Geraffineerd tot op het bot.quote:Op maandag 18 april 2016 16:19 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
er is niets naiefs aan dat wijf, uitgekookt
Ja heb je goedquote:
quote:Op maandag 18 april 2016 16:19 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja heb je goedzit mij ondertussen te bekenken, ik kan er eigenlijk nog maar weinig in die loods aanhoren, gooi het al snel weer uit
Ja daarom heb ik het alweer uitgegooid, die gasten halen bij mij wat naar boven waar ik geen trek in hebquote:Op maandag 18 april 2016 16:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Row Ram en Gabs die met elkaar aan het schreeuwen zijn op de andere streams zijn nog erger
Mag ie ook een keer een dagjequote:
Verkeerde been uit bed gestapt,en ongesteld...quote:
Amen! dat dus!quote:
Ik denk omdat hij het leven in de loods zich heel anders had voorgesteld, eenmaal erin blijkt alles fake en één en al sturing. En niemand lacht om hem, terwijl hij dacht dat iedereen aan zijn lippen zou hangen met zijn fantastische verhalen.quote:
ja soms handel ik het wel, maar idd dat irritatieniveau, word wel erg somsquote:Op maandag 18 april 2016 16:20 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja daarom heb ik het alweer uitgegooid, die gasten halen bij mij wat naar boven waar ik geen trek in heb
quote:Op maandag 18 april 2016 16:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Verkeerde been uit bed gestapt,en ongesteld...
Als het een afspiegeling van de samenleving moet voorstellen dan is het leven zwaar verrot met dit soort gastenquote:Op maandag 18 april 2016 16:22 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja soms handel ik het wel, maar idd dat irritatieniveau, word wel erg soms
En daardoor ontspringen Vic, do en Rob weer de dans....quote:Op maandag 18 april 2016 16:22 schreef Disana het volgende:
Volgende kandidaat op de stoep bij Bronno: Gert Jan wil ook op hem stemmen tenzij...
Ja helaas, ik denk dat Bronno de meeste stemmen gaat krijgen. En Vic? Die heeft volgens mij een beschermde positie.quote:Op maandag 18 april 2016 16:24 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
En daardoor ontspringen Vic, do en Rob weer de dans....2 wekelijkse stemmingen
weg met die zooi
publiek mag het uitmaken
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar ik ben bang 2 op Bas.quote:Op maandag 18 april 2016 16:26 schreef chufi het volgende:
GJ gaat Bronzo 1 stem geven.. omdat ie niet aan het groepsproces meedoet.. Dus Vic en Rob de andere 2 stemmen lijkt me
Ja de laatste tijd zijn die stemmingen ook zwaar onder pijl, die wilt naar huis, kom geven wij ze die stemquote:Op maandag 18 april 2016 16:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja helaas, ik denk dat Bronno de meeste stemmen gaat krijgen. En Vic? Die heeft volgens mij een beschermde positie.
Ja dat vrees ik ook...quote:Op maandag 18 april 2016 16:28 schreef flatflower het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar ik ben bang 2 op Bas.
dus dat.. lacherig.. lijkt op pesten als je t mij vraagtquote:Op maandag 18 april 2016 16:28 schreef mevrouwdebok het volgende:
Doos is nu op het bankie NIET achter Bonzo's rug om aan het lullen
Het is elke keer weer een anticlimax ja.quote:Op maandag 18 april 2016 16:28 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja de laatste tijd zijn die stemmingen ook zwaar onder pijl, die wilt naar huis, kom geven wij ze die stem
Vooral dat laatstequote:Op maandag 18 april 2016 16:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik denk omdat hij het leven in de loods zich heel anders had voorgesteld, eenmaal erin blijkt alles fake en één en al sturing. En niemand lacht om hem, terwijl hij dacht dat iedereen aan zijn lippen zou hangen met zijn fantastische verhalen.
Ja gewoon jammerquote:Op maandag 18 april 2016 16:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is elke keer weer een anticlimax ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |