dat geloof ik helemaal niet, die kan prima voor zichzelf opkomen, die die doet wat ze leuk vindquote:Op maandag 18 april 2016 16:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik denk juist dat Romy aan seks doet om een kerel bij zich te houden. Gisteren vertelde ze dat haar ex 8 vreemd was gegaan, en Cemal ging te lang door, ze wilde pauze.
quote:Op maandag 18 april 2016 17:00 schreef Juud79 het volgende:
Er is iemand die wil bevallen in Utopia, wat ik er zo van meekrijg. En er is iemand die een uitvaart wil verzorgen indien mensen daar gebruik van willen maken.
De achterban zal wel weer trots zijn dat ie het zo ontzettend goed doet, hij krijgt immers geen/amper stemmen net als bij bv LauA en Nicole.quote:Op maandag 18 april 2016 16:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een volger,blijft altijd buiten schot omdat hij niet opvalt in het geheel...
Godver.quote:Op maandag 18 april 2016 17:00 schreef Juud79 het volgende:
Er is iemand die wil bevallen in Utopia, wat ik er zo van meekrijg. En er is iemand die een uitvaart wil verzorgen indien mensen daar gebruik van willen maken.
kwestie van een werpkist klaarzettenquote:
Tanjaquote:Op maandag 18 april 2016 17:03 schreef Cir het volgende:
[..]
kwestie van een werpkis klaarzetten
ze gaat vanzelf persen
..
krijg een flashback van een BB
150 jaar geleden
mn vader stribbeld nog een beetje, hij is net een dag dood, waar is de morfine??????quote:
die kreeg jocelyn ..of zoiets dacht ikquote:
Wij hebben er eentje van 34 dus 11 is echt niet oudquote:Op maandag 18 april 2016 17:02 schreef Cir het volgende:
[..]
een shetlander , Sas dus
kan gem 24 worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |