Misschien Ramoon ook wel 1?quote:Op maandag 18 april 2016 15:53 schreef Scherzo het volgende:
Rob stemmen van : Ons, Cemal, Bronno, Bas en Cees ???
Zou voldoende moeten zijn...
Exact.quote:Op maandag 18 april 2016 15:54 schreef Bramenstruik het volgende:
Rob is het prototype van een volwassen vent die altijd jongeren over zn vloer heeft, en ze laffe jointjes voert om nog een beetje populair te lijken, en dan jonge meisjes opmasseert onder het mom dat er niets gebeurt
quote:Op maandag 18 april 2016 15:54 schreef Bramenstruik het volgende:
Rob is het prototype van een volwassen vent die altijd jongeren over zn vloer heeft, en ze laffe jointjes voert om nog een beetje populair te lijken, en dan jonge meisjes opmasseert onder het mom dat er niets gebeurt
dat is wel leuk een typemachinequote:Op maandag 18 april 2016 15:56 schreef flatflower het volgende:
Oh Do heeft een typemachine gekregen, wilde ze zo graag.
Met een man ook nog...quote:
quote:Op maandag 18 april 2016 15:57 schreef kkka3 het volgende:
Row: skeet, juh weet toch dat ik goed ranzig eet. Foor un meid halve kerel die ik ben![]()
![]()
Rob en Vic weer in de getrouwd-stel-modusquote:Op maandag 18 april 2016 15:57 schreef puzziepie het volgende:
Of Room niet zulke directe vragen wil stellen
[ afbeelding ]
Al was ze de laatste vrouw op aarde,dan nog niet...quote:
Vic had vorige maand echt heel veel stemmen, toch kreeg ze niet de publieksstem, die is door de regie echt beschermd. Gaat dus toch niet lukken.quote:Op maandag 18 april 2016 15:59 schreef kavu het volgende:
Jammer dat ik niet 2 stemmen mag geven. Ik heb al een stem gegeven aan Rob maar zou ook graag een stem op Vic willen geven. Ben er een beetje bang voor dat veel mensen op deze duo willen stemmen en dat Vic dan geen zwarte stem krijgt omdat mensen dan toch eerst op Rob stemmen
Dat ja ...quote:Op maandag 18 april 2016 15:59 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Rob en Vic weer in de getrouwd-stel-modus
Ik voel jequote:Op maandag 18 april 2016 15:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Al was ze de laatste vrouw op aarde,dan nog niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |