SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18 april nominatie internet
19 april nominatie bewoners
20 april entree 2 aspirant bewoners
24 april exit 1 aspirant bewoner
25 april exit 1 bewoner
Sacherijnig...quote:
O deale..quote:
doordenkerquote:Op maandag 18 april 2016 15:02 schreef flatflower het volgende:
[..]
Dit plaatje is zo fout in so many ways :-)
Het lijkt net of Bas bij Bronno...
ALS MARITA MAAR BLIJFTquote:Op maandag 18 april 2016 15:03 schreef Odaiba het volgende:
Nou deze stemming wordt weer zo voorspelbaar als de pest.
Zou ook voorspelbaar zijn.quote:Op maandag 18 april 2016 15:04 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ALS MARITA MAAR BLIJFT
dan is het geen deceptie
nee die laura zou voorspelbaar zijn, oudjes komen er bijna niet in door een stemmingquote:
Zelf hoop ik op Karin.quote:Op maandag 18 april 2016 15:05 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
nee die laura zou voorspelbaar zijn, oudjes komen er bijna niet in door een stemming
Zoveel domheid, en ook nog denken dat ze wat nuttigs meldtquote:Op maandag 18 april 2016 15:06 schreef Ebinas het volgende:
Rowena legt weer uit.
Eerst dacht ik 1,1,1,1
Toen dacht ik 2,1
Echt het klopt ook nog niet eens
Dan zal de enige zijn, dus verloren stem.quote:Op maandag 18 april 2016 15:06 schreef kkka3 het volgende:
Row wil Cemal een waarschuwingsstem geven.
Nu ben ik helemaal klaar met dat walgelijke w**f
Ik ook.quote:
Brunno wil zelf een Pietertje, gisteren had hij het erover dat hij bang was dat mensen (utopianen) punten van hem zouden af snoepenquote:Op maandag 18 april 2016 15:04 schreef Odaiba het volgende:
Deze groep kan ook gewoon met Bronno gaan praten, zoals Gina vanmorgen heeft gedaan, maar nee, dat doen de meeste daar niet. Stemming is nu makkelijk en ze hoeven geen oude wonden open te halen.
ja ik hoop karin of marita..quote:
Er moeten koppen rollenquote:Op maandag 18 april 2016 15:07 schreef Odaiba het volgende:
[ afbeelding ]
Sommige gaan volluit (Rowena, Jessie, Rowena), maar ander gaan ze verdelen (Victoria, Cees).
Dus Bronno zit sws op de bank, en verder wordt het spannend welke er nog bij komen.
judasvriendinquote:Op maandag 18 april 2016 15:08 schreef Odaiba het volgende:
Row was toch zogenaamd de mattie van Cemal, ze vond hem zo'n leuk persoon, en dan nu zo over hem praten...
Ja, waardeloze vent.quote:Op maandag 18 april 2016 15:08 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Brunno wil zelf een Pietertje, gisteren had hij het erover dat hij bang was dat mensen (utopianen) punten van hem zouden af snoepen
Dat zei hij tegen Doos ook alquote:Op maandag 18 april 2016 15:07 schreef Tuinfluitert het volgende:
(Op de schommelbank en Bas pottenbakken)
Romy: Bas hoe laat beginnen morgen de stemmingen?
Bas: Oh dat is morgen al, denk 12 uur, weet je al op wie je gaat stemmen op mij zeker.
Romy: Nee.
Bas: Wat was er?
Romy: Zendercheck.
Achterlijk w**f, ze kan nog veel van hem leren ipv andersomquote:Op maandag 18 april 2016 15:08 schreef Odaiba het volgende:
Row was toch zogenaamd de mattie van Cemal, ze vond hem zo'n leuk persoon, en dan nu zo over hem praten...
Ik denk om duidelijk te maken dat hij geen blijvertje is.quote:Op maandag 18 april 2016 15:09 schreef LLgetikt het volgende:
bronno riep na 1 week al dat ie weg wou
gewoon om zichzelf in te dekken
Omdat?quote:Op maandag 18 april 2016 15:06 schreef kkka3 het volgende:
GM GB.quote:
Het is dan wel rolstoeltoegankelijk/geschikt.quote:Op maandag 18 april 2016 15:11 schreef Juud79 het volgende:
En dan gaat Bronno weg volgende week en is er een invalidentoilet, een douchestoel en een hondenhok. Waarom in godsnaam allemaal, dit zagen we allemaal toch al lang aankomen.
ja dat blijkt nu al wel, anders ga je er ook niet met zo'n houding erinquote:Op maandag 18 april 2016 15:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik denk om duidelijk te maken dat hij geen blijvertje is.
Denk echt dat hij voor korte tijd aangenomen is.
Echt he.quote:Op maandag 18 april 2016 14:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nog even en ik ga denken dat Cees, De Mol is
Topper.quote:
Van de douche?quote:Op maandag 18 april 2016 15:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het is dan wel rolstoeltoegankelijk/geschikt.
Gasten kunnen er dan ook gebruik van maken.
Komen ook B&Bgasten etc. Nieuwe inwoners. Kan ook voor de douche.quote:Op maandag 18 april 2016 15:11 schreef Juud79 het volgende:
En dan gaat Bronno weg volgende week en is er een invalidentoilet, een douchestoel en een hondenhok. Waarom in godsnaam allemaal, dit zagen we allemaal toch al lang aankomen.
Schoppen is ook wenselijk...quote:Op maandag 18 april 2016 15:14 schreef kkka3 het volgende:
Als Rob weg moet dan moeten ze hem naar buiten dragen
Doen we!![]()
![]()
![]()
Voorspelbaar weer he, Bas zal er ook wel weer wat krijgen met soortgelijk excuus.quote:Op maandag 18 april 2016 15:06 schreef kkka3 het volgende:
Dat doet de buitenwacht wel.quote:Op maandag 18 april 2016 15:15 schreef flatflower het volgende:
Wat erg de mensen die op Rob wilden stemmen, doen dat niet meer. Zijn geslijm de laatste dagen heeft geholpen.
Ja maar dat is er maar 1 (ik heb ook Rob gestemd), maar dat is niet genoeg voor een plek op de bank.quote:
Cees gaat op Rob in iedergeval.quote:Op maandag 18 april 2016 15:17 schreef flatflower het volgende:
[..]
Ja maar dat is er maar 1 (ik heb ook Rob gestemd), maar dat is niet genoeg voor een plek op de bank.
Nou misschien wel, als de rest op Bronno gaat kan 1 genoeg zijn.
Walgelijk.quote:Op maandag 18 april 2016 15:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat een gezeik zeg Vic is lesbisch en dan zo reageren
Ja ga dan met Bas praten domme mokkelsquote:Op maandag 18 april 2016 15:19 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Walgelijk.
Vind ik sowieso wel, met zijn allen haar even uithoren en vertellen hoe of wat![]()
Vic nog een keer: maar stel dat Cemal met Bas in de caravan zou gaan slapen
Sorry?WTF
Gabs: zou je nu nog met ze in bad gaan
Sjezus
Ik twijfel, die durft dat niet. Bas zegt ook dat hij Rob een stem geeft, maar daar twijfel ik ook aan.quote:
Heel lelijk dit.quote:Op maandag 18 april 2016 15:19 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Walgelijk.
Vind ik sowieso wel, met zijn allen haar even uithoren en vertellen hoe of wat![]()
Sorry?WTF
Sjezus
Wat dan nog nu is hij verliefd op Romyquote:Op maandag 18 april 2016 15:20 schreef kkka3 het volgende:
Volgens Vic is Cemal net als Vic
Ze zijn ervan overtuigd dat Cemal verliefd kan worden op een jongen.
Leuk zeggen tegen Romy.
Alles is liefde![]()
![]()
Die liggen dubbel nuquote:
Niet te filmenquote:Op maandag 18 april 2016 15:19 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Walgelijk.
Sorry?WTF
Sjezus
t zit haar wel hoog blijkbaarquote:Op maandag 18 april 2016 15:22 schreef kkka3 het volgende:
Vic: als je het niet leuk zou vinden zou je zoiets niet doen
Over de kus van Bas en Cemal
Lelijk hoe Vic hier een stempel op legt!quote:Op maandag 18 april 2016 15:22 schreef kkka3 het volgende:
Vic: als je het niet leuk zou vinden zou je zoiets niet doen
Over de kus van Bas en Cemal
Echt hequote:
Ze zat het toch zelf aan te moedigen ?quote:
Maar wel een bruiloft tussen gabs en rowquote:Op maandag 18 april 2016 15:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou haal die vlag ook maar naar beneden, dit lijkt wel de dorpsraad van Urk ofzo
Ja hypocriet much?quote:Op maandag 18 april 2016 15:24 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Maar wel een bruiloft tussen gabs en row![]()
vide-mongooltjesquote:Op maandag 18 april 2016 15:23 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Echt he
Romy: dus ik vond het niet zo leuk gisteren
Videmongooltjes: hahahahahahaha
Heeft ze ook over haar heengepist?quote:Op maandag 18 april 2016 15:24 schreef flatflower het volgende:
Room vergeet ook te vertellen dat ze met Do op schoot zat!
Allemaal met een blok concreet in de plompquote:
Echt hequote:Op maandag 18 april 2016 15:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze zat het toch zelf aan te moedigen ?![]()
Wat een gezever om niets zeg
Filmpje?quote:Op maandag 18 april 2016 15:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Heeft ze ook over haar heengepist?
Mevrouw is nog aan het zoeken naar het concretequote:Op maandag 18 april 2016 15:25 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Allemaal met een blok concreet in de plomp
X Hamster...quote:
Dat gevoel heb ik ook jaquote:Op maandag 18 april 2016 15:26 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
het zit haar gewoon dwars dat cemal bi is
En de videmongooltjes willen dat graag even benadrukkenquote:Op maandag 18 april 2016 15:26 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
het zit haar gewoon dwars dat cemal bi is
Wat voor hamster?quote:
quote:
'Maar dat wist ze toch?quote:Op maandag 18 april 2016 15:27 schreef kkka3 het volgende:
[..]
En de videmongooltjes willen dat graag even benadrukken
Gewoon weggooienquote:Op maandag 18 april 2016 15:27 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat had ik ook gedaan, wat moet je er anders mee?
En hij moet zijn post nog doen druk drukquote:Op maandag 18 april 2016 15:28 schreef Ebinas het volgende:
18e Cees, het is de 18e
Ze moeten ook rekening houden met het stemmen van morgen, is ook zo'n rare dag
quote:Op maandag 18 april 2016 15:25 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Allemaal met een blok concreet in de plomp
dat is zo mogelijk het hoogste niveua dat ze kunnen bereiken daarquote:Op maandag 18 april 2016 15:26 schreef flatflower het volgende:
Wat zijn er toch altijd nasty vibes op die vide, bbrrr
Jammer Cees.Anders had hij zijn post ook telefonisch kunnen doen..quote:
quote:Op maandag 18 april 2016 15:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jammer Cees.Anders had hij zijn post ook telefonisch kunnen doen..
Preciesquote:Op maandag 18 april 2016 15:28 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
[..]
'Maar dat wist ze toch?
Begin er dan niet aan
Of ga uithuilen bij ome Johnquote:Op maandag 18 april 2016 15:30 schreef chufi het volgende:
Lekker slim Cees...Gewoon aanvragen en en niet zeuren over en morgen hebben we weer stemmingen en dat soort excuses.. Schrijf een brief en verstuur het aangetekend vandaag of morgen
preciesquote:Op maandag 18 april 2016 15:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Precies
Dus ze moet gewoon niet zeuren vind ik
Hij begrijpt het wel.quote:Op maandag 18 april 2016 15:30 schreef Scherzo het volgende:
Cees is tergend langzaam van begrip, blijkt nu weer...
Afdeling Vide begon erover en ging erover door en doorquote:Op maandag 18 april 2016 15:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Precies
Dus ze moet gewoon niet zeuren vind ik
quote:Op maandag 18 april 2016 15:31 schreef Charmian het volgende:
Denkt Cees nu werkelijk dat ze een uitzonderingspositie hebben bij de BD?
Ik snap dit ook nietquote:Op maandag 18 april 2016 15:31 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
precies
maar dit gaan ze hem aanrekenen, dom gedoe
Ik denk dat Ceesie wel naar huis toe wilquote:Op maandag 18 april 2016 15:31 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
precies
maar dit gaan ze hem aanrekenen, dom gedoe
en gisteravond gesellie met Do onder de douchequote:Op maandag 18 april 2016 15:24 schreef flatflower het volgende:
Room vergeet ook te vertellen dat ze met Do op schoot zat!
stel????quote:Op maandag 18 april 2016 15:19 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Walgelijk.
Sorry?WTF
Sjezus
ik geef Do de schuldquote:Op maandag 18 april 2016 15:34 schreef Ebinas het volgende:
Cees zijn shag is nog steeds verdwenen.
Hij suggereert dat het gejat is uit de binnenzak van zijn jas
Weet je wel hoe lang al bezig is om gewoon zijn post te schrijven ?quote:Op maandag 18 april 2016 15:33 schreef Scherzo het volgende:
Gewoon briefje schrijven en je hebt tijd gewonnen...
koerier, is er in een uurquote:Op maandag 18 april 2016 15:30 schreef chufi het volgende:
Lekker slim Cees...Gewoon aanvragen en en niet zeuren over en morgen hebben we weer stemmingen en dat soort excuses.. Schrijf een brief en verstuur het aangetekend vandaag of morgen
Precies dat. Waar is dat voor nodig?quote:Op maandag 18 april 2016 15:34 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
stel????
is nog niet eens gebeurt ofzo
Nee hoorquote:Op maandag 18 april 2016 15:34 schreef PTLe het volgende:
Ben ik nu erg slecht als ik hoop dat ze geen uitstel krijgen ?
Touché... Klopt als een bus...quote:Op maandag 18 april 2016 15:34 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Weet je wel hoe lang al bezig is om gewoon zijn post te schrijven ?![]()
Haal dat gewoon maar weg
quote:Op maandag 18 april 2016 15:33 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
jaja tis een tonnebedrijf he (volgens leipie Ivan)
Nee hoorquote:Op maandag 18 april 2016 15:34 schreef PTLe het volgende:
Ben ik nu erg slecht als ik hoop dat ze geen uitstel krijgen ?
Oh filmpjequote:Op maandag 18 april 2016 15:33 schreef Verida het volgende:
[..]
en gisteravond gesellie met Do onder de douche
Het gaat werkelijk nergens over het was een actie reactie wat er gebeurt was, maar die logica komt niet echt binnen bij de damesquote:Op maandag 18 april 2016 15:35 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Precies dat. Waar is dat voor nodig?
Als Bas en Cemal nu 2 minuten uit beeld zijn liggen ze te ketsen ofzo![]()
![]()
BAM!!quote:Op maandag 18 april 2016 15:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Vic rot op met je universum in het universum schieten moeten ze je dom kutmokkel
quote:Op maandag 18 april 2016 15:38 schreef kkka3 het volgende:
Row of all people vraagt of Romy weleens logopedie heeft gehad![]()
![]()
Gewoon een wapen meegevenquote:Op maandag 18 april 2016 15:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Een logopedist zou zelfmoord plegen na een uur daar
Teruggevonden ?quote:Op maandag 18 april 2016 15:39 schreef Inca het volgende:
Vond Cees nu zijn pakkie shag terug stiekem weer in de binnenzak van zijn jas
Die zie je vaker idd..quote:Op maandag 18 april 2016 15:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Een stofzuiger alleen voor de CArtopia en B7B ...
[ afbeelding ]
Ja daarom ookquote:Op maandag 18 april 2016 15:41 schreef Inca het volgende:
[..]Was al sprake van diefstal lag op de keukentafel
Dat vind ik dan wel weer leuk aan Roomquote:Op maandag 18 april 2016 15:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Als je mij een stem geeft met een poepreden kun je doodvallen
Romy
quote:Op maandag 18 april 2016 15:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer leuk aan Room
Rob: ik denk dat het doorslaggevend wordt op wie Bronno stemtquote:Op maandag 18 april 2016 15:40 schreef sjampoeh het volgende:
fik tegen romy: reken maar dat t morgen spannend is, in je eigen groep iemand nomineren
ik schaam me dood, loop ook altijd mn kinderen te beschuldigen als ik iets kwijt benquote:Op maandag 18 april 2016 15:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Romy
quote:Op maandag 18 april 2016 15:42 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik schaam me dood, loop ook altijd mn kinderen te beschuldigen als ik iets kwijt ben
quote:Op maandag 18 april 2016 15:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Romy
Ik ookquote:Op maandag 18 april 2016 15:42 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik schaam me dood, loop ook altijd mn kinderen te beschuldigen als ik iets kwijt ben
En vic bepaalt dat degene die blijft Bronno ook naar huis stemt want anders ligt die er na 2 maanden ook weer uit van haar.. Echt liefdevol dat wijfquote:Op maandag 18 april 2016 15:43 schreef kkka3 het volgende:
Vic: dan bepaalt het publiek wie er genomineerd wordt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo'n fijne, relaxte meid. Zo leuk. Keurig meisje, mag je trots op zijn als moederquote:Op maandag 18 april 2016 15:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Romy
denk do sowieso ook, en Fik nietquote:Op maandag 18 april 2016 15:44 schreef LLgetikt het volgende:
rob vik en bronno krijgen publiekstemmen denk ik
Niet te filmen dat w**fquote:Op maandag 18 april 2016 15:45 schreef chufi het volgende:
[..]
En vic bedaalt dat degene die blijft Bronno ook naar huis stemt want anders ligt die er na 2 maanden ook weer uit van haar.. Echt liefdevol dat wijf
ze is bijna beangstigendquote:Op maandag 18 april 2016 15:46 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Niet te filmen dat w**f
Rob verwacht dat Bonzo stemt op: Rob, GJ en Jessie.
Vic niet Regie bescherming, anders had ze hem vorige keer gekregen.quote:Op maandag 18 april 2016 15:44 schreef LLgetikt het volgende:
rob vik en bronno krijgen publiekstemmen denk ik
Dat zou ook het enige goede zijn van Bronno als hij dat doet... Pats, boem, DRIE!! DRIE?? Ja, drie... (zoals toen met Hakim.. Die was ook zo verbaasd toen)quote:Op maandag 18 april 2016 15:45 schreef kkka3 het volgende:
Vic: doe gewoon wat de groep wil en anders hoor je hier niet
Dus de nieuwe moet Bonzo naar huis stemmen.
Vandaar de relaxte sfeer rondom Victator![]()
![]()
Nu doet Vic neerbuigend over Romy![]()
Rob verwacht stemmen van Bonzo zegt ie
Rob verwacht geen stem van Cees zegt iequote:Op maandag 18 april 2016 15:48 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Dat zou ook het enige goede zijn van Bronno als hij dat doet... Pats, boem, DRIE!! DRIE?? Ja, drie... (zoals toen met Hakim.. Die was ook zo verbaasd toen)
Dat zou een stunt zijn inderdaad, Bronno 3 op Robbedob!quote:Op maandag 18 april 2016 15:48 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Dat zou ook het enige goede zijn van Bronno als hij dat doet... Pats, boem, DRIE!! DRIE?? Ja, drie... (zoals toen met Hakim.. Die was ook zo verbaasd toen)
Liefst van 3 man.quote:Op maandag 18 april 2016 15:49 schreef flatflower het volgende:
[..]
Dat zou een stunt zijn inderdaad, Bronno 3 op Robbedob!
ik verwacht echt niks meer stemming is meestal lafquote:Op maandag 18 april 2016 15:50 schreef RobbieRonald het volgende:
Wat gaat Cemal doen? Die hoopte op een vertrek van Rob. 3 Stemmen van Cemal zou je dan zeggen.
Dat is utopisch! :-)quote:Op maandag 18 april 2016 15:50 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Liefst van 3 man.
Niks Bonzo de meeste stemmen, Rob de meeste![]()
![]()
![]()
Die is omgepraat volgens mij, gaat op Bronno.quote:Op maandag 18 april 2016 15:50 schreef RobbieRonald het volgende:
Wat gaat Cemal doen? Die hoopte op een vertrek van Rob. 3 Stemmen van Cemal zou je dan zeggen.
In theorie wel ja...quote:Op maandag 18 april 2016 15:53 schreef Scherzo het volgende:
Rob stemmen van : Ons, Cemal, Bronno, Bas en Cees ???
Zou voldoende moeten zijn...
Zou best eens kunnenquote:Op maandag 18 april 2016 15:53 schreef flatflower het volgende:
[..]
Die is omgepraat volgens mij, gaat op Bronno.
Maar wie weet verrast hij ons nog!
quote:Op maandag 18 april 2016 15:54 schreef Bramenstruik het volgende:
Rob is het prototype van een volwassen vent die altijd jongeren over zn vloer heeft, en ze laffe jointjes voert om nog een beetje populair te lijken, en dan jonge meisjes opmasseert onder het mom dat er niets gebeurt
Misschien Ramoon ook wel 1?quote:Op maandag 18 april 2016 15:53 schreef Scherzo het volgende:
Rob stemmen van : Ons, Cemal, Bronno, Bas en Cees ???
Zou voldoende moeten zijn...
Exact.quote:Op maandag 18 april 2016 15:54 schreef Bramenstruik het volgende:
Rob is het prototype van een volwassen vent die altijd jongeren over zn vloer heeft, en ze laffe jointjes voert om nog een beetje populair te lijken, en dan jonge meisjes opmasseert onder het mom dat er niets gebeurt
quote:Op maandag 18 april 2016 15:54 schreef Bramenstruik het volgende:
dat is wel leuk een typemachinequote:Op maandag 18 april 2016 15:56 schreef flatflower het volgende:
Oh Do heeft een typemachine gekregen, wilde ze zo graag.
Met een man ook nog...quote:
quote:Op maandag 18 april 2016 15:57 schreef kkka3 het volgende:
Row: skeet, juh weet toch dat ik goed ranzig eet. Foor un meid halve kerel die ik ben![]()
![]()
Rob en Vic weer in de getrouwd-stel-modusquote:Op maandag 18 april 2016 15:57 schreef puzziepie het volgende:
Of Room niet zulke directe vragen wil stellen
[ afbeelding ]
Al was ze de laatste vrouw op aarde,dan nog niet...quote:
Vic had vorige maand echt heel veel stemmen, toch kreeg ze niet de publieksstem, die is door de regie echt beschermd. Gaat dus toch niet lukken.quote:Op maandag 18 april 2016 15:59 schreef kavu het volgende:
Jammer dat ik niet 2 stemmen mag geven. Ik heb al een stem gegeven aan Rob maar zou ook graag een stem op Vic willen geven. Ben er een beetje bang voor dat veel mensen op deze duo willen stemmen en dat Vic dan geen zwarte stem krijgt omdat mensen dan toch eerst op Rob stemmen
Dat ja ...quote:Op maandag 18 april 2016 15:59 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Rob en Vic weer in de getrouwd-stel-modus
Ik voel jequote:Op maandag 18 april 2016 15:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Al was ze de laatste vrouw op aarde,dan nog niet...
Ik heb één keer Bas en Cees gehoord erover en toen zeiden ze beide: Rob, Jessie en Bonzoquote:
Bij Vic bedoel je?quote:Op maandag 18 april 2016 16:04 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
het lijkt me een vrij heftig gebeuren
Ze zit de hele tijd maar om haar heen te kijken, lekker geïnteresseerd. Ik zou zo'n gesprek meteen afkappen.quote:
ik word agressief van haarquote:Op maandag 18 april 2016 16:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze zit de hele tijd maar om haar heen te kijken, lekker geïnteresseerd. Ik zou zo'n gesprek meteen afkappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |