Het kabinet gaat stuk hierop...quote:
je was een een beetje domquote:Op maandag 18 april 2016 17:21 schreef utopia2.0 het volgende:
Hoe heb ik ooit kunnen zeggen, DO is leuk..................Vreselijk wijf.
quote:Op maandag 18 april 2016 17:32 schreef Cir het volgende:
[..]
je was een een beetje dom
of je dacht met je piel
quote:Op maandag 18 april 2016 17:31 schreef Cir het volgende:
Gina gaat nog wat cupvakes bakken voor vanaaf
de opening van de KapSalon
quote:Op maandag 18 april 2016 17:34 schreef Cir het volgende:
gerrit verteld dat er met Cartopia ook een Hummer limo komt
hij is alles aan het intekenen /verdelen
zodat de lijst door kan naar de gemeente
Zou ik ook prima vinden!quote:Op maandag 18 april 2016 17:33 schreef Koos1958 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 18 april 2016 16:36 schreef Koeskoes01 het volgende:
Gert Jan kan heel goed met Bas. Vindt wel dat hij veel werkt zei die de vorige keer tegen Bas, dus zal Rob worden.
[/quot
Denk maar zo ramona of rowena. Daar heeft gertjan ook niet veel mee.
O wee, O wee...quote:
eerlijk is eerlijk .. Gina kan wel goed knippenquote:Op maandag 18 april 2016 17:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat kan ze knippen...
U is een kenner?quote:Op maandag 18 april 2016 17:38 schreef kavu het volgende:
[..]
eerlijk is eerlijk .. Gina kan wel goed knippen
Markie, eindelijk op fok!quote:Op maandag 18 april 2016 17:38 schreef kavu het volgende:
[..]
eerlijk is eerlijk .. Gina kan wel goed knippen
Dat is jouw mening en andere mensen denken daar misschien anders over.quote:Op maandag 18 april 2016 17:44 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom allemaal op Rob stemmen, geef er ook een paar aan rowena, die doet geen ene moer meer daar en denkt dat ze een wereldster is. Ze is gewoon heel ergelijk in haar gedrag
Heel veel stemmen gaan ook naar anderen.Ik snap je punt niet...quote:Op maandag 18 april 2016 17:44 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom allemaal op Rob stemmen, geef er ook een paar aan rowena, die doet geen ene moer meer daar en denkt dat ze een wereldster is. Ze is gewoon heel ergelijk in haar gedrag
ik stop met kijkenquote:Op maandag 18 april 2016 17:50 schreef Koekiebakkie het volgende:
Het moet toch niet gekker worden.
Wat een idioten.
stekker er uit AUB
#BREAKING Gert-Jan heeft zojuist twee verzoeken binnengekregen:
1. Een gecertificeerde uitvaartplanner wil samen met de Utopianen uitvaarten realiseren in Utopia.
2. En, een zwangere vrouw wil binnenkort bevallen in Utopia!!! Wordt dit de eerste Utopiaanse baby?! Gaat het echt gebeuren?! Check de link!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |