SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18 april nominatie internet
19 april nominatie bewoners
20 april entree 2 aspirant bewoners
24 april exit 1 aspirant bewoner
25 april exit 1 bewoner
Sacherijnig...quote:
O deale..quote:
doordenkerquote:Op maandag 18 april 2016 15:02 schreef flatflower het volgende:
[..]
Dit plaatje is zo fout in so many ways :-)
Het lijkt net of Bas bij Bronno...
ALS MARITA MAAR BLIJFTquote:Op maandag 18 april 2016 15:03 schreef Odaiba het volgende:
Nou deze stemming wordt weer zo voorspelbaar als de pest.
Zou ook voorspelbaar zijn.quote:Op maandag 18 april 2016 15:04 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ALS MARITA MAAR BLIJFT
dan is het geen deceptie
nee die laura zou voorspelbaar zijn, oudjes komen er bijna niet in door een stemmingquote:
Zelf hoop ik op Karin.quote:Op maandag 18 april 2016 15:05 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
nee die laura zou voorspelbaar zijn, oudjes komen er bijna niet in door een stemming
Zoveel domheid, en ook nog denken dat ze wat nuttigs meldtquote:Op maandag 18 april 2016 15:06 schreef Ebinas het volgende:
Rowena legt weer uit.
Eerst dacht ik 1,1,1,1
Toen dacht ik 2,1
Echt het klopt ook nog niet eens
Dan zal de enige zijn, dus verloren stem.quote:Op maandag 18 april 2016 15:06 schreef kkka3 het volgende:
Row wil Cemal een waarschuwingsstem geven.
Nu ben ik helemaal klaar met dat walgelijke w**f
Ik ook.quote:
Brunno wil zelf een Pietertje, gisteren had hij het erover dat hij bang was dat mensen (utopianen) punten van hem zouden af snoepenquote:Op maandag 18 april 2016 15:04 schreef Odaiba het volgende:
Deze groep kan ook gewoon met Bronno gaan praten, zoals Gina vanmorgen heeft gedaan, maar nee, dat doen de meeste daar niet. Stemming is nu makkelijk en ze hoeven geen oude wonden open te halen.
ja ik hoop karin of marita..quote:
Er moeten koppen rollenquote:Op maandag 18 april 2016 15:07 schreef Odaiba het volgende:
[ afbeelding ]
Sommige gaan volluit (Rowena, Jessie, Rowena), maar ander gaan ze verdelen (Victoria, Cees).
Dus Bronno zit sws op de bank, en verder wordt het spannend welke er nog bij komen.
judasvriendinquote:Op maandag 18 april 2016 15:08 schreef Odaiba het volgende:
Row was toch zogenaamd de mattie van Cemal, ze vond hem zo'n leuk persoon, en dan nu zo over hem praten...
Ja, waardeloze vent.quote:Op maandag 18 april 2016 15:08 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Brunno wil zelf een Pietertje, gisteren had hij het erover dat hij bang was dat mensen (utopianen) punten van hem zouden af snoepen
Dat zei hij tegen Doos ook alquote:Op maandag 18 april 2016 15:07 schreef Tuinfluitert het volgende:
(Op de schommelbank en Bas pottenbakken)
Romy: Bas hoe laat beginnen morgen de stemmingen?
Bas: Oh dat is morgen al, denk 12 uur, weet je al op wie je gaat stemmen op mij zeker.
Romy: Nee.
Bas: Wat was er?
Romy: Zendercheck.
Achterlijk w**f, ze kan nog veel van hem leren ipv andersomquote:Op maandag 18 april 2016 15:08 schreef Odaiba het volgende:
Row was toch zogenaamd de mattie van Cemal, ze vond hem zo'n leuk persoon, en dan nu zo over hem praten...
Ik denk om duidelijk te maken dat hij geen blijvertje is.quote:Op maandag 18 april 2016 15:09 schreef LLgetikt het volgende:
bronno riep na 1 week al dat ie weg wou
gewoon om zichzelf in te dekken
Omdat?quote:Op maandag 18 april 2016 15:06 schreef kkka3 het volgende:
GM GB.quote:
Het is dan wel rolstoeltoegankelijk/geschikt.quote:Op maandag 18 april 2016 15:11 schreef Juud79 het volgende:
En dan gaat Bronno weg volgende week en is er een invalidentoilet, een douchestoel en een hondenhok. Waarom in godsnaam allemaal, dit zagen we allemaal toch al lang aankomen.
ja dat blijkt nu al wel, anders ga je er ook niet met zo'n houding erinquote:Op maandag 18 april 2016 15:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik denk om duidelijk te maken dat hij geen blijvertje is.
Denk echt dat hij voor korte tijd aangenomen is.
Echt he.quote:Op maandag 18 april 2016 14:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nog even en ik ga denken dat Cees, De Mol is
Topper.quote:
Van de douche?quote:Op maandag 18 april 2016 15:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het is dan wel rolstoeltoegankelijk/geschikt.
Gasten kunnen er dan ook gebruik van maken.
Komen ook B&Bgasten etc. Nieuwe inwoners. Kan ook voor de douche.quote:Op maandag 18 april 2016 15:11 schreef Juud79 het volgende:
En dan gaat Bronno weg volgende week en is er een invalidentoilet, een douchestoel en een hondenhok. Waarom in godsnaam allemaal, dit zagen we allemaal toch al lang aankomen.
Schoppen is ook wenselijk...quote:Op maandag 18 april 2016 15:14 schreef kkka3 het volgende:
Als Rob weg moet dan moeten ze hem naar buiten dragen
Doen we!![]()
![]()
![]()
Voorspelbaar weer he, Bas zal er ook wel weer wat krijgen met soortgelijk excuus.quote:Op maandag 18 april 2016 15:06 schreef kkka3 het volgende:
Dat doet de buitenwacht wel.quote:Op maandag 18 april 2016 15:15 schreef flatflower het volgende:
Wat erg de mensen die op Rob wilden stemmen, doen dat niet meer. Zijn geslijm de laatste dagen heeft geholpen.
Ja maar dat is er maar 1 (ik heb ook Rob gestemd), maar dat is niet genoeg voor een plek op de bank.quote:
Cees gaat op Rob in iedergeval.quote:Op maandag 18 april 2016 15:17 schreef flatflower het volgende:
[..]
Ja maar dat is er maar 1 (ik heb ook Rob gestemd), maar dat is niet genoeg voor een plek op de bank.
Nou misschien wel, als de rest op Bronno gaat kan 1 genoeg zijn.
Walgelijk.quote:Op maandag 18 april 2016 15:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat een gezeik zeg Vic is lesbisch en dan zo reageren
Ja ga dan met Bas praten domme mokkelsquote:Op maandag 18 april 2016 15:19 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Walgelijk.
Vind ik sowieso wel, met zijn allen haar even uithoren en vertellen hoe of wat![]()
Vic nog een keer: maar stel dat Cemal met Bas in de caravan zou gaan slapen
Sorry?WTF
Gabs: zou je nu nog met ze in bad gaan
Sjezus
Ik twijfel, die durft dat niet. Bas zegt ook dat hij Rob een stem geeft, maar daar twijfel ik ook aan.quote:
Heel lelijk dit.quote:Op maandag 18 april 2016 15:19 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Walgelijk.
Vind ik sowieso wel, met zijn allen haar even uithoren en vertellen hoe of wat![]()
Sorry?WTF
Sjezus
Wat dan nog nu is hij verliefd op Romyquote:Op maandag 18 april 2016 15:20 schreef kkka3 het volgende:
Volgens Vic is Cemal net als Vic
Ze zijn ervan overtuigd dat Cemal verliefd kan worden op een jongen.
Leuk zeggen tegen Romy.
Alles is liefde![]()
![]()
Die liggen dubbel nuquote:
Niet te filmenquote:Op maandag 18 april 2016 15:19 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Walgelijk.
Sorry?WTF
Sjezus
t zit haar wel hoog blijkbaarquote:Op maandag 18 april 2016 15:22 schreef kkka3 het volgende:
Vic: als je het niet leuk zou vinden zou je zoiets niet doen
Over de kus van Bas en Cemal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |