Ik vind het toffer dat het vandaag 23 graden wordtquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind het tof dat Huub hier de ballen heeft om te reageren
Oke een soort van Noord Koreaquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:59 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
wij hebben zicht in alles, mail, telefoonverkeer, internet verkeer etc.
Ik geniet er van echtquote:
vacatures waren het toch?quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vind het toffer dat het vandaag 23 graden wordt
Gio is nog druk met de facturenOok zo tof
Ja de fok heh...dan ga ik geen geld overmaken...weet hij hoe ik heet...waar ik woon...straks staat die hier voor de deur....sta ik daar met mijn vlaggetjequote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
als de inwoners voor geld willen gaan moeten ze dat doen. Er is ook wel eens geopperd om het zonder te doen, of het te verbranden, of zo autarkisch mogelijk willen doen. Dat is in mijn ogen juist de discussie en het programma.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:01 schreef Books1 het volgende:
Beste Huub, ik ken je verder helemaal niet maar ik vind dat je hier ook antwoord als een lamgeslagen uitgerangeerde Utopiaganger.
De antwoorden die je geeft zijn net zo nietszeggend als het stelletje malloten daar in de loods. Het draait over roddelen, drank, roddelen, gezeur, roddelen, roken, roddelen, 2 a 3 mensen die dan ook echt iets proberen te doen maar door de rest in de stront geduwd worden omdat ze wat doen, roddelen, sexen tussen de twee meest smerige personen die daar rondlopen en dan bedoel ik niet alleen seks, een viswijf uit Helmond die letterlijk gestoord is en totaal niet kan koken, een godsdienstfreak en alles is gedonderer.
Jij krijgt je salaris en daar is alles meegezegd. Voor hoe het nu over komt is het een hok vol met verwende ballen die geen eenheid kunnen of willen vormen want dan zou je iets doen en daar word je moe van.
Antwoord geef je net niet. Mijn idee zeg dan helemaal niets. Als je nu eens eerlijk open kaart zou spelen en zeg ja dat, die, zus of zo is idd juist/niet juist met een goede onderbouwing dan zou het nog iets kunnen worden maar dit is werkelijk een belachelijk programma. Een programma wat in de basis een heel leuk programma had kunnen worden maar veels te veel vrijheid (lees geld).
Fijne avond/nachtdienst nog daar in het verwende nest.
15 stuksquote:
ja, wij houden alles zeer gedetailleerd bij, zodat we vooraf kunnen anticiperen op als er iets fout gaat.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar hebben jullie ook een soort schaduwboekhouding, zodat je kunt inschatten of het fout gaat met de belasting, of wanneer ze betalingsproblemen krijgen etc.?
dat mag jij beslissen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie is daar de baas ? Jij of een bewoner?
Mag ik weten hoeveel mensen jullie daarop hebben zitten? lijkt mij best veel wat er binnen komt.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:59 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
wij hebben zicht in alles, mail, telefoonverkeer, internet verkeer etc.
Niet doen laat ze het zelf maar uit zoekenquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:05 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja, wij houden alles zeer gedetailleerd bij, zodat we vooraf kunnen anticiperen op als er iets fout gaat.
ik werk nu alweer voor het negende jaar voor hem, en met erg veel plezier.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:05 schreef Sanshine het volgende:
Soms lijkt het ook gewoon of je de puppet van JdM bent. Waar is die recalcitrantie DGK Huub dan??
Ja dat heeft ie waarschijnlijk letterlijk genomen ... Shit zit er op ... Op naar de hoe*** ...quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:02 schreef Sanshine het volgende:
Ja Huub je komt hier al heel lang! Toch zeker sinds DGK!
Kusje erop.
dat geeft zeker leuke beelden, maar dat willen wij absoluut niet doen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:07 schreef HiDiHo het volgende:
Hé Huub...hoe leuk was het dat je je eigen filmpje in DGK mocht kijken op youtube? met Giel Beelen
Laat ze eens wat van hunzelf terugzien, dat geeft leuke beelden.
Dat moet wel hilarisch voor jullie zijn, af en toe.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:05 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja, wij houden alles zeer gedetailleerd bij, zodat we vooraf kunnen anticiperen op als er iets fout gaat.
doe nou niet zo eng...ik moet die donkere trap nog opquote:
doen we ook, maar anticiperen om het in beeld te brengen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:07 schreef formule het volgende:
[..]
Niet doen laat ze het zelf maar uit zoeken
quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:01 schreef Books1 het volgende:
Beste Huub, ik ken je verder helemaal niet maar ik vind dat je hier ook antwoord als een lamgeslagen uitgerangeerde Utopiaganger.
De antwoorden die je geeft zijn net zo nietszeggend als het stelletje malloten daar in de loods. Het draait over roddelen, drank, roddelen, gezeur, roddelen, roken, roddelen, 2 a 3 mensen die dan ook echt iets proberen te doen maar door de rest in de stront geduwd worden omdat ze wat doen, roddelen, sexen tussen de twee meest smerige personen die daar rondlopen en dan bedoel ik niet alleen seks, een viswijf uit Helmond die letterlijk gestoord is en totaal niet kan koken, een godsdienstfreak en alles is gedonderer.
Jij krijgt je salaris en daar is alles meegezegd. Voor hoe het nu over komt is het een hok vol met verwende ballen die geen eenheid kunnen of willen vormen want dan zou je iets doen en daar word je moe van.
Antwoord geef je net niet. Mijn idee zeg dan helemaal niets. Als je nu eens eerlijk open kaart zou spelen en zeg ja dat, die, zus of zo is idd juist/niet juist met een goede onderbouwing dan zou het nog iets kunnen worden maar dit is werkelijk een belachelijk programma. Een programma wat in de basis een heel leuk programma had kunnen worden maar veels te veel vrijheid (lees geld).
Fijne avond/nachtdienst nog daar in het verwende nest.
Gefeliciteerd! Hoort het lobby'en op Fok! ook onder je taakbeschrijving? Krijg je deze uren betaald?quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:07 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik werk nu alweer voor het negende jaar voor hem, en met erg veel plezier.
maatwerk, de inwoners maakten het (zonder inmenging) vrijwel direct goed. Wij willen het liefst niet ingrijpen dan, want dan gaan ze in conflicten naar ons kijken.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:08 schreef Punkman het volgende:
Nog 1 vraagje voor Huub, en dan laat ik je weer met rust.
Waarom kreeg Lot geen straf toen ze Gio met de bezem sloeg ?
Geweld werd niet geaccepteerd toch ?
Na Vanes ik ook niet meer...maar alé...ge moet ze een kans gevenquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:08 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo'n hoge pet van op, sorry![]()
puur voor personal pleasurequote:Op vrijdag 25 april 2014 01:08 schreef Sanshine het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Hoort het lobby'en op Fok! ook onder je taakbeschrijving? Krijg je deze uren betaald?
Ik hoop het voor je! 14.gif.
helemaal topquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:09 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
maatwerk, de inwoners maakten het (zonder inmenging) vrijwel direct goed. Wij willen het liefst niet ingrijpen dan, want dan gaan ze in conflicten naar ons kijken.
Hoor ik daar een gebroken hartje?quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:09 schreef Baconbus het volgende:
Sowieso zou ik het op prijs stellen als niemand het meer over Jimmy heeft.
Jimmy, daar is nog een leuk filmpje van, die moest eruit!quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:09 schreef Baconbus het volgende:
Die wetten hadden ze toch zelf kunnen maken? volgens mij is dat het idee van een nieuwe samenleving.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:02 schreef Rica het volgende:
[..]
Soms lijkt het ook of ze dat "geen wetten, geen regels" opvatten alsof er geen wetten en regels mogen komen. Dat het soort van anarchie moet blijven. Als er iets wordt voorgesteld wat maar naar regels riekt wordt er direct geroepen, "ja maar geen regels he?" Ze beroepen zich erop.
Dus enerzijds heb je 15 mensen die een nieuwe samenleving moeten gaan opzetten en anderzijds menen ze dat het zonder wetten en regels moet. Wat eigenlijk niet gaat want regels zijn inherent aan een samenleving.
"In Utopia zijn er geen regels, geen wetten en geen machtsverhoudingen"
had moeten zijn:
"In Utopia worden regels en wetten herschreven door 15 inwoners op zoek naar iets beters"
Ok top, dankjequote:Op vrijdag 25 april 2014 01:09 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
maatwerk, de inwoners maakten het (zonder inmenging) vrijwel direct goed. Wij willen het liefst niet ingrijpen dan, want dan gaan ze in conflicten naar ons kijken.
Ja hallo!!! We hadden een excuus neger, ik wilde hem houden!!!quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:09 schreef Baconbus het volgende:
Nee, maar we kunnen het beter niet meer over Jimmy hebben. Zou ik erg waarderen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:10 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hoor ik daar een gebroken hartje?
de inwoners weten heel goed dat het geen wetten en geen regels gelden op de onderlinge machtsverhoudingen, geld uit de pot verdeling, beslissingen nemen etc. etc.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die wetten hadden ze toch zelf kunnen maken? volgens mij is dat het idee van een nieuwe samenleving.
En beinvloeden het teveel door verplichte sponsordealtjes, regeltjes en andere meuk. Soms grappig om te zien hoe klungelig de bewoners daar mee omgaan.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:05 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
als de inwoners voor geld willen gaan moeten ze dat doen. Er is ook wel eens geopperd om het zonder te doen, of het te verbranden, of zo autarkisch mogelijk willen doen. Dat is in mijn ogen juist de discussie en het programma.
De inwoners spiegelen wat ons betreft redelijk de samenleving af, want als je er 15 gelijkgestemden in doet is het niet leuk om naar te kijken. Dus de huisvrouw uit Helmond en de afgestudeerd filosoof. De Gooische HBO jongen en het feestbeest. De alternatieve levenskunstenares en een ascetisch levende zwerver, de commerciele knappe jongen en de vrijgezelle aannemer. De verpleegster en het glamourmodel.
Hoe brengen zij het ervan af, als ze overnieuw mogen beginnen. Als maker hebben wij daar geen waarde-oordeel over, wij brengen het proces zo goed mogelijk in beeld. en tuurlijk hoort daar roddel, achterklap, liefde en sex bij, we maken toch een tv programma?
1 keer elite geweest , maar mogen we nu SMSen ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wij vinden duurzaamheid in Utopia heel belangrijk, daarom zitten er ook mensen in de cast die dat hoog in het vaandel hebben staan.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat ik wel jammer vind Huub, jullie programma moet duurzaamheid uitstralen,
maar Earth Day op 22 april is kompleet aan de bewoners voorbij gegaan, hoezo ?
Moeilijk zieligquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:11 schreef formule het volgende:
[..]
Oke ga me er vast op voorbereiden Heftig zeg Maar Gio zo erg zielig gewoon
Weet je zeker dat in het format staat, dat de nieuwe samenleving duurzaamheid moet uitstralen?quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat ik wel jammer vind Huub, jullie programma moet duurzaamheid uitstralen,
maar Earth Day op 22 april is kompleet aan de bewoners voorbij gegaan, hoezo ?
Gelukkig voor mij is dit een afspiegeling van de samenleving van JdM/ditisHuub en niet van de hele samenleving in Nederland. Als je van alle catergorie de meest extreme neemt krijg je deze zotte Utopianen op een paar uitzonderingen na (die zijn goed gecast).quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:05 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
als de inwoners voor geld willen gaan moeten ze dat doen. Er is ook wel eens geopperd om het zonder te doen, of het te verbranden, of zo autarkisch mogelijk willen doen. Dat is in mijn ogen juist de discussie en het programma.
De inwoners spiegelen wat ons betreft redelijk de samenleving af, want als je er 15 gelijkgestemden in doet is het niet leuk om naar te kijken. Dus de huisvrouw uit Helmond en de afgestudeerd filosoof. De Gooische HBO jongen en het feestbeest. De alternatieve levenskunstenares en een ascetisch levende zwerver, de commerciele knappe jongen en de vrijgezelle aannemer. De verpleegster en het glamourmodel.
Hoe brengen zij het ervan af, als ze overnieuw mogen beginnen. Als maker hebben wij daar geen waarde-oordeel over, wij brengen het proces zo goed mogelijk in beeld. en tuurlijk hoort daar roddel, achterklap, liefde en sex bij, we maken toch een tv programma?
Een vrijstaat verklarenquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:11 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
de inwoners weten heel goed dat het geen wetten en geen regels gelden op de onderlinge machtsverhoudingen, geld uit de pot verdeling, beslissingen nemen etc. etc.
Nederlandse wet geldt altijd, ook in Utopia, soms tot gemeentelijke verordeningen aan toe
Jammer, ik had liever gehad dat het programma dit open heeft gelaten.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:11 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
wij vinden duurzaamheid in Utopia heel belangrijk, daarom zitten er ook mensen in de cast die dat hoog in het vaandel hebben staan.
Wat is de reden daar achter? Gaan ze zich dan anders gedragen als ze zichzelf zien?quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:08 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
dat geeft zeker leuke beelden, maar dat willen wij absoluut niet doen.
Alleen Nicolien en Dennis toch?quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:11 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
wij vinden duurzaamheid in Utopia heel belangrijk, daarom zitten er ook mensen in de cast die dat hoog in het vaandel hebben staan.
ja zonder sponsoren was het er niet gekomen, dat is soms wel eens gekkig. Maar dat is nou eenmaal een wetmatigheid van commerciele televisie. Je loopt tegen productionele grenzen op van wat je zou willen, welkom in mijn Utopiaquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
En beinvloeden het teveel door verplichte sponsordealtjes, regeltjes en andere meuk. Soms grappig om te zien hoe klungelig de bewoners daar mee omgaan.
In principe is er brilliant gecast om de meest kleinzielige, lamlendige en verwende egoistische eigenschappen van de mens bloot te leggen. Om er een lekkere Amerikaanse filmthrope tegen aan te gooien zou er nu ongeveer een hoopvolle omslag in het verhaal moeten komen. Koers richting meer samenwerking, wat plottwistjes en een vergering van de sitautie om vervolgens 31 december te triomferen.... Ik wacht het af ;-)
Same here, lekker lurken en soms posten.quote:
zelf uitzoeken (en wij moeten nieuwe camera's installeren)quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:11 schreef BoleroPower het volgende:
Huub wat gaat er gebeuren als die loods compleet afbrand moeten de bewoners het dan zelf uitzoeken of krijgen ze dan wel hulp van jullie voor onderdak ? Of een nieuw startkapitaal ?
Wat is er duurzaam aan Billy? Die snap ik niet.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:12 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Jammer, ik had liever gehad dat het programma dit open heeft gelaten.
De duurzaamheidstypes Billy en Nicoline zijn niet bepaald mijn favorieten
Ja een Nicolien die Rienks hoog staande vaandel wappert bv .. Om maar ergens mee te beginnen ..quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:11 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik zie nog meer perspectiefquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:13 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
zelf uitzoeken (en wij moeten nieuwe camera's installeren)
Die kut wordt door iedereen gebruikt, hoe duurzaam wil je het hebben?quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:13 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat is er duurzaam aan Billy? Die snap ik niet.
Ik zou er een moord voor doen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:13 schreef Sanshine het volgende:
Na negen jaar werken voor JdM kun je het hem eigenlijk ook niet meer kwalijk nemen.
Morgen verder met een volledige ongecensureerde topictitel als het ff kan?
Hoe gedetailleerd?quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:05 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Nee na 9 jaar kun je ze wel als 'verloren' beschouwen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:13 schreef Sanshine het volgende:
Na negen jaar werken voor JdM kun je het hem eigenlijk ook niet meer kwalijk nemen.
Morgen verder met een volledige ongecensureerde topictitel als het ff kan?
haar harenquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:13 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat is er duurzaam aan Billy? Die snap ik niet.
Ik doelde ook op het eerstequote:Op vrijdag 25 april 2014 01:11 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
de inwoners weten heel goed dat het geen wetten en geen regels gelden op de onderlinge machtsverhoudingen, geld uit de pot verdeling, beslissingen nemen etc. etc.
Nederlandse wet geldt altijd, ook in Utopia, soms tot gemeentelijke verordeningen aan toe
Gelul Dat woord gebruikte jij tegen mij ook Maar kusje knuffel liefje Oke alles is weer goedquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:08 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
doen we ook, maar anticiperen om het in beeld te brengen.
Wat schuift hetquote:
Ze ging een tandje lager alleen in het weekend geloof ikquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:15 schreef Boca_Raton het volgende:
Waar blijven trouwens de eters van Vanas? Ik zie geen eters meer.
Ze zijn zelfvoorzienend geworden, eten uit elkaars neus.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:15 schreef Boca_Raton het volgende:
Waar blijven trouwens de eters van Vanas? Ik zie geen eters meer.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ze ging een tandje lager alleen in het weekend geloof ik
Ze heb geen tandjes...........quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
hoeft ook niet, alleen je reageert vanuit teveel een mening. Je tracht niet objectief te zijn in je mening en dan wordt een abstracte discussie moeilijk. Toch ga ik het proberen,quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:11 schreef Books1 het volgende:
[..]
Gelukkig voor mij is dit een afspiegeling van de samenleving van JdM/ditisHuub en niet van de hele samenleving in Nederland. Als je van alle catergorie de meest extreme neemt krijg je deze zotte Utopianen op een paar uitzonderingen na (die zijn goed gecast).
Dat jullie geen oordeel daarover hebben is complete bs. Waarom omdat jullie uiteindelijk toch sturen door artiesten uit te nodigen/laten komen, Julius Jaspers kwam ook spontaan, net als Vivianne Reijs die alles uitstraalde dat ze moest en totaal geen interesse of een connectie er mee heeft/had?
Had ze 2500 euro startgeld gegeven en de rest het laten uitzoeken. Ego met ego bestrijden lijdt tot niks of ja tot complete chaos in alles.
Tof dat je reageert btw alleen denk ik niet dat wij eruit gaan komen.
dit is niet een geschikt weekend volgens mij ... nextquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Lulkoekquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:11 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Erg snugger ben je echt niet, ga maar strijkenquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:16 schreef Sanshine het volgende:
[..]
Voor een baantje bij JdM? Waarom denk ik dan? En daarna : Wie houdt je tegen?
quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:16 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ze heb geen tandjes...........
hahaahah, ja dat is 1-0 voor Bestweldonkerquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:16 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ze heb geen tandjes...........
quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:13 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
zelf uitzoeken (en wij moeten nieuwe camera's installeren)
wij hebben in de uitzendingen geen entiteit. Wij hebben geen middel van communiceren, er is geen video post, er is geen big brother, geen dagboekkamer, helemaal niets.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat is de reden daar achter? Gaan ze zich dan anders gedragen als ze zichzelf zien?
Jij hebt daar ervaring mee
Naar mijn mening nog wel een paar meer, maar NIcoline is volgens mij het meest duurzaam van allemaal.quote:
http://www.utopiatv.nl/news/detail/5956/giorgio-s-kluis-50quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:17 schreef Punkman het volgende:
Zijn ze nu trouwens alweer zo goed als failliet of valt het mee ?
ik heb je toch al meermaals horen pratenquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:18 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
wij hebben in de uitzendingen geen entiteit. Wij hebben geen middel van communiceren, er is geen video post, er is geen big brother, geen dagboekkamer, helemaal niets.
Als wij ze dingen zouden laten terugzien, is er wel ineens een ons. Vandaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |