SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18 april nominatie internet
19 april nominatie bewoners
20 april entree 2 aspirant bewoners
24 april exit 1 aspirant bewoner
25 april exit 1 bewonerStop crying about being a doormat and get the hell off the floor
Maar wel zeggen dat hij van haar houdt. Dingen kunnen veranderen in een paar maanden.quote:Op maandag 18 april 2016 13:29 schreef Urb het volgende:
[..]
Terwijl Bas daar toch al zeer duidelijk over geweest is. Word hem niet.
Ik ook niet en ben er toch al al sinds het begin bijquote:Op maandag 18 april 2016 13:39 schreef Scherzo het volgende:
Heb in 27 maanden nog nooit een elite stem gehad...
Ik ook nietquote:Op maandag 18 april 2016 13:39 schreef Scherzo het volgende:
Heb in 27 maanden nog nooit een elite stem gehad...
quote:
quote:Op maandag 18 april 2016 13:43 schreef schizolientje het volgende:
wat grappig, die Dennis mailt met spoed het fiscale nr naar Cees omdat je dat beter niet over internet kan gooien en Jessie leest het net voor aan Cees vanuit de mail Dit is Utopia op zijn best
quote:Op maandag 18 april 2016 13:43 schreef a_b het volgende:
Ramona: weet iemand waar Do is.
Romy: ja die is in de caravan . Ze heeft een Kater
Ja Do daar gaat je reputatie , je kan wel zeggen dat je moe bent door de afgelopen weken maar flapuit Romy gooit er gewoon uit dat je een kater hebt
Want de ervaring keert dat er zonder lijstjes niks van terecht komt?quote:Op maandag 18 april 2016 13:43 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Romy meldt in het reisbureau dat Doos in de caravan ligt en even gaat slapen
Row heeft een lijst gemaakt voor schoonmaak badkamer! Wauw![]()
Row: want ervaring leert...
Wat dat betreft is Romy echt geweldig.quote:Op maandag 18 april 2016 13:43 schreef a_b het volgende:
Ja Do daar gaat je reputatie , je kan wel zeggen dat je moe bent door de afgelopen weken maar flapuit Romy gooit er gewoon uit dat je een kater hebt
quote:Op maandag 18 april 2016 13:43 schreef a_b het volgende:
Of Cees heeft het verkeerde nummerquote:Op maandag 18 april 2016 13:48 schreef chufi het volgende:
De BV bestaat helemaal niet ... Het is een grote TV-show...
quote:Op maandag 18 april 2016 13:44 schreef Ebinas het volgende:
Hey slome, het komt niet uit de lucht vallen hoor
[ afbeelding ]
ah dacht een vrouwquote:Op maandag 18 april 2016 13:50 schreef puzziepie het volgende:
Do is klaar met die chagrijnige kop van Bronno
[ afbeelding ]
en daar heeft hij gelijk inquote:Op maandag 18 april 2016 13:50 schreef Dotteke het volgende:
Do is dat negatieve gedoe helemaal zat, ik denk dat ze het over Bronno of Cees heeft.
Tegen over Gina begon hij dat een dag als gisteren, dat ze iets uit willen stralen teniet wordt gedaan door wat er s'avonds is gebeurd
Wat een pestkop.Veel geleerd dus...quote:Op maandag 18 april 2016 13:50 schreef puzziepie het volgende:
Do is klaar met die chagrijnige kop van Bronno
[ afbeelding ]
Denk niet dat de nieuwe direct de boekhouding mag doenquote:Op maandag 18 april 2016 13:51 schreef Ebinas het volgende:
Woensdag is alles opgelost
Maar goed we doen mee
Spannond...quote:Op maandag 18 april 2016 13:53 schreef Ebinas het volgende:
Cees terug in beeld en nog steeds aan het bellen.
Staat in de wacht 1 - 5 min
Een ogenblik geduld aub
oh die gooien ze zo voor de leeuwen daar hebben ze niets bij, en zeggen als je hetniet goed doet , ga je weer naar huisquote:Op maandag 18 april 2016 13:53 schreef Inca het volgende:
[..]
Denk niet dat de nieuwe direct de boekhouding mag doen
Ben er echt van overtuigd dat het voor de verhaallijn is.quote:Op maandag 18 april 2016 13:53 schreef Inca het volgende:
[..]
Denk niet dat de nieuwe direct de boekhouding mag doen
quote:Op maandag 18 april 2016 13:54 schreef flatflower het volgende:
Do zei het net wel goed, Bronno is bezig Bas zwart te maken.
Dennis.quote:Op maandag 18 april 2016 13:55 schreef Ebinas het volgende:
Wat is hij nu allemaal aan het bellen, althans nummers aan het intoetsen.
Niet te harden die man. Traag als dikke stront door een trechter
tis een btw aangifte er is niks makkelijkers lolquote:Op maandag 18 april 2016 13:55 schreef Scherzo het volgende:
Ja Cees, makkelijker kunnen ze het niet maken...
Niks ergs dusquote:Op maandag 18 april 2016 13:55 schreef DaniqueV het volgende:
Owwww voor de liefhebbers, de zoensessie staat op de utopiasite...wat een ophef zeg. werden uitgedaagd en Bas wist eigenlijk niet eens hoe snel hij weer moest ophouden ahhaaha
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Jah...zal het een uitvlucht zijnquote:
Je verwacht het niet...quote:
Klein probleempje.....ze weten het btw bedrag nietquote:Op maandag 18 april 2016 13:56 schreef klabbakus het volgende:
[..]
tis een btw aangifte er is niks makkelijkers lol
onbegrijpelijk dit
knap he, ze zeggen ook wel eens telefonisch in gesprekquote:
Dat bedoelde ik dus, het stelde weinig voor.quote:Op maandag 18 april 2016 13:55 schreef DaniqueV het volgende:
Owwww voor de liefhebbers, de zoensessie staat op de utopiasite...wat een ophef zeg. werden uitgedaagd en Bas wist eigenlijk niet eens hoe snel hij weer moest ophouden ahhaaha
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Ja Bas zei van te voren ook wat hij allemaal in zijn mond had gehad, had zelfs de groene poep van klaver geproeftquote:Op maandag 18 april 2016 13:59 schreef flatflower het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus, het stelde weinig voor.
quote:Op maandag 18 april 2016 14:01 schreef Ebinas het volgende:
Nou is kijken hoe Cees dit gaat vertellen
gewoon al je inkomende en uitgaande facturen optellenquote:Op maandag 18 april 2016 13:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Klein probleempje.....ze weten het btw bedrag niet
Klein probleempje......dat overzicht hebben ze nog nietquote:Op maandag 18 april 2016 14:01 schreef klabbakus het volgende:
[..]
gewoon al je inkomende en uitgaande facturen optellen
quote:Op maandag 18 april 2016 14:02 schreef Inca het volgende:
Rob heeft zijn post moment ook al 2x gemist druk druk druk
Ja die groene poep scene kan ik me nog herinneren, dat was pas erg 😃quote:Op maandag 18 april 2016 14:00 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja Bas zei van te voren ook wat hij allemaal in zijn mond had gehad, had zelfs de groene poep van klaver geproeftnou dan stelt zo'n snelle kus met een man al helemaal niets voor
Echt vies zegquote:Op maandag 18 april 2016 14:04 schreef flatflower het volgende:
[..]
Ja die groene poep scene kan ik me nog herinneren, dat was pas erg 😃
Nou... ik zou niet blij zijn als mijn vent dit deedquote:Op maandag 18 april 2016 13:59 schreef flatflower het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus, het stelde weinig voor.
quote:Op maandag 18 april 2016 14:04 schreef Ebinas het volgende:
Ze zitten in een uitzonderlijke situatie en dat is dat ze geen boekhouder meer hebben.
Pis in mijn broek
Mooiquote:Op maandag 18 april 2016 14:05 schreef Ebinas het volgende:
Heb het idee dat Rob kapot gaat van binnen.
Dat is een tijdbom
sl
In mijn bijzijn prima, achter mijn rug om niet.quote:Op maandag 18 april 2016 14:05 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Nou... ik zou niet blij zijn als mijn vent dit deed
Ik ook niet, maar anders zou hij zich vast ook weer gepasseerd voelenquote:
ditquote:Op maandag 18 april 2016 14:06 schreef flatflower het volgende:
[..]
In mijn bijzijn prima, achter mijn rug om niet.
Dan ga ze er bij zitten en luidspreker aan.quote:Op maandag 18 april 2016 14:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar anders zou hij zich vast ook weer gepasseerd voelen
Juistquote:Op maandag 18 april 2016 14:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dan ga ze er bij zitten en luidspreker aan.
4 horen meer dan 1
Dat zou idd het beste zijn geweestquote:Op maandag 18 april 2016 14:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dan ga ze er bij zitten en luidspreker aan.
4 horen meer dan 1
hoeft ook niet, je pakt gewoon alle facturen van januari, februari en maartquote:Op maandag 18 april 2016 14:02 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Klein probleempje......dat overzicht hebben ze nog niet
Ik ben nu al benieuwd naar het verdriet van Doosquote:Op maandag 18 april 2016 14:08 schreef flatflower het volgende:
Nou Bas zou wel eens gelijk kunnen hebben, dat hij ook op de bank komt.
Wat denk jezelfquote:Op maandag 18 april 2016 14:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik hoop wel dat Cees er van geleerd heeft.
Do wil tactisch stemmenquote:Op maandag 18 april 2016 14:09 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ik ben nu al benieuwd naar het verdriet van Doos
Maar Doos wil graag op Ceesquote:Op maandag 18 april 2016 14:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Do wil tactisch stemmen
Maar dat mag niet van Bas want hij wil niet dat Jessie er straks uit moet
quote:Op maandag 18 april 2016 14:10 schreef DaniqueV het volgende:
Begrijp ik het nu goed, denken ze nu voor die 280 euro geholpen te worden door Dennis en dat alles ingevuld gaat worden? Terwijl het alleen maar om uitleg gaat voor dat bedrag en dan ook maar 4 uurtjes?
quote:Op maandag 18 april 2016 14:09 schreef kkka3 het volgende:
[..]
geen verdriet , ze zal het wel alleen hebben over die ene verdwaalde stem hebben die ze zelf krijgt. Want niemand zal op zielige gepeste Do gaan stemmen die zo hard heeft gewerkt aan haar groeiquote:Op maandag 18 april 2016 14:09 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Rob heeft het wel over 500 euro per maand.quote:Op maandag 18 april 2016 14:10 schreef DaniqueV het volgende:
Begrijp ik het nu goed, denken ze nu voor die 280 euro geholpen te worden door Dennis en dat alles ingevuld gaat worden? Terwijl het alleen maar om uitleg gaat voor dat bedrag en dan ook maar 4 uurtjes?
quote:Op maandag 18 april 2016 14:11 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Maar Doos wil graag op Cees![]()
Doos is strontvervelend.
Ze gaat nu in haar verliefde rol![]()
Kotswijf is het
Wat grappigquote:
Oké, hebben dus wel door dat het om meer geld dan gaatquote:Op maandag 18 april 2016 14:12 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Rob heeft het wel over 500 euro per maand.
Tactisch stemmen om Bas van de bank te houden (volgens mij)quote:Op maandag 18 april 2016 14:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]Ze wil dat bas iets doet ,maar Bas wil dat niet
heb alleen niet meegekregen wat
quote:Op maandag 18 april 2016 14:13 schreef kaatje50 het volgende:
Wat zitten die drie nu toch moeilijk te doen. Dat bedrijf kent het reilen en zeilen van Utopia, en toch willen ze iets anders, dan Cees voorstelt.
Kleine kinderen, die directeurtje willen spelen
Als een boekhouder al 70 euro per uur vraagt voor alleen maar uitleg ben ik benieuwd wat hij vraagt voor het wegwerken van een achterstand van 3 maanden.quote:Op maandag 18 april 2016 14:12 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Wat grappigen dan te bedenken dat ze eigenlijk hopen dat ze iemand nog kunnen vinden die het voor minder dan 280 euro allemaal doet, ongeacht dan wetende of diegene het wel goed kan doen
![]()
Dit zijn nu leuke streams....wil die zure gezichten wel zien![]()
Oh dan was dat het wat Bas niet wil makenquote:
quote:Op maandag 18 april 2016 14:14 schreef kkka3 het volgende:
[..]maar geen verantwoordelijkheid willen
Vooral niets willen doenquote:Op maandag 18 april 2016 14:14 schreef kkka3 het volgende:
[..]maar geen verantwoordelijkheid willen
En toen noemde ze hem hypocrietquote:Op maandag 18 april 2016 14:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh dan was dat het wat Bas niet wil maken
en terecht ,hij is veganist
wat een naar wijf zeg
Ja dat dus en denk dat diegene ook wel inziet dat er een hoop mee is gerommeldquote:Op maandag 18 april 2016 14:14 schreef a_b het volgende:
[..]
Als een boekhouder al 70 euro per uur vraagt voor alleen maar uitleg ben ik benieuwd wat hij vraagt voor het wegwerken van een achterstand van 3 maanden.
quote:
quote:Op maandag 18 april 2016 14:15 schreef kkka3 het volgende:
[..]
En toen noemde ze hem hypocriet![]()
En toen hoefde het niet vandaag, maar morgen
Doodvermoeiend, alletwee wel
Omg.....zijn er kleuters langs geweestquote:
Dat dusquote:Op maandag 18 april 2016 14:16 schreef a_b het volgende:
[..]
nou deze keer geef ik haar gelijk. Dit kan mijn 5 jarige dochter nog mooier
quote:Op maandag 18 april 2016 14:16 schreef oma-Nijn het volgende:
Ze willen allemaal voor een dubbeltje op de eerste zitten, maakt niet met wat. Alles moet gratis, of met veel korting, veel garantie, noem het maar op. Altijd bedelen of van alles
Als je iets van hun wil, of het nou een armbandje, biertje of gebundeld w.c-papier is trekken ze het vel over iemands neus met hun prijzen..
haha zeg net dat mijn 5 jarige dochter dit mooier kan makenquote:Op maandag 18 april 2016 14:16 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Omg.....zijn er kleuters langs geweest
quote:Op maandag 18 april 2016 14:17 schreef a_b het volgende:
[..]
haha zeg net dat mijn 5 jarige dochter dit mooier kan maken
Vergeet een glas kraanwater voor ¤1,50 niet.....quote:Op maandag 18 april 2016 14:16 schreef oma-Nijn het volgende:
Ze willen allemaal voor een dubbeltje op de eerste rij zitten, maakt niet met wat. Alles moet gratis, of met veel korting, veel garantie, noem het maar op. Altijd bedelen om van alles
Als je iets van hun wil, of het nou een armbandje, biertje of gebundeld w.c-papier is trekken ze het vel over iemands neus met hun prijzen..
Gelukkig zou hij het luchtig aanpakken met Cees.quote:Op maandag 18 april 2016 14:05 schreef Ebinas het volgende:
Heb het idee dat Rob kapot gaat van binnen.
Dat is een tijdbom
sl
quote:Op maandag 18 april 2016 14:19 schreef a_b het volgende:
[..]
haha we zitten elke keer 5 sec na elkaar te posten.
quote:Op maandag 18 april 2016 14:20 schreef Dotteke het volgende:
"De cd's van Rowena, dat zijn er nog heel veel", hoor ik op de achtergrond
Hooguit 150 van verkocht, ze had er 450 gemaakt en nog veel meer lege cdtjes.quote:Op maandag 18 april 2016 14:20 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2016 14:20 schreef Dotteke het volgende:
Tja, de mensen wachten op die video natuurlijk...quote:Op maandag 18 april 2016 14:20 schreef Dotteke het volgende:
Prijsvraag? Waar dan?quote:Op maandag 18 april 2016 14:22 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Kan je nagaan, je kan dat ding zelfs winnen met een prijsvraag. Ik denk dat niemand het oplost
Ik hoef lekker niets te doen,hoppa...quote:Op maandag 18 april 2016 14:23 schreef Tuinfluitert het volgende:
Romy: Ik ben echt blij hoe het nu gaat, oh, ik ben zo blij.
Vanmorgen ook al...quote:Op maandag 18 april 2016 14:24 schreef Ebinas het volgende:
Cees heeft het inmiddels over liters yoghurt en vla
Romy heeft het nu over een product die niets hoeft te kosten?quote:Op maandag 18 april 2016 14:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik hoef lekker niets te doen,hoppa...
Stond al die tijd op de site, je moest iets liken of zo geloof ik.quote:
Urn zonder dekselquote:
Rowena ;-)quote:Op maandag 18 april 2016 14:30 schreef Ebinas het volgende:
Ramona wil bellen.
Cees doet moeilijk.
Al zegt hij zelf van niet
Hahaha ook al zo'n fake bril net als Row.quote:Op maandag 18 april 2016 14:30 schreef Tuinfluitert het volgende:
(Buiten op de plaats voetballen, Rob en Jessie)
Jessie: Ik weet niet of ik kan voetballen met een bril op.
Rob: Heb je normaal lenzen in?
Jessie: Nee, gewoon niets.
Rob: Zal de bril dan maar afdoen.
quote:
En op mijn stream. Moet altijd zo snel mogelijk weg van dat mokkel.quote:Op maandag 18 april 2016 14:33 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Verschrikkelijk om met zo'n iemand te moeten telefoneren...
Oh daarom is ze natuurlijk opgestaan uit de caravanquote:Op maandag 18 april 2016 14:36 schreef Ebinas het volgende:
Do wil sigaretten afrekenen. Moet nu anders kan ze niet roken.
Nog steeds geen tijdstip vastgezet, om dat tussendoor betalen te voorkomen.
Dom van hemzelf
Huub van B. zei hier een keer dat de FEBO ook een boekhouding bijhoudt. Dus denk dat je gelijk hebt.quote:Op maandag 18 april 2016 13:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ben er echt van overtuigd dat het voor de verhaallijn is.
Programmamakers zullen echt geen belastingdienst op hun nek willen, dankzij een stel stumpers
Die boekhouding is gewoon een toneelstukje, de echte boekhouding wordt door achter bij gehouden. De bewoners doen het voor het joks/voor de show.quote:Op maandag 18 april 2016 14:37 schreef Haropro het volgende:
[..]
Huub van B. zei hier een keer dat de FEBO ook een boekhouding bijhoudt. Dus denk dat je gelijk hebt.
Jessie vroeg ook al een sjekkie aan Rob, maar de vloeitjes waren op.quote:Op maandag 18 april 2016 14:37 schreef Inca het volgende:
Heeft wel geholpen dan dat Cees direct de sigaretten weg pakte?
Ze lopen nu steeds van elkaar te bietsen
UTO / [COS #2057] Een vrije Cosquote:Op maandag 18 april 2016 14:37 schreef Haropro het volgende:
[..]
Huub van B. zei hier een keer dat de FEBO ook een boekhouding bijhoudt. Dus denk dat je gelijk hebt.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:05 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja, wij houden alles zeer gedetailleerd bij, zodat we vooraf kunnen anticiperen op als er iets fout gaat.
Dat MAMMIE geschreeuw is zo irritant....quote:Op maandag 18 april 2016 14:36 schreef kkka3 het volgende:
Row blèrt naar Gabs: heeey mammie, heb juh al butaald
En gaat nu 'liefjes' lopen zingen
Dat je dat gevonden hebt! Maar ja deze zin bedoelde ikquote:Op maandag 18 april 2016 14:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
UTO / [COS #2057] Een vrije Cos
[..]
Maar wel zo dat Cees er uitslag van krijgt en jn huilen uitbarst?quote:Op maandag 18 april 2016 14:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die boekhouding is gewoon een toneelstukje, de echte boekhouding wordt door achter bij gehouden. De bewoners doen het voor het joks/voor de show.
quote:Op maandag 18 april 2016 14:37 schreef flatflower het volgende:
Hahaha, Bas schijt aan Bronno en gaat lekker voor zijn neus kleien!
Straks ligt het weerquote:Op maandag 18 april 2016 14:38 schreef Ebinas het volgende:
Voor hoe lang zit het nog is de vraag
[ afbeelding ]
Allemaal toneel.quote:Op maandag 18 april 2016 14:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar wel zo dat Cees er uitslag van krijgt en jn huilen uitbarst?
Pollen, grasallergie?quote:Op maandag 18 april 2016 14:45 schreef flatflower het volgende:
Basi is goed verkouden. Ik zweer bij een duo neusspray, geen snot meer en vrij ademen door de neus.
#hintaanregie
Leuke potjes, echt iets voor jouquote:Op maandag 18 april 2016 14:44 schreef LLgetikt het volgende:
leuk dat pottenbakken, wat word er gemaakt en word dat uiteindelijk ook verkocht?
en waarom dat nou weerquote:Op maandag 18 april 2016 14:48 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Leuke potjes, echt iets voor jou
Dat klopt ook wel, als je buiten de poort komt vragen ze wat je uitgegeven hebt en waaraan. Als je zou willen kan je natuurlijk de boel bij elkaar liegen, maar goedquote:Op maandag 18 april 2016 14:37 schreef Haropro het volgende:
[..]
Zoekt denk ik ontspanning, rust in zijn muziek en natuur,quote:Op maandag 18 april 2016 14:49 schreef freaky40 het volgende:
Bronno is het nieuwe huismongooltje blijkbaar....
Oke, ik zal eens op zoek gaan in de winkel.quote:Op maandag 18 april 2016 14:51 schreef flatflower het volgende:
[..]
Gewoon verkoudheids snot :-)
Duo neusspray, mag geen merk nemen hier.
Otrivin?quote:Op maandag 18 april 2016 14:51 schreef flatflower het volgende:
[..]
Gewoon verkoudheids snot :-)
Duo neusspray, mag geen merk nemen hier.
Okquote:Op maandag 18 april 2016 14:52 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Zoekt denk ik ontspanning, rust in zijn muziek en natuur,
Ik hoop zo dat Rob lukt en Vic erbij zou ultiem zijn.quote:Op maandag 18 april 2016 14:54 schreef kkka3 het volgende:
De vide verwacht een publieksstem voor Romy
Formule is vrij vandaagquote:Op maandag 18 april 2016 14:48 schreef freaky40 het volgende:
Bas bakt er niet veel van...waar blijft zijn pottenbak lerares?
quote:Op maandag 18 april 2016 14:55 schreef flatflower het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat Rob lukt en Vic erbij zou ultiem zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |