quote:
Op vrijdag 25 april 2014 01:01 schreef Books1 het volgende:Beste Huub, ik ken je verder helemaal niet maar ik vind dat je hier ook antwoord als een lamgeslagen uitgerangeerde Utopiaganger.
De antwoorden die je geeft zijn net zo nietszeggend als het stelletje malloten daar in de loods. Het draait over roddelen, drank, roddelen, gezeur, roddelen, roken, roddelen, 2 a 3 mensen die dan ook echt iets proberen te doen maar door de rest in de stront geduwd worden omdat ze wat doen, roddelen, sexen tussen de twee meest smerige personen die daar rondlopen en dan bedoel ik niet alleen seks, een viswijf uit Helmond die letterlijk gestoord is en totaal niet kan koken, een godsdienstfreak en alles is gedonderer.
Jij krijgt je salaris en daar is alles meegezegd. Voor hoe het nu over komt is het een hok vol met verwende ballen die geen eenheid kunnen of willen vormen want dan zou je iets doen en daar word je moe van.
Antwoord geef je net niet. Mijn idee zeg dan helemaal niets. Als je nu eens eerlijk open kaart zou spelen en zeg ja dat, die, zus of zo is idd juist/niet juist met een goede onderbouwing dan zou het nog iets kunnen worden maar dit is werkelijk een belachelijk programma. Een programma wat in de basis een heel leuk programma had kunnen worden maar veels te veel vrijheid (lees geld).
Fijne avond/nachtdienst nog daar in het verwende nest.
als de inwoners voor geld willen gaan moeten ze dat doen. Er is ook wel eens geopperd om het zonder te doen, of het te verbranden, of zo autarkisch mogelijk willen doen. Dat is in mijn ogen juist de discussie en het programma.
De inwoners spiegelen wat ons betreft redelijk de samenleving af, want als je er 15 gelijkgestemden in doet is het niet leuk om naar te kijken. Dus de huisvrouw uit Helmond en de afgestudeerd filosoof. De Gooische HBO jongen en het feestbeest. De alternatieve levenskunstenares en een ascetisch levende zwerver, de commerciele knappe jongen en de vrijgezelle aannemer. De verpleegster en het glamourmodel.
Hoe brengen zij het ervan af, als ze overnieuw mogen beginnen. Als maker hebben wij daar geen waarde-oordeel over, wij brengen het proces zo goed mogelijk in beeld. en tuurlijk hoort daar roddel, achterklap, liefde en sex bij, we maken toch een tv programma?