Het is dan wel rolstoeltoegankelijk/geschikt.quote:Op maandag 18 april 2016 15:11 schreef Juud79 het volgende:
En dan gaat Bronno weg volgende week en is er een invalidentoilet, een douchestoel en een hondenhok. Waarom in godsnaam allemaal, dit zagen we allemaal toch al lang aankomen.
ja dat blijkt nu al wel, anders ga je er ook niet met zo'n houding erinquote:Op maandag 18 april 2016 15:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik denk om duidelijk te maken dat hij geen blijvertje is.
Denk echt dat hij voor korte tijd aangenomen is.
Echt he.quote:Op maandag 18 april 2016 14:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nog even en ik ga denken dat Cees, De Mol is
Topper.quote:
Van de douche?quote:Op maandag 18 april 2016 15:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het is dan wel rolstoeltoegankelijk/geschikt.
Gasten kunnen er dan ook gebruik van maken.
Komen ook B&Bgasten etc. Nieuwe inwoners. Kan ook voor de douche.quote:Op maandag 18 april 2016 15:11 schreef Juud79 het volgende:
En dan gaat Bronno weg volgende week en is er een invalidentoilet, een douchestoel en een hondenhok. Waarom in godsnaam allemaal, dit zagen we allemaal toch al lang aankomen.
Schoppen is ook wenselijk...quote:Op maandag 18 april 2016 15:14 schreef kkka3 het volgende:
Als Rob weg moet dan moeten ze hem naar buiten dragen
Doen we!![]()
![]()
![]()
Voorspelbaar weer he, Bas zal er ook wel weer wat krijgen met soortgelijk excuus.quote:Op maandag 18 april 2016 15:06 schreef kkka3 het volgende:
Row wil Cemal een waarschuwingsstem geven.
Nu ben ik helemaal klaar met dat walgelijke w**f
Dat doet de buitenwacht wel.quote:Op maandag 18 april 2016 15:15 schreef flatflower het volgende:
Wat erg de mensen die op Rob wilden stemmen, doen dat niet meer. Zijn geslijm de laatste dagen heeft geholpen.
Ja maar dat is er maar 1 (ik heb ook Rob gestemd), maar dat is niet genoeg voor een plek op de bank.quote:
Cees gaat op Rob in iedergeval.quote:Op maandag 18 april 2016 15:17 schreef flatflower het volgende:
[..]
Ja maar dat is er maar 1 (ik heb ook Rob gestemd), maar dat is niet genoeg voor een plek op de bank.
Nou misschien wel, als de rest op Bronno gaat kan 1 genoeg zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |