quote:Op maandag 18 april 2016 15:38 schreef kkka3 het volgende:
Row of all people vraagt of Romy weleens logopedie heeft gehad![]()
![]()
Gewoon een wapen meegevenquote:Op maandag 18 april 2016 15:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Een logopedist zou zelfmoord plegen na een uur daar
Teruggevonden ?quote:Op maandag 18 april 2016 15:39 schreef Inca het volgende:
Vond Cees nu zijn pakkie shag terug stiekem weer in de binnenzak van zijn jas
Die zie je vaker idd..quote:Op maandag 18 april 2016 15:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Een stofzuiger alleen voor de CArtopia en B7B ...
[ afbeelding ]
Ja daarom ookquote:Op maandag 18 april 2016 15:41 schreef Inca het volgende:
[..]Was al sprake van diefstal lag op de keukentafel
Dat vind ik dan wel weer leuk aan Roomquote:Op maandag 18 april 2016 15:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Als je mij een stem geeft met een poepreden kun je doodvallen
Romy
quote:Op maandag 18 april 2016 15:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer leuk aan Room
Rob: ik denk dat het doorslaggevend wordt op wie Bronno stemtquote:Op maandag 18 april 2016 15:40 schreef sjampoeh het volgende:
fik tegen romy: reken maar dat t morgen spannend is, in je eigen groep iemand nomineren
ik schaam me dood, loop ook altijd mn kinderen te beschuldigen als ik iets kwijt benquote:Op maandag 18 april 2016 15:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Romy
quote:Op maandag 18 april 2016 15:42 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik schaam me dood, loop ook altijd mn kinderen te beschuldigen als ik iets kwijt ben
quote:Op maandag 18 april 2016 15:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Romy
Ik ookquote:Op maandag 18 april 2016 15:42 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik schaam me dood, loop ook altijd mn kinderen te beschuldigen als ik iets kwijt ben
En vic bepaalt dat degene die blijft Bronno ook naar huis stemt want anders ligt die er na 2 maanden ook weer uit van haar.. Echt liefdevol dat wijfquote:Op maandag 18 april 2016 15:43 schreef kkka3 het volgende:
Vic: dan bepaalt het publiek wie er genomineerd wordt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo'n fijne, relaxte meid. Zo leuk. Keurig meisje, mag je trots op zijn als moederquote:Op maandag 18 april 2016 15:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Romy
denk do sowieso ook, en Fik nietquote:Op maandag 18 april 2016 15:44 schreef LLgetikt het volgende:
rob vik en bronno krijgen publiekstemmen denk ik
Niet te filmen dat w**fquote:Op maandag 18 april 2016 15:45 schreef chufi het volgende:
[..]
En vic bedaalt dat degene die blijft Bronno ook naar huis stemt want anders ligt die er na 2 maanden ook weer uit van haar.. Echt liefdevol dat wijf
ze is bijna beangstigendquote:Op maandag 18 april 2016 15:46 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Niet te filmen dat w**f
Rob verwacht dat Bonzo stemt op: Rob, GJ en Jessie.
Vic niet Regie bescherming, anders had ze hem vorige keer gekregen.quote:Op maandag 18 april 2016 15:44 schreef LLgetikt het volgende:
rob vik en bronno krijgen publiekstemmen denk ik
Dat zou ook het enige goede zijn van Bronno als hij dat doet... Pats, boem, DRIE!! DRIE?? Ja, drie... (zoals toen met Hakim.. Die was ook zo verbaasd toen)quote:Op maandag 18 april 2016 15:45 schreef kkka3 het volgende:
Vic: doe gewoon wat de groep wil en anders hoor je hier niet
Dus de nieuwe moet Bonzo naar huis stemmen.
Vandaar de relaxte sfeer rondom Victator![]()
![]()
Nu doet Vic neerbuigend over Romy![]()
Rob verwacht stemmen van Bonzo zegt ie
Rob verwacht geen stem van Cees zegt iequote:Op maandag 18 april 2016 15:48 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Dat zou ook het enige goede zijn van Bronno als hij dat doet... Pats, boem, DRIE!! DRIE?? Ja, drie... (zoals toen met Hakim.. Die was ook zo verbaasd toen)
Dat zou een stunt zijn inderdaad, Bronno 3 op Robbedob!quote:Op maandag 18 april 2016 15:48 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Dat zou ook het enige goede zijn van Bronno als hij dat doet... Pats, boem, DRIE!! DRIE?? Ja, drie... (zoals toen met Hakim.. Die was ook zo verbaasd toen)
Liefst van 3 man.quote:Op maandag 18 april 2016 15:49 schreef flatflower het volgende:
[..]
Dat zou een stunt zijn inderdaad, Bronno 3 op Robbedob!
ik verwacht echt niks meer stemming is meestal lafquote:Op maandag 18 april 2016 15:50 schreef RobbieRonald het volgende:
Wat gaat Cemal doen? Die hoopte op een vertrek van Rob. 3 Stemmen van Cemal zou je dan zeggen.
Dat is utopisch! :-)quote:Op maandag 18 april 2016 15:50 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Liefst van 3 man.
Niks Bonzo de meeste stemmen, Rob de meeste![]()
![]()
![]()
Die is omgepraat volgens mij, gaat op Bronno.quote:Op maandag 18 april 2016 15:50 schreef RobbieRonald het volgende:
Wat gaat Cemal doen? Die hoopte op een vertrek van Rob. 3 Stemmen van Cemal zou je dan zeggen.
In theorie wel ja...quote:Op maandag 18 april 2016 15:53 schreef Scherzo het volgende:
Rob stemmen van : Ons, Cemal, Bronno, Bas en Cees ???
Zou voldoende moeten zijn...
Zou best eens kunnenquote:Op maandag 18 april 2016 15:53 schreef flatflower het volgende:
[..]
Die is omgepraat volgens mij, gaat op Bronno.
Maar wie weet verrast hij ons nog!
quote:Op maandag 18 april 2016 15:54 schreef Bramenstruik het volgende:
Rob is het prototype van een volwassen vent die altijd jongeren over zn vloer heeft, en ze laffe jointjes voert om nog een beetje populair te lijken, en dan jonge meisjes opmasseert onder het mom dat er niets gebeurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |