SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18 april nominatie internet
19 april nominatie bewoners
20 april entree 2 aspirant bewoners
24 april exit 1 aspirant bewoner
25 april exit 1 bewoner“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Zolang kkk3 in de buurt is hoeft het geluid niet aan.quote:
quote:Op maandag 18 april 2016 16:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zolang kkk3 in de buurt is hoeft het geluid niet aan.
Zitten blijven, je bestelt maar pizza!quote:
quote:Op maandag 18 april 2016 16:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zolang kkk3 in de buurt is hoeft het geluid niet aan.
Ik kan mij er niets bij voorstellen maar ik denk dat het slachtoffer aan het einde opgevreten wordt.quote:
ja ze speelt joviale brabantse vrouw vandaag, leuk toch?quote:Op maandag 18 april 2016 16:12 schreef mevrouwdebok het volgende:
wat loopt Doos eer heerlijk zichzelf te zijn , the Bitich als ze is
quote:Op maandag 18 april 2016 16:12 schreef mevrouwdebok het volgende:
wat loopt Doos eer heerlijk zichzelf te zijn , the Bitch als ze is
Bestel maar watquote:
dat dusquote:Op maandag 18 april 2016 16:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Hoe kan Do het over 'de groep' hebben, ze zondert zichzelf constant af!!!
Wie is zij om dit te zeggen?
in de Van zei ze nog wat anders iddquote:Op maandag 18 april 2016 16:14 schreef PoezeligDing het volgende:
Do mag Bronno. 'En dat weet je zelf ook'
Leugenaarster.
En Bonzo mag het probleem niet bij de groep leggen. Hilarisch gesprekquote:Op maandag 18 april 2016 16:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Hoe kan Do het over 'de groep' hebben, ze zondert zichzelf constant af!!!
Wie is zij om dit te zeggen?
het is nog vroeg.. blijvonquote:Op maandag 18 april 2016 16:14 schreef kkka3 het volgende:
hahahaha
Spinazie, aardappelen en gehaktballen![]()
Doos is van Bonzo geschrrrrokken
Het verlegen onzekere meisje. Bah wat een naar mokkel is dat.quote:Op maandag 18 april 2016 16:10 schreef Disana het volgende:
Waarom praat ze met Bronno? Het zal haar allemaal een worst zijn, met d'r verveelde blik.
quote:Op maandag 18 april 2016 16:12 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ik kan mij er niets bij voorstellen maar ik denk dat het slachtoffer aan het einde opgevreten wordt.
Ze blijft ook maar doorgaan. Niks onzekerheid.quote:Op maandag 18 april 2016 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het verlegen onzekere meisje. Bah wat een naar mokkel is dat.
ze gaat op hem stemmen.. ze dekt zich inquote:Op maandag 18 april 2016 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het verlegen onzekere meisje. Bah wat een naar mokkel is dat.
quote:Op maandag 18 april 2016 16:16 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ze gaat op hem stemmen.. ze dekt zich in
Miss achterdocht ( tenminste dat beweert ze) herself.quote:Op maandag 18 april 2016 16:17 schreef kkka3 het volgende:
[..]![]()
Doos: waarom zoveel conspiracy theories![]()
![]()
![]()
geluid uitquote:Op maandag 18 april 2016 16:18 schreef DaniqueV het volgende:
respect voor jullie dat jullie die nog naar die Doos kunnen luisteren, ik trek dat al lang niet emer
6 uur pas eten inderdaadquote:
Dat is haar tactiek, al die dingen, die heul niet waar zijn, 100 x benoemen, onzekerrrwr, kwetsbaaaarwrrrr en nu ook nog eens naief.quote:
Thanks,harde kern,je weet.quote:Op maandag 18 april 2016 16:18 schreef DaniqueV het volgende:
respect voor jullie dat jullie die nog naar die Doos kunnen luisteren, ik trek dat al lang niet meer
Row Ram en Gabs die met elkaar aan het schreeuwen zijn op de andere streams zijn nog ergerquote:Op maandag 18 april 2016 16:18 schreef DaniqueV het volgende:
respect voor jullie dat jullie die nog naar die Doos kunnen luisteren, ik trek dat al lang niet meer
Geraffineerd tot op het bot.quote:Op maandag 18 april 2016 16:19 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
er is niets naiefs aan dat wijf, uitgekookt
Ja heb je goedquote:
quote:Op maandag 18 april 2016 16:19 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja heb je goedzit mij ondertussen te bekenken, ik kan er eigenlijk nog maar weinig in die loods aanhoren, gooi het al snel weer uit
Ja daarom heb ik het alweer uitgegooid, die gasten halen bij mij wat naar boven waar ik geen trek in hebquote:Op maandag 18 april 2016 16:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Row Ram en Gabs die met elkaar aan het schreeuwen zijn op de andere streams zijn nog erger
Mag ie ook een keer een dagjequote:
Verkeerde been uit bed gestapt,en ongesteld...quote:
Amen! dat dus!quote:
Ik denk omdat hij het leven in de loods zich heel anders had voorgesteld, eenmaal erin blijkt alles fake en één en al sturing. En niemand lacht om hem, terwijl hij dacht dat iedereen aan zijn lippen zou hangen met zijn fantastische verhalen.quote:
ja soms handel ik het wel, maar idd dat irritatieniveau, word wel erg somsquote:Op maandag 18 april 2016 16:20 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja daarom heb ik het alweer uitgegooid, die gasten halen bij mij wat naar boven waar ik geen trek in heb
quote:Op maandag 18 april 2016 16:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Verkeerde been uit bed gestapt,en ongesteld...
Als het een afspiegeling van de samenleving moet voorstellen dan is het leven zwaar verrot met dit soort gastenquote:Op maandag 18 april 2016 16:22 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja soms handel ik het wel, maar idd dat irritatieniveau, word wel erg soms
En daardoor ontspringen Vic, do en Rob weer de dans....quote:Op maandag 18 april 2016 16:22 schreef Disana het volgende:
Volgende kandidaat op de stoep bij Bronno: Gert Jan wil ook op hem stemmen tenzij...
Ja helaas, ik denk dat Bronno de meeste stemmen gaat krijgen. En Vic? Die heeft volgens mij een beschermde positie.quote:Op maandag 18 april 2016 16:24 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
En daardoor ontspringen Vic, do en Rob weer de dans....2 wekelijkse stemmingen
weg met die zooi
publiek mag het uitmaken
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar ik ben bang 2 op Bas.quote:Op maandag 18 april 2016 16:26 schreef chufi het volgende:
GJ gaat Bronzo 1 stem geven.. omdat ie niet aan het groepsproces meedoet.. Dus Vic en Rob de andere 2 stemmen lijkt me
Ja de laatste tijd zijn die stemmingen ook zwaar onder pijl, die wilt naar huis, kom geven wij ze die stemquote:Op maandag 18 april 2016 16:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja helaas, ik denk dat Bronno de meeste stemmen gaat krijgen. En Vic? Die heeft volgens mij een beschermde positie.
Ja dat vrees ik ook...quote:Op maandag 18 april 2016 16:28 schreef flatflower het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar ik ben bang 2 op Bas.
dus dat.. lacherig.. lijkt op pesten als je t mij vraagtquote:Op maandag 18 april 2016 16:28 schreef mevrouwdebok het volgende:
Doos is nu op het bankie NIET achter Bonzo's rug om aan het lullen
Het is elke keer weer een anticlimax ja.quote:Op maandag 18 april 2016 16:28 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja de laatste tijd zijn die stemmingen ook zwaar onder pijl, die wilt naar huis, kom geven wij ze die stem
Vooral dat laatstequote:Op maandag 18 april 2016 16:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik denk omdat hij het leven in de loods zich heel anders had voorgesteld, eenmaal erin blijkt alles fake en één en al sturing. En niemand lacht om hem, terwijl hij dacht dat iedereen aan zijn lippen zou hangen met zijn fantastische verhalen.
Ja gewoon jammerquote:Op maandag 18 april 2016 16:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is elke keer weer een anticlimax ja.
De febo bepaald............Maar wie er ook op de bank komt naast Bronno, Bronno gaat naar huis....quote:Op maandag 18 april 2016 16:31 schreef kavu het volgende:
Het kan ook dat GJ 2 stemmen geeft aan Rob .. hij had het er over dat hij 2 stemmen geeft aan iemand die weinig doet in Utopia dus dat kan een hint zijn naar Rob maar ben bang idd dat hij Bas bedoelt
Haha, weer een parel van de FrontPage?quote:Op maandag 18 april 2016 16:32 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja gewoon jammer![]()
Fok heeft meer opwindingzie ineens nieuwsbericht langs komen
![]()
Mokkel (29) wil 10x per dag seks, vriend trekt het niet meer
Misschien moet ze kennismaken met Cemal
Hebben meerdere mensen tegen hem gezegd dat die broekrok niet kan en hem lelijk staat o.a. bij feesten maar hij heeft er schijt aan vind ik wel grappig eigenlijkquote:Op maandag 18 april 2016 16:32 schreef utopia2.0 het volgende:
Iemand moet Bas eens gaan melden dat zijn kledingkeuze erg fout is............
Linkje,mag in DM.quote:Op maandag 18 april 2016 16:32 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja gewoon jammer![]()
Fok heeft meer opwindingzie ineens nieuwsbericht langs komen
![]()
Mokkel (29) wil 10x per dag seks, vriend trekt het niet meer
Misschien moet ze kennismaken met Cemal
Hij heeft het over groepsgevoel en hij en Bas hebben geen enkele klik.quote:Op maandag 18 april 2016 16:31 schreef kavu het volgende:
Het kan ook dat GJ 2 stemmen geeft aan Rob .. hij had het er over dat hij 2 stemmen geeft aan iemand die weinig doet in Utopia dus dat kan een hint zijn naar Rob maar ben bang idd dat hij Bas bedoelt
Ik denk juist dat Romy aan seks doet om een kerel bij zich te houden. Gisteren vertelde ze dat haar ex 8 vreemd was gegaan, en Cemal ging te lang door, ze wilde pauze.quote:Op maandag 18 april 2016 16:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha, weer een parel van de FrontPage?
Ik denk dat Romy wel in al Cemals verlangens voorziet.
Schrale Romy dus...quote:Op maandag 18 april 2016 16:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik denk juist dat Romy aan seks doet om een kerel bij zich te houden. Gisteren vertelde ze dat haar ex 8 vreemd was gegaan, en Cemal ging te lang door, ze wilde pauze.
quote:Op maandag 18 april 2016 16:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha, weer een parel van de FrontPage?
Ik denk dat Romy wel in al Cemals verlangens voorziet.
Make my dayquote:Op maandag 18 april 2016 16:36 schreef Koeskoes01 het volgende:
Gert Jan kan heel goed met Bas. Vindt wel dat hij veel werkt zei die de vorige keer tegen Bas, dus zal Rob worden.
Ik hoop het echt!quote:Op maandag 18 april 2016 16:36 schreef Koeskoes01 het volgende:
Gert Jan kan heel goed met Bas. Vindt wel dat hij veel werkt zei die de vorige keer tegen Bas, dus zal Rob worden.
Ik zou Bas dan toch wel heel erg krom vindenquote:Op maandag 18 april 2016 16:27 schreef flatflower het volgende:
Ik heb vanaf dag 1 het gevoel dat GJ op Bas gaat stemmen, groepsgevoel gezeik.
Hij zegt nu 1 op Bronno en 2 op iemand die hij geheim wil houden.
En die zuignap moet er ook weer bijzitten.quote:
zuignapquote:Op maandag 18 april 2016 16:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En die zuignap moet er ook weer bijzitten.
Bas wilde dat ze meeging :-)quote:Op maandag 18 april 2016 16:42 schreef mevrouwdebok het volgende:
Doos kan zichzelf beter aan Bas vastketenen
Ik ook, heel unfair ook!quote:Op maandag 18 april 2016 16:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zou Bas dan toch wel heel erg krom vinden
Hoezo lafheid? Volgens mij vindt het gros hem gewoon vervelend, en zouden ze hem geen seconde missen. Lijkt mij een uitstekende reden om op hem te stemmen.quote:Op maandag 18 april 2016 16:22 schreef Ghostbuster het volgende:
nu Gerrit iedereen gaat uit lafheid op Bronno stemmen
Benjamin kan ook een optie zijnquote:Op maandag 18 april 2016 16:31 schreef kavu het volgende:
daar zijn stylists voor, achter die dat bepalenquote:Op maandag 18 april 2016 16:32 schreef utopia2.0 het volgende:
Iemand moet Bas eens gaan melden dat zijn kledingkeuze erg fout is............
Gina zei: hij zei tegen mij dat ie echt niet naar huis wilquote:Op maandag 18 april 2016 16:44 schreef kavu het volgende:
Ze doet de deur dicht zodat ze lekker kunnen roddelen en kunnen praten over de stemmingen
Had Bas gevraagd.quote:Op maandag 18 april 2016 16:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En die zuignap moet er ook weer bijzitten.
Die doet tegenwoordig zogenaamd veel voor de foundationquote:
Die leveren vooral die gekke capuchonjackies.quote:Op maandag 18 april 2016 16:46 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
daar zijn stylists voor, achter die dat bepalen
Boom 5 is een stichting?quote:Op maandag 18 april 2016 16:47 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Die doet tegenwoordig zogenaamd veel voor de foundation
En notulerenquote:
Cees was de vorige keer dan iig wel de enige die op Ivan durfte te stemmen.quote:Op maandag 18 april 2016 15:20 schreef flatflower het volgende:
[..]
Ik twijfel, die durft dat niet. Bas zegt ook dat hij Rob een stem geeft, maar daar twijfel ik ook aan.
quote:Op maandag 18 april 2016 16:56 schreef Scherzo het volgende:
Bennie is een meeloper... Da's makkelijk zat...
Een volger,blijft altijd buiten schot omdat hij niet opvalt in het geheel...quote:Op maandag 18 april 2016 16:56 schreef Scherzo het volgende:
Bennie is een meeloper... Da's makkelijk zat...
zoals ze ook iedere "we" zegt, ze spreekt voor Bas, is heel irritantquote:Op maandag 18 april 2016 16:30 schreef flatflower het volgende:
Do moet niet zo voor Bas denken, Bas hoeft geen sorry te zeggen tegen Bronno!
dat geloof ik helemaal niet, die kan prima voor zichzelf opkomen, die die doet wat ze leuk vindquote:Op maandag 18 april 2016 16:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik denk juist dat Romy aan seks doet om een kerel bij zich te houden. Gisteren vertelde ze dat haar ex 8 vreemd was gegaan, en Cemal ging te lang door, ze wilde pauze.
quote:Op maandag 18 april 2016 17:00 schreef Juud79 het volgende:
Er is iemand die wil bevallen in Utopia, wat ik er zo van meekrijg. En er is iemand die een uitvaart wil verzorgen indien mensen daar gebruik van willen maken.
De achterban zal wel weer trots zijn dat ie het zo ontzettend goed doet, hij krijgt immers geen/amper stemmen net als bij bv LauA en Nicole.quote:Op maandag 18 april 2016 16:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een volger,blijft altijd buiten schot omdat hij niet opvalt in het geheel...
Godver.quote:Op maandag 18 april 2016 17:00 schreef Juud79 het volgende:
Er is iemand die wil bevallen in Utopia, wat ik er zo van meekrijg. En er is iemand die een uitvaart wil verzorgen indien mensen daar gebruik van willen maken.
kwestie van een werpkist klaarzettenquote:
Tanjaquote:Op maandag 18 april 2016 17:03 schreef Cir het volgende:
[..]
kwestie van een werpkis klaarzetten
ze gaat vanzelf persen
..
krijg een flashback van een BB
150 jaar geleden
mn vader stribbeld nog een beetje, hij is net een dag dood, waar is de morfine??????quote:
die kreeg jocelyn ..of zoiets dacht ikquote:
Wij hebben er eentje van 34 dus 11 is echt niet oudquote:Op maandag 18 april 2016 17:02 schreef Cir het volgende:
[..]
een shetlander , Sas dus
kan gem 24 worden
+1!quote:Op maandag 18 april 2016 17:05 schreef schaakkipje het volgende:
Ik gun het Bronno niet om er uit gestemd te worden. Laat hem maar anderhalf jaar daar lijden. Of zonder borg weg.
Ohquote:Op maandag 18 april 2016 17:02 schreef Cir het volgende:
[..]
een shetlander , Sas dus
kan gem 24 worden
Gecondoleerd Braam.quote:Op maandag 18 april 2016 17:04 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
mn vader stribbeld nog een beetje, hij is net een dag dood, waar is de morfine??????
quote:Op maandag 18 april 2016 17:08 schreef tonja het volgende:
Ik vind dat degenen die daar willen bevallen al bij voorbaat uit de ouderlijke macht ontzet moeten worden
Ik start een referendum...quote:Op maandag 18 april 2016 17:08 schreef tonja het volgende:
Ik vind dat degenen die daar willen bevallen al bij voorbaat uit de ouderlijke macht ontzet moeten worden
Tijdens dat nep-huwelijk al bijna maar iemand verpestte het door 112 te bellen.quote:Op maandag 18 april 2016 17:05 schreef mevrouwdebok het volgende:
vorige week hadden ze het er al over , dat er dan iemand kon komen sterven daar.
quote:Op maandag 18 april 2016 17:13 schreef Urb het volgende:
[..]
Tijdens dat nep-huwelijk al bijna maar iemand verpestte het door 112 te bellen.
Ramoon zei daar mooi iets van toen Doos en Bonzo aan het praten waren. Dat ze niet voor iedereen moest spreken (oid)quote:Op maandag 18 april 2016 16:58 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zoals ze ook iedere "we" zegt, ze spreekt voor Bas, is heel irritant
Ze is nog niet klaar.quote:Op maandag 18 april 2016 17:16 schreef Poezewoes het volgende:
Nu heeft Bas nog plukken aan de zijkant!
quote:Op maandag 18 april 2016 17:21 schreef utopia2.0 het volgende:
Hoe heb ik ooit kunnen zeggen, DO is leuk..................Vreselijk wijf.
Het kabinet gaat stuk hierop...quote:
je was een een beetje domquote:Op maandag 18 april 2016 17:21 schreef utopia2.0 het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2016 17:32 schreef Cir het volgende:
[..]
je was een een beetje dom
of je dacht met je piel
quote:Op maandag 18 april 2016 17:31 schreef Cir het volgende:
Gina gaat nog wat cupvakes bakken voor vanaaf
de opening van de KapSalon
quote:Op maandag 18 april 2016 17:34 schreef Cir het volgende:
gerrit verteld dat er met Cartopia ook een Hummer limo komt
hij is alles aan het intekenen /verdelen
zodat de lijst door kan naar de gemeente
Zou ik ook prima vinden!quote:Op maandag 18 april 2016 17:33 schreef Koos1958 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 18 april 2016 16:36 schreef Koeskoes01 het volgende:
[/quot
Denk maar zo ramona of rowena. Daar heeft gertjan ook niet veel mee.
O wee, O wee...quote:
eerlijk is eerlijk .. Gina kan wel goed knippenquote:Op maandag 18 april 2016 17:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat kan ze knippen...
U is een kenner?quote:Op maandag 18 april 2016 17:38 schreef kavu het volgende:
[..]
eerlijk is eerlijk .. Gina kan wel goed knippen
Markie, eindelijk op fok!quote:Op maandag 18 april 2016 17:38 schreef kavu het volgende:
[..]
eerlijk is eerlijk .. Gina kan wel goed knippen
Dat is jouw mening en andere mensen denken daar misschien anders over.quote:Op maandag 18 april 2016 17:44 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom allemaal op Rob stemmen, geef er ook een paar aan rowena, die doet geen ene moer meer daar en denkt dat ze een wereldster is. Ze is gewoon heel ergelijk in haar gedrag
Heel veel stemmen gaan ook naar anderen.Ik snap je punt niet...quote:Op maandag 18 april 2016 17:44 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom allemaal op Rob stemmen, geef er ook een paar aan rowena, die doet geen ene moer meer daar en denkt dat ze een wereldster is. Ze is gewoon heel ergelijk in haar gedrag
ik stop met kijkenquote:Op maandag 18 april 2016 17:50 schreef Koekiebakkie het volgende:
Het moet toch niet gekker worden.
Wat een idioten.
stekker er uit AUB
#BREAKING Gert-Jan heeft zojuist twee verzoeken binnengekregen:
1. Een gecertificeerde uitvaartplanner wil samen met de Utopianen uitvaarten realiseren in Utopia.
2. En, een zwangere vrouw wil binnenkort bevallen in Utopia!!! Wordt dit de eerste Utopiaanse baby?! Gaat het echt gebeuren?! Check de link!
Walgelijkquote:Op maandag 18 april 2016 17:50 schreef Koekiebakkie het volgende:
Wat een idioten.
stekker er uit AUB
1. Een gecertificeerde uitvaartplanner wil samen met de Utopianen uitvaarten realiseren in Utopia.
2. En, een zwangere vrouw wil binnenkort bevallen in Utopia!!! Wordt dit de eerste Utopiaanse baby?! Gaat het echt gebeuren?! Check de link!
Het zijn er veel, maar bij lange na niet allemaal.quote:Op maandag 18 april 2016 17:44 schreef Koos1958 het volgende:
Vat het nu eens niet zo gelijk zo negatief op zou en zo gelijk aanvallend met dat is jou mening, we verkondigen allemaal onze eigen mening toch hierquote:Op maandag 18 april 2016 17:46 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en andere mensen denken daar misschien anders over.
First things first!quote:Op maandag 18 april 2016 17:44 schreef Koos1958 het volgende:
oh mijn god,zwangere vrouwquote:Op maandag 18 april 2016 17:50 schreef Koekiebakkie het volgende:
Wat een idioten.
stekker er uit AUB
Ok ik lees heel veel op rob en heb nog niet zoveel andere namen gelezen. Maar heb ook niet alles vanaf gisteravond terug gelezen. Zo af en toe een paar pagina'squote:Op maandag 18 april 2016 17:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Heel veel stemmen gaan ook naar anderen.Ik snap je punt niet...
quote:Op maandag 18 april 2016 17:46 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en andere mensen denken daar misschien anders over.
Ok en weer door maar dan wel over Utopianen graagquote:Op maandag 18 april 2016 17:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vat het nu eens niet zo gelijk zo negatief op zou en zo gelijk aanvallend met dat is jou mening, we verkondigen allemaal onze eigen mening toch hier
Oke dan is er tenminste wat afwisseling.quote:Op maandag 18 april 2016 17:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het zijn er veel, maar bij lange na niet allemaal.
Lang niet iedereen maakt zijn stem kenbaar of stemt zelfs niet.
Van wat ik gezien heb gaan er er ook een fiks aantal op Do.
Een aantal op Vic.
Daar hebben we de nieuwe publiciteitsstunt om meer kijkers te genereren. Met de nodige aandacht in de media buiten Utopia om moet dit lukken.quote:Op maandag 18 april 2016 17:50 schreef Koekiebakkie het volgende:
Wat een idioten.
stekker er uit AUB
Bron?quote:Op maandag 18 april 2016 17:50 schreef Koekiebakkie het volgende:
Wat een idioten.
stekker er uit AUB
Heel graag.quote:Op maandag 18 april 2016 17:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
[..]
Ok en weer door maar dan wel over Utopianen graag
Cees heb ik overigens ook voorbij zien komen.quote:Op maandag 18 april 2016 17:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oke dan is er tenminste wat afwisseling.
quote:Op maandag 18 april 2016 17:21 schreef utopia2.0 het volgende:
te gek voor woorden, zeker hoe het gros zich daar profileertquote:Op maandag 18 april 2016 17:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar hebben we de nieuwe publiciteitsstunt om meer kijkers te genereren. Met de nodige aandacht in de media buiten Utopia om moet dit lukken.
Ondanks dat ik me rot erger aan cees de laatste tijd zou ik het niet terecht vinden als hij op de bank zou komen door een publieksstem.quote:Op maandag 18 april 2016 17:55 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Cees heb ik overigens ook voorbij zien komen.
Wel wat minder
Ja lijkt me ook, GJ en Jessie begonnen er vorige week uit het niets over.quote:Op maandag 18 april 2016 17:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar hebben we de nieuwe publiciteitsstunt om meer kijkers te genereren. Met de nodige aandacht in de media buiten Utopia om moet dit lukken.
grrrrrr naarling!quote:Op maandag 18 april 2016 17:56 schreef rowan634 het volgende:
Ceessione is voor de eerste keer de gelukkige bij mij!
[ afbeelding ]
Jammer voor je, maar die gaat nergens heen....quote:Op maandag 18 april 2016 17:56 schreef rowan634 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 april 2016 17:56 schreef rowan634 het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat Cees en Bronno ze wel zullen krijgen.quote:Op maandag 18 april 2016 17:55 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Cees heb ik overigens ook voorbij zien komen.
Wel wat minder
nee die ontkomt wel denk k ookquote:Op maandag 18 april 2016 17:59 schreef freaky40 het volgende:
Cees gaat geen bankje worden hoor, net niet. Net als vorige keer.
Sereen kapselquote:Op maandag 18 april 2016 17:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat kan ze knippen...
Cees niet...rest wel. Al snap ik Bas dan weer niet en zou een gotspe zijn.quote:
quote:Op maandag 18 april 2016 18:01 schreef Gooddeal het volgende:
Nee he? hebben zich er echt gekken aangemeld om daar te bevallen?
zijn er al kaartjes te verkrijgenquote:Op maandag 18 april 2016 17:50 schreef Koekiebakkie het volgende:
Wat een idioten.
stekker er uit AUB
ja good en uitvaart ookquote:Op maandag 18 april 2016 18:01 schreef Gooddeal het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2016 18:01 schreef Gooddeal het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2016 17:50 schreef Koekiebakkie het volgende:
Wat een idioten.
stekker er uit AUB
ja echt he ? te debiel voor woorden...quote:Op maandag 18 april 2016 18:02 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik lees het net terug, sprakeloos, echt.
quote:Op maandag 18 april 2016 18:03 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
broer van ron is dan niet meer alleen
Is dan wss de eerste keer dat Bas niet op de bank zou komen, toch?quote:Op maandag 18 april 2016 17:58 schreef Urb het volgende:
[..]
Denk dat Cees en Bronno ze wel zullen krijgen.![]()
En dan Do ofzo, maar da's dan natuurlijk weer de schuld van Bas.
En lekker frietjuhs na het is een beleving eh?quote:Op maandag 18 april 2016 18:03 schreef Cir het volgende:
[..]
plek zat
Crematie kan ook
ff die BBQ fixsen van Herr flick
cosseh is het nieuwe meedenken![]()
Jij stelde een vraagquote:Op maandag 18 april 2016 17:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vat het nu eens niet zo gelijk zo negatief op zou en zo gelijk aanvallend met dat is jou mening, we verkondigen allemaal onze eigen mening toch hier
Kanibalenquote:Op maandag 18 april 2016 18:03 schreef Cir het volgende:
[..]
plek zat
Crematie kan ook
ff die BBQ fixsen van Herr flick
cosseh is het nieuwe meedenken![]()
quote:Op maandag 18 april 2016 17:50 schreef Koekiebakkie het volgende:
Wat een idioten.
stekker er uit AUB
O echt, het moet niet gekker worden, welke imbeciel laat in die vieze zooi zijn kind te wereld komen ppfffff
Is misschien ook wel een goed idee om daar in Utopia gecremeerd te worden.quote:Op maandag 18 april 2016 17:50 schreef Koekiebakkie het volgende:
Wat een idioten.
stekker er uit AUB
Me toquote:Op maandag 18 april 2016 17:51 schreef Birthmark het volgende:
ik heb Vic gestemd, opzouten in het verre universum en daar fijn kaderen
Ik kan geen babies krijgen ehquote:Op maandag 18 april 2016 18:05 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
[..]
Vertel op, wie van jullie is het.
knapperige kreket kruisjesquote:Op maandag 18 april 2016 18:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En lekker frietjuhs na het is een beleving eh?
Circle of lifequote:Op maandag 18 april 2016 18:05 schreef Ghostbuster het volgende:
SterfTopiaben benieuwd naar de naam van dit event wel
En dan, cremeren op de bbq?quote:Op maandag 18 april 2016 18:05 schreef Tengano het volgende:
[..]
Is misschien ook wel een goed idee om daar in Utopia gecremeerd te worden.
Moet toch mogelijk zijn met een mobiele oven. Ik heb op braderieën ook wel eens van die hele
grote barbecue's (pulled porc oid) gezien die je zo achter je auto kunt hangen.
quote:Op maandag 18 april 2016 18:05 schreef Tengano het volgende:
[..]
Is misschien ook wel een goed idee om daar in Utopia gecremeerd te worden.
Moet toch mogelijk zijn met een mobiele oven. Ik heb op braderieën ook wel eens van die hele
grote barbecue's (pulled porc oid) gezien die je zo achter je auto kunt hangen.
het teiltje is terugquote:Op maandag 18 april 2016 18:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Kanibalen![]()
Er is groente weggegooid omdat er een spin inzat, zegt Cees
[ afbeelding ]
Kunnen ze ook een dagje niet Viegan doenquote:Op maandag 18 april 2016 18:07 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
En dan, cremeren op de bbq?
Ik geloof niet dat ik ooit nog pulled porc lust nu.![]()
quote:Op maandag 18 april 2016 18:09 schreef Tengano het volgende:
[..]
Kunnen ze ook een dagje niet Viegan doen
Ik had graag op Row gestemd ,maar die komt toch niet op de bank ,quote:Op maandag 18 april 2016 17:44 schreef Koos1958 het volgende:
Ik heb niet zo'n 360 graden camera; duz ik weet het nietquote:Op maandag 18 april 2016 18:11 schreef Gooddeal het volgende:
Heeft Cees salade gemaakt, dat die blauwe teil op tafel staat?
Vorige keer had ik ook op die muts gestemd , Maar die kreeg geen een stemquote:Op maandag 18 april 2016 17:51 schreef Birthmark het volgende:
ik heb Vic gestemd, opzouten in het verre universum en daar fijn kaderen
Oh,op stream 1 zie ik dat ding staan.quote:Op maandag 18 april 2016 18:12 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n 360 graden camera; duz ik weet het niet
Ik ben te oud om te bevallen en ik ga ook nog niet doodquote:Op maandag 18 april 2016 18:05 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
[..]
Vertel op, wie van jullie is het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |