De febo bepaald............Maar wie er ook op de bank komt naast Bronno, Bronno gaat naar huis....quote:Op maandag 18 april 2016 16:31 schreef kavu het volgende:
Het kan ook dat GJ 2 stemmen geeft aan Rob .. hij had het er over dat hij 2 stemmen geeft aan iemand die weinig doet in Utopia dus dat kan een hint zijn naar Rob maar ben bang idd dat hij Bas bedoelt
Haha, weer een parel van de FrontPage?quote:Op maandag 18 april 2016 16:32 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja gewoon jammer![]()
Fok heeft meer opwindingzie ineens nieuwsbericht langs komen
![]()
Mokkel (29) wil 10x per dag seks, vriend trekt het niet meer
Misschien moet ze kennismaken met Cemal
Hebben meerdere mensen tegen hem gezegd dat die broekrok niet kan en hem lelijk staat o.a. bij feesten maar hij heeft er schijt aan vind ik wel grappig eigenlijkquote:Op maandag 18 april 2016 16:32 schreef utopia2.0 het volgende:
Iemand moet Bas eens gaan melden dat zijn kledingkeuze erg fout is............
Linkje,mag in DM.quote:Op maandag 18 april 2016 16:32 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja gewoon jammer![]()
Fok heeft meer opwindingzie ineens nieuwsbericht langs komen
![]()
Mokkel (29) wil 10x per dag seks, vriend trekt het niet meer
Misschien moet ze kennismaken met Cemal
Hij heeft het over groepsgevoel en hij en Bas hebben geen enkele klik.quote:Op maandag 18 april 2016 16:31 schreef kavu het volgende:
Het kan ook dat GJ 2 stemmen geeft aan Rob .. hij had het er over dat hij 2 stemmen geeft aan iemand die weinig doet in Utopia dus dat kan een hint zijn naar Rob maar ben bang idd dat hij Bas bedoelt
Ik denk juist dat Romy aan seks doet om een kerel bij zich te houden. Gisteren vertelde ze dat haar ex 8 vreemd was gegaan, en Cemal ging te lang door, ze wilde pauze.quote:Op maandag 18 april 2016 16:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha, weer een parel van de FrontPage?
Ik denk dat Romy wel in al Cemals verlangens voorziet.
Schrale Romy dus...quote:Op maandag 18 april 2016 16:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik denk juist dat Romy aan seks doet om een kerel bij zich te houden. Gisteren vertelde ze dat haar ex 8 vreemd was gegaan, en Cemal ging te lang door, ze wilde pauze.
quote:Op maandag 18 april 2016 16:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha, weer een parel van de FrontPage?
Ik denk dat Romy wel in al Cemals verlangens voorziet.
Make my dayquote:Op maandag 18 april 2016 16:36 schreef Koeskoes01 het volgende:
Gert Jan kan heel goed met Bas. Vindt wel dat hij veel werkt zei die de vorige keer tegen Bas, dus zal Rob worden.
Ik hoop het echt!quote:Op maandag 18 april 2016 16:36 schreef Koeskoes01 het volgende:
Gert Jan kan heel goed met Bas. Vindt wel dat hij veel werkt zei die de vorige keer tegen Bas, dus zal Rob worden.
Ik zou Bas dan toch wel heel erg krom vindenquote:Op maandag 18 april 2016 16:27 schreef flatflower het volgende:
Ik heb vanaf dag 1 het gevoel dat GJ op Bas gaat stemmen, groepsgevoel gezeik.
Hij zegt nu 1 op Bronno en 2 op iemand die hij geheim wil houden.
En die zuignap moet er ook weer bijzitten.quote:
zuignapquote:Op maandag 18 april 2016 16:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En die zuignap moet er ook weer bijzitten.
Bas wilde dat ze meeging :-)quote:Op maandag 18 april 2016 16:42 schreef mevrouwdebok het volgende:
Doos kan zichzelf beter aan Bas vastketenen
Ik ook, heel unfair ook!quote:Op maandag 18 april 2016 16:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zou Bas dan toch wel heel erg krom vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |