo, Kiezen tussen links of rechtsaf dus.quote:Op maandag 18 april 2016 18:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze kan kiezen in dit geval. Het ligt tegen over elkaar.
Maar ze kiezen natuurlijk voor de smerig-vieze-graftakkenloods.quote:Op maandag 18 april 2016 19:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Is dat zo, Kiezen tussen links of rechtsaf dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |