Hoezo lafheid? Volgens mij vindt het gros hem gewoon vervelend, en zouden ze hem geen seconde missen. Lijkt mij een uitstekende reden om op hem te stemmen.quote:Op maandag 18 april 2016 16:22 schreef Ghostbuster het volgende:
nu Gerrit iedereen gaat uit lafheid op Bronno stemmen
Benjamin kan ook een optie zijnquote:Op maandag 18 april 2016 16:31 schreef kavu het volgende:
Het kan ook dat GJ 2 stemmen geeft aan Rob .. hij had het er over dat hij 2 stemmen geeft aan iemand die weinig doet in Utopia dus dat kan een hint zijn naar Rob maar ben bang idd dat hij Bas bedoelt
daar zijn stylists voor, achter die dat bepalenquote:Op maandag 18 april 2016 16:32 schreef utopia2.0 het volgende:
Iemand moet Bas eens gaan melden dat zijn kledingkeuze erg fout is............
Gina zei: hij zei tegen mij dat ie echt niet naar huis wilquote:Op maandag 18 april 2016 16:44 schreef kavu het volgende:
Ze doet de deur dicht zodat ze lekker kunnen roddelen en kunnen praten over de stemmingen
Had Bas gevraagd.quote:Op maandag 18 april 2016 16:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En die zuignap moet er ook weer bijzitten.
Die doet tegenwoordig zogenaamd veel voor de foundationquote:
Die leveren vooral die gekke capuchonjackies.quote:Op maandag 18 april 2016 16:46 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
daar zijn stylists voor, achter die dat bepalen
Boom 5 is een stichting?quote:Op maandag 18 april 2016 16:47 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Die doet tegenwoordig zogenaamd veel voor de foundation
En notulerenquote:
Cees was de vorige keer dan iig wel de enige die op Ivan durfte te stemmen.quote:Op maandag 18 april 2016 15:20 schreef flatflower het volgende:
[..]
Ik twijfel, die durft dat niet. Bas zegt ook dat hij Rob een stem geeft, maar daar twijfel ik ook aan.
quote:Op maandag 18 april 2016 16:56 schreef Scherzo het volgende:
Bennie is een meeloper... Da's makkelijk zat...
Een volger,blijft altijd buiten schot omdat hij niet opvalt in het geheel...quote:Op maandag 18 april 2016 16:56 schreef Scherzo het volgende:
Bennie is een meeloper... Da's makkelijk zat...
zoals ze ook iedere "we" zegt, ze spreekt voor Bas, is heel irritantquote:Op maandag 18 april 2016 16:30 schreef flatflower het volgende:
Do moet niet zo voor Bas denken, Bas hoeft geen sorry te zeggen tegen Bronno!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |